Sunday, January 27, 2019

fly away home





Το απόγευμα της Παρασκευής,  παρακολούθησα ένα ολόκληρο δίωρο πτήσης,  Θεσσαλονίκη - Μπολόνια!  Το ταξίδι ήταν συναρπαστικό,  αφού είχα τη δυνατότητα από την οθόνη του laptop μου,  να παρατηρήσω κάθε κίνηση του αεροπλάνου.  Πάνω από τα βουνά,  πάνω από την Αδριατική,  στο διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης.
Τα βίντεο σου,  οι φωτογραφίες σου στο instagram με ενθουσίασαν.  Ίσως μια μέρα,  πάμε και μαζί.  Τί όμορφα που θα ήταν αλήθεια.  Πόσα θέματα θα είχα ξεπεράσει.  Κυρίως,  αυτό του ελέφαντα,  που μία μέρα του αλυσοέδεσαν το πόδι σε ένα μικρό πασαλάκι και του είπαν πως δεν μπορεί να φύγει από εκεί.
Ο ελέφαντας ήταν μικρός,  μεγάλωσε και παρέμενε ακίνητος,  στην ίδια θέση,  δέσμιος θαρρείς στην ίδια του την ψυχή.

Την ιστορία του αλυσοδεμένου ελέφαντα θα την βρεις εδώ
Τις πτήσεις των αεροπλάνων live εδώ

fly away home

6 comments:

  1. Θα αλλάξω λίγο ένα σημείο στην ιστορία του ελέφαντα και θα πω: "Δεν μπορώ, δεν μπορώ, αλλά κάποτε ίσως μπορέσω"!
    Έτσι, για να πάρω μια μικρή ελπίδα...
    Αλλά πόσο εντυπωσιακό το δεύτερο λινκ!
    Λέω να κάνω σύντομα μια τέτοια βίρτουαλ πτήση!
    Καλημέρα Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσε έπαθα πλάκα με το site!
      Παρακολούθησα όλο το ταξίδι δικού μου ανθρώπου και το καταευχαριστήθηκα!!!
      Αξίζει τον κόπο.

      Αχ αυτό το κάποτε ίσως!
      Αλλά πάλι καλύτερο από το εγώ ποτέ.

      καλημέρα Αρτίστα μου ευτυχώς σήμερα ηλιόλουστη :)))
      και χαμογελαστή

      Delete
  2. Replies
    1. Ε ναι καλημέρα και σε σας αγαπητέ μας !!!

      Delete
  3. Εικονικό ταξίδι !!!
    Πολύ ενδιαφέρον Στέλλα ! φαντάζομαι πόσο όμορφο ήταν.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ ενδιαφέρον Γιάννη μου γιατί είχα αγαπημένο μου άνθρωπο μέσα !
      Καλησπέρα κ σε σένα!

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...