Monday, March 04, 2019

σαν γλυκό





Τις μέρες που δυσκολεύομαι περισσότερο,  που έχω άγχος,  που οι ώρες μοιάζουν ατέλειωτες,  τον σκέφτομαι.
Ήταν φίλος,  μιλούσαμε με τις ώρες στο τηλέφωνο,  τότε που τα τηλέφωνα είχαν καλώδια,  περνούσαν τα σωθικά μου μέσα από εκείνα τα καλώδια για χρόνια πολλά,  όταν κατάλαβα πως ποτέ δεν έφτασαν στη δικιά του την ψυχή,  έπαψε η εμπιστοσύνη,  τον εγκατέλειψα.

Εγκαταλείπεις για να αναρωτιέσαι για χρόνια μετά,  αν έκανες καλά.  Κι αν τα όρια σου θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο ελαστικά.

Έχει μια γλύκα το αυτί που υποτίθεται ότι σε ακούει.
Και είναι πικρή η συνειδητοποίηση της έλλειψης της εμπιστοσύνης.

Το άδειασμα, από αυτά που σε απασχολούν,  τα στρογγυλεύει,  έχει μια απίστευτη ανακούφιση.

Πόσο μου λείπει η ζαχαρωμένη αφέλεια εκείνων των ημερών!!!

20 comments:

  1. Νομίζω άνοιξες τότε την καρδιά σου. Ήσουνα και δοτική και δεκτική. Όμως δεν βρήκες την ανταπόκριση που άξιζες. Συμβαίνει. Και, ναι, αφήνει πίκρα και μελαγχολία. Όπως επίσης και εμπειρία. Και έρχεται σήμερα η νοσταλγική θύμηση να το μεγαλώσει.
    Μου άρεσε ο τρόπος που τύλιξες την αναφορά σου. Αυτό με εκείνης της εποχής τα τηλέφωνα. Πόσο όμορφο.
    Καλή βδομάδα Στέλλα μου.

    ReplyDelete
  2. (Λέω τώρα εγώ.. πως..) την ώρα που κάνουμε κάποια πράγματα, τα κάνουμε για κάποιους λόγους. Αν στην πορεία ακυρωθούν αυτοί οι λόγοι, αλλάξει η οπτική μας γωνία, αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι, δεν είναι ανάγκη να μετανιώνουμε γιατί κάναμε αυτά που κάναμε. Εμείς που θυμόμαστε είμαστε λίγο άλλοι απ' αυτούς που έκαναν. Όσο λάθη κι αν τα βλέπουμε αυτά που κάναμε, που έγιναν, τουλάχιστον στο βάθος μας ξέρουμε ότι τα τηλέφωνα πια δεν έχουν καλώδια, άσε που μπορείς να επικοινωνείς κι από το δρόμο..

    Καλημέρα, Στέλλα - πάντα ζεστές, πηγαίες, αληθινές σκέψεις - και συναισθήματα - εδώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Διονύση μου καλημέρα!
      Στην προκειμένη περίπτωση η ανάμνηση είναι θολή, η Στέλλα ένας άλλος άνθρωπος χειρότερος, καλύτερος δεν ξέρω, ελάχιστη σημασία έχει!
      Σε καμμία περίπτωση δεν θα έλεγα πως μετανιώνω, απεναντίας νιώθω μια νοσταλγία για τις μέρες που πίστευα πως έχω ένα αυτί να με ακούει.
      Δεν μου αρέσει που σήμερα, δεν την έχω αυτή την αφέλεια με τους φίλους μου.
      Δεν μου αρέσει που έχω γίνει κλειστή και καχύποπτη αν θέλεις.

      Ζεστό καφεδάκι, διπλό ελληνικό με αρκετή ζάχαρη, θέλεις;
      καλημέρα, όμορφη
      :)))

      Delete
  3. Ξέχασα: Να υποψιαστώ κάτι για τη φωτογραφία;; :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. αν εννοείς ότι είναι δικιά μου, όχι βέβαια, δεν είναι..
      που να τις βρω τέτοιες ομορφιές ε;

      τα φιλιά μου :-)

      Delete
  4. Γιάννη μου έγραφα έγραφα πάλι και λόγω κακής σύνδεσης τα έχασα!

    Θυμήθηκα τα τηλέφωνα με το καντραν, που έβαζαν οι γονείς μας την κλειδαριά για φραγή εξερχομένων χχχ
    Πόσο έχουν αλλάξει οι καταστάσεις, το περιβάλλον μας, εμείς!

    Καλημέρα, φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στείλε κατά εδώ βρε Στέλλα μου ένα κουτί με τα εδέσματα εδώ μέσα γιατί με έπιασε μια υπογλυκαιμία και έχω ένα θέμα. Φιλιάααα.

      Delete
    2. αχαχα αύριο έχω γενέθλια να έρθεις να σε κεράσω :-)

      Delete
  5. Άχου, ζελεδάκια!
    Οπότε, να τι κάνουμε: Τρώμε ζελεδάκια, θυμόμαστε τα παλιά με γλυκιά διάθεση και είμαστε και λίγο υποψιασμένες, πράγμα που δεν το βρίσκω και κακό!
    Θα βάλεις και για μένα λίγο καφεδάκι!
    Έτσι όπως τον φτιάχνεις. Ελληνικό, με αρκετή ζάχαρη!
    Καλημέρα Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωω ναι χαρά μου..
      θα έχω και ζελεδάκια χχχ

      φιλιά πολλά
      καλημέρα

      Delete
  6. Ωραία εποχή τότε.Με τα τηλέφωνα με καλώδιο.Γλυκιά αλλά και πικρή μερικές φορές για το λόγο που έγραψες και εσύ.Δεν είχαμε εικόνα τότε.Μόνο ακούγαμε την φωνή στην άλλη άκρη του τηλεφώνου.
    Τώρα έχουμε την πολυτέλεια εάν θέλουμε να βλέπουμε και παράλληλα να μιλάμε.
    Η εμπιστοσύνη στις μέρες μας είναι μια λέξη που κατά την άποψη μου εχει χαθεί.Και σαν λέξη αλλά και στην ζωή μας.
    Δύσκολα να εμπιστευθείς κάποιον-α.Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μας εχει κάνει τόσο "μόνους".Η τεχνολογία? Να κλείνεται κάποιος τόσο πολύ στον εαυτό του και να "φιλτράρει τόσο πολύ αυτά που θέλει να εμπιστευθεί σε μία φίλη ή φίλο.
    Πάντα εγκαταλείπεις κάτι όταν δεν μπορεί να καταλάβει και να αγγίξει την ψυχή του-της.Αλλά κάποιες φορές οι συγκεκριμένοι άνθρωποι σε κάνουν να αισθάνεσαι ενοχές ενώ αυτοί σε φέρνουν σε αυτή την κατάσταση.
    Και επειδή πάντα υπάρχει ένα τουλάχιστον τραγουδάκι,σήμερα η αγαπημένη "βελούδινη"φωνή της Etta James.
    https://www.youtube.com/watch?v=1zYWVHIS1i4





    ReplyDelete
  7. Χμ... σχεδόν ταυτίζομαι.. Ειδικά μετά την τελευταία χρονιά που μου'ρθαν τα πάνω κάτω.. Κι ας έχω ακόμη τηλέφωνο με καλώδιο!!
    Γλυκιά καλησπέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα τα πάνω κάτω!!!
      Ξέρεις τι δοκιμασία αντοχών είναι αυτή;
      Και ξέρεις φαντάζομαι πως αντέχουμε πολύ περισσότερο από όσο νομίζουμε.
      Υπομονή και κουράγιο φιρικάκι!

      Καμμιά φορά νομίζω πως αν αγοράσω ένα πακέτο τσιγάρα, το έχω κόψει εδώ και 6 χρόνια, και καπνίσω ένα, αυτή η ρουφιξιά θα πάρει μαζί της (ως δια μαγείας) όλες τις φούριες μου.
      Αμ δε..

      Καλησπέρα Όλγα φιρικάκι
      καλό απόγευμα (έχει ένα φουξ - κόκκινο ηλιοβασίλεμα αυτή τη στιγμή)

      Delete
  8. Mάριε καλησπέρα, καλά το τραγουδάκι σου το κάτι άλλο!!!
    Πως το καταφέρνεις αυτό και βρίσκεις το κατάλληλο τραγούδι για την κατάλληλη κουβέντα μου λες;
    Νομίζω είναι χάρισμα.
    Δεν νιώθω για τίποτα ενοχές και ούτε θα ήθελα να προκαλέσω κάποιον να νιώσει. Εσύ γιατί να νιώθεις ενοχές, ποιός έχει το δικαίωμα να σου το κάνει αυτό;
    Νομίζω ζητάμε κάτι επειδή το έχουμε ανάγκη, τώρα αν ο άλλος δεν μπορεί να το δώσει υγεία και καλή καρδιά.
    Κάποτε, πίστευα πως έφταιγα εγώ γιατί πχ ένιωθα ότι δεν είχα καταφέρει το να μου ανοίγονται οι φίλοι μου.
    Όχι όμως τελικά δεν συμβαίνει αυτό.
    Αυτός που δεν θέλει να μιλήσει, αυτός που κλείνεται σαν στρείδι είναι έτσι γιατί αυτό έχει μέσα του. Απλά δεν θέλει ή δεν μπορεί να εκφραστεί μ αυτόν τον τρόπο.
    Δεν θα σε κουράσω άλλο, παρά μόνο με ένα τραγουδάκι του Μαχαιρίτσα που τον έχω στο νου από το πρωί..
    Στο καφέ της χαράς που όμως τελικά δεν το βρίσκω, και έπεσα σε τούτο δω του Μητροπάνου, μη γελάς δεν το έχω με τα τραγούδια :-))))
    Ωραίοι στίχοι φανταστικοί ''όταν έχω εσένα''
    https://www.youtube.com/watch?v=9qFpmuSfXAY

    ReplyDelete
  9. Αν και δεν εχω τις ίδιες γνώσεις που εχω με την "ξένη' δισκογραφία νομίζω ότι ψάχνεις Αυτό?
    https://www.youtube.com/watch?v=RMCZ3QrrGbw
    Αλλά μου αρέσει και αυτό https://www.youtube.com/watch?v=D36g5Tlftog είναι διασκευή του https://www.youtube.com/watch?v=DvxZWjgpQsc των Scorpions.

    ReplyDelete
  10. Επειδή αύριο εχω Δ Υ Σ Κ Ο Λ Η μέρα εύχομαι από σήμερα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! ΒΑΛΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ
    https://www.youtube.com/watch?v=KuPaCQJzevY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάριε σ ευχαριστώ πολύ. Ελπίζω και εύχομαι οι δυσκολίες σου να μην είναι αξεπέραστες και να μην αφορούν την υγεία σου, όλα τα άλλα παλεύονται :-)

      Delete
  11. Δεν εχει να κάνει με υγεία.Εχω μια μερα πολύ γεμάτη.Και κουραστική.Πολύ δουλειά!!! Το τραγούδι του Μαχαιρίτσα ήταν αυτό που έψαχνες?

    ReplyDelete
  12. Ποιο κορίτσι έχει γενέθλια σήμερα;
    Η Φις Άι!
    Εύχομαι εκ βάθους καρδίας να είσαι πολύχρονη, υγιής και ευτυχής, να γράφεις και να σε χαιρόμαστε!
    Αποστέλλω γιορτινούς ασπασμούς!
    Βάζω και μία τούρτα!🎂
    Κι ένα μπαλόνι για δώρο! 🎈

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ ευχαριστώ!!!!!!!!
      και για την τούρτα και για το μπαλόνι Αρτιστούλα μου, έλα να τη φάμε μαζί :-)

      τι ευχές!!!!!!!!!!

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...