Friday, August 10, 2018

λίγη χρυσόσκονη





Διαβάζω το ''οι φόνοι της κίσσας''  και έχει ωραία ατμόσφαιρα και ωραία γραφή.  Όταν με κουράζει το διάβασμα,  βλέπω στο nova το ''Handmaid's Tale'',  ή αλλιώς η ιστορία μιας θεραπαινίδας,  κι ακόμη,  ''η πορφυρή δούλη''.  Είναι μια σειρά,  10 επεισοδίων και βασίζεται στο βιβλίο της Άτγουντ,  που δεν την έχω διαβάσει ποτέ,  αλλά θα το κάνω πολύ σύντομα,  οπωσδήποτε!!!  Της Άτγουντ ήταν και ''το άλλο πρόσωπο της Γκρέυς'',  σειρά 6 επεισοδίων,  επίσης εξαιρετική και υπέροχη ιστορία.

Άσχετο αλλά χρειάζομαι λίγη χρυσόσκονη,  κάτι από μαγεία σήμερα.


1 comment:

  1. Με όμορφες στιγμές γεμίζεις το χρόνο σου δημιουργικά Στέλλα. Εύχομαι η χρυσόσκονη να έκανε την εμφάνισή της.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...