Friday, December 21, 2018

σκέψεις





Αν δεν απλώσεις το χέρι δεν παίρνεις,  δεν ξεζουμίζεις,  δεν στίβεις την ημέρα σου στο ποτήρι.  Αν δεν οργανώσεις,  αν δεν ακολουθήσεις πιστά το σχέδιο,  ο χρόνος δεν είναι με το μέρος σου,  περνάει και χάνεται.

Τα συνταρακτικά νέα,  εκπλήσσουν,  σε πετάνε έξω από την ρουτίνα.  Λες,  κάτι έγινε τώρα,  όμως τι!  Να το συνειδητοποιήσω,  να το αφομοιώσω,  να το αφήσω παραδίπλα να κρυώσει,  να καταφέρω να πιάσω σιγά σιγά την άκρη του και να το διαχειριστώ,  να συνυπάρξω μαζί του.

Θετικότητα,  δεν είναι να βλέπεις ένα ποτήρι μισογεμάτο.  Είναι να μην κάνεις σπασμωδικές κινήσεις εστιάζοντας και προσπαθώντας να πετάξεις μακριά σου αυτό που σε στραβώνει.
Να τροφοδοτείς τον εαυτό σου μόνο με ότι σου κάνει καλό.

Έτσι απλά είναι
τα πράγματα!

13 comments:

  1. καλως βρεθήκαμε
    χαίρομαι και ελπίζω να τα λέμε

    καλές γιορτές να έχεις και να περάσεις όμορφα

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλώς ήρθες Κική
      καλά χριστούγεννα, με πολλά πολλά ''δώρα''

      Delete
  2. Ναι, άλλωστε υπάρχουν πολλές απλές, μικρές και προσβάσιμες χαρές στη ζωή, που μας κάνει καλό να τροφοδοτούμε με αυτές τον εαυτό μας!
    Όπως τα γλυκά των Χριστουγέννων!
    Ένα τυχαίο παράδειγμα έφερα, όχι ότι είμαι γλυκατζού!
    Κι αν δεν προκάνω να περάσω μέχρι τη Δευτέρα, σου εύχομαι όμορφα Χριστούγεννα Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρτίστα μου μια ικανότητα την έχουμε σαν λαός, ό,τι κι αν τρέχει να το ρίχνουμε στο αστείο, εγώ θα σου πω και στο γλυκό, γιατι και το κάνω και τις αμαρτίες μου πληρώνω κάθε που έρχεται ο Ιούνιος (τι νομίζεις, λιγότεροι από έξι μήνες έμειναν)
      Δεν μ' άφησαν νωρίτερα αλλά σήμερα έχω να φτιάξω μελομακαράνονα, κι αύριο κουραμπιεδάκια που αυτά που συνηθίζουμε τόσα χρόνια στο σπίτι μας μοιάζουν πιό πολύ με μικοτάκια αχνισμένα αλλά είναι η παράδοση μας πια μετά από 36 χρόνια, και τα ζητάνε όλοι. Η αλήθεια είναι πως έχουν πολύ γεύση μαμαδίστικη :)

      Χαρούμενα χριστούγεννα, καλές γιορτές να έχουμε!!!

      Delete
  3. Έτσι απλά ναι !
    απλά με σαφήνεια. Όπως ακριβώς τα περιέγραψες καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Τα φιλιά μου.

    ReplyDelete
  4. και κάθετα Γιάννη μου!!!

    φιλιά

    ReplyDelete
  5. Και δεν δίνεις για να πάρεις, έτσι δεν είναι Στέλλα μου;
    Συμμετέχεις στις γιορτές ακολουθώντας την καρδιά σου, πρώτα γιατί είναι αλάνθαστη και δεύτερο γιατί αυτό σου δίνει πραγματική χαρά!

    ΑΦιλάκια γλυκά και λόγω εορτών!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η καρδιά μου είναι δοσμένη στις γιορτές και στους αγαπημένους μου Στεφανία, όπως όλων μας!
      Σήμερα είναι η μέρα των γλυκών, ήδη άργησα!
      Το σπίτι μου μυρίζει κανέλλα, πορτοκάλι και μέλι!!!

      Φιλάκια πολλά!

      Delete
  6. Ναι, ναι.. Καλημέρα. Ωραίο το κείμενο, αλλά, αν επιτρέπετε, εγώ για να βάλω χέρι στα κουραμπιεδάκια σας πέρασα. Σα να τα πήρε και το μάτι μου στο facebook, πήγα να τα ξαναδώ, αλλά τα είχαν πάρει όλα!

    Καλές γιορτές, ψαράκι, τροφοδοτηθείτε με ό,τι σας κάνει καλό! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Διονύση καλησπέρα!
      Να, έρθεις να σε φιλέψουμε, όσο ακόμη υπάρχουν τα γλυκά στις πιατέλες τους, φρόντισε να είναι σύντομα, δεν θα μείνουν για πολύ.
      Και μελομακάρονα παρακαλώ..
      Καλές γιορτές Διονύση μου, με κέφι πάντα, με υγεία!

      Delete
  7. Το θέμα δεν είναι μόνο να πετάξεις αυτό που σε στραβώνει αλλά να μην δεχτείς να σε ξαναστραβώσει.
    Κάποτε πίστευα ότι εάν εχεις πρόγραμμα κάτι θα γίνει και στο τέλος θα βγείς εκτός.Οπότε πάντα ακολουθούσα τους δικούς μου ρυθμούς.
    Τώρα που είμαι κοντά στα 50 βλέπω ότι χωρίς πρόγραμμα (σχέδιο) δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
    Οσο και αν προσπαθώ να διώχνω ότι μου κάνει κακό και να κρατάω μόνο τα καλά γίνεται κάτι και πάντα με ακολουθούν και αυτά.Ετσι για σπάσιμο.

    Καλές γιορτές !!!

    ΥΓ : Θεσσαλονικιά είσαι? (πατρίδα?)

    Μάριος.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικά!
      Νομίζω πως τώρα πια έχουμε φτάσει σε ηλικία που αναγνωρίζουμε και απωθούμε από μακριά αυτό που μας χαλάει!
      Μερικοί, ακολουθούν τους δικούς τους ρυθμούς αυθόρμητα και ασυνείδητα, δεν είναι κακό νομίζω αν το διαχειρίζεσαι σωστά, αλλά αν πραγματικά θέλεις να είσαι παραγωγικός θέλει πρόγραμμα!
      Καλά χριστούγεννα Μάριε (όχι δεν είμαι Θεσσαλονικιά)!

      Delete
  8. http://www.e-radio.gr/Republic-1003-Thessaloniki-i478/live
    Αυτό με φτιάχνει!!!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...