Friday, September 29, 2017

σμάιλ





Μου αρέσει η τρυφερότητα του facebook,  οι καινούργιες τεχνικές,  η ζεστασιά από τις μακριμάνικες πυτζάμες,  η μυρωδιά και η γεύση του κατσικίσιου γάλακτος,  η σοκολάτα με γεύση πορτοκάλι,  το ξεσκαρτάρισμα (πόσο δύσκολο!),  τα κουπ πατ σε σχήμα καρδούλας,  μερικά υφάσματα και τα όσα μπορείς να κάνεις μ΄ αυτά,  οι επιστροφές φίλων,  μου αρέσει η ψύχρα,  το ψιλόβροχο,  ο ήλιος όταν δύει το Φθινόπωρο,  τα μωρά στα καρότσια και στις αγκαλιές των γονιών τους,  τα τραπέζια όταν κάθονται τριγύρω αγαπημένα πρόσωπα.

Περνάω την τάξη;;;

2 comments:

  1. Φυσικά και "πέρασες" Στέλλα μου!
    Πώς είσαι;
    Δεν έχω fb αλλά τώρα με τις ξαφνικές ψύχρες, μου αρέσουν οι πυτζάμες μου, η μαύρη σοκολάτα και σήμερα κατέβασα και το πουπουλένιο μου πάπλωμα!
    Καλό φθινοπωρινό βραδάκι!

    ΥΓ: Αυτό με τη μαμά σου, πολύ μου άρεσε!

    ReplyDelete
  2. Χωρίς δεύτερη κουβέντα Στέλλα μου.
    Με το ...σπαθί σου που λέγαμε παιδιά.
    Φιλιά.

    ReplyDelete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...