Wednesday, August 08, 2018

της Τετάρτης





Δεν θυμάμαι άλλο καλοκαίρι να νοσταλγώ τόσο τα χριστούγεννα και το φθινόπωρο.  Πιο πολλά κόκκινα φύλλα και βροχές έχω μέσα στο μυαλό μου,  παρά μπλε και θάλασσες.
 
Mood Marry Poppins,  στο goodbye.  Τώρα,  οφείλω να παίξω εγώ τον ρόλο της.  Και θέλω να παίξω σωστά!
 
Majica de Spell,  ήρθε και τα πήρε και τα σήκωσε.  Κάτι δεν πάει καλά μέσα της.  Και η εξωτερική ομορφιά πόσο ξεγελάει.  Ένα ωραίο χρώμα στα μαλλιά,  ένα σέξυ φόρεμα,  περιποιημένα νύχια και όταν το στόμα ανοίξει ξερνάει αγκάθια.

Κουνάει αυτή η αλλαγή,  και νιώθω μια ελαφριά ναυτία σαν να είμαι σε καράβι!




2 comments:

  1. Από τώρα διάθεση Φθινοπώρου Στέλλα ; χμμμμ δεν είναι λίγο πρόωρο ; τι λες ; όσο για τα Χριστούγεννα. Ε αυτό δεν το καταλαβαίνω.
    Φιλιά κοπέλα μου. Να περνάς όμορφα.

    ReplyDelete
  2. αστα να πανε Γιαννη, εν τω μεταξυ σημερα η ζεστη ειναι τραγικη, το τραγικοτερο δε συνεβει σημερα το πρωι που ξυπνησα στις 3.30 τα ξημερωματα, βγηκα μπαλκονι στις 5.15, γυρω στις 10 φορες για καμμια ωριτσα, και δεν μπορουσα να αναπνευσω, ηταν σαν να ειχε κατσει ενα συννεφο στο μπαλκονι μου κι εγω να ημουν μεσα, θα λιποθυμουσα.
    (Ενταξει τα πραγματα δεν ειναι ποτε τοσο ασχημα βεβαια οσο τα περιγραφουμε), χαμογελαμε, φιλια!!!

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...