Friday, June 14, 2019

καλοκαιρινά


ο πίνακας του Edward Hopper


Δοκίμαζα το περσινό μου το μαγιώ (αγαπημένο),  ενώ έτρωγα κεράσια παλεύοντας να προσέξω την διατροφή μου,  παρότι το άτιμο το καλοκαιράκι τραβάει και μπύρες και παγωτά κι εγώ τρελαίνομαι και για τα δύο!
Χτύπησε το τηλέφωνο,  ήταν ο αδερφός μου,  είμαι με τον ανεμιστήρα μου λέει,  ούτε στο μπαλκόνι δεν μπορώ να βγω να απλώσω ένα βρακί, 32 βαθμοί έξω,  έλα εδώ του απαντώ,  έχω αναμμένο από νωρίς το κλιματιστικό.
Αρκεστήκαμε όμως στην τηλεφωνική συνομιλία,  οπότε σε μια στιγμή,  άσε μου λέει,  είναι ένα ζευγάρι εδώ στη γειτονιά,  πρωί πρωί ξεκινούν το μπίρι μπίρι και δεν σταματούν παρά αργά το βράδυ,  και την άλλη μέρα πάλι από την αρχή.
Εγώ,  δεν τους αντέχω,  αυτοί πώς αντέχουν ο ένας τον άλλον;
Χμμ είναι γεγονός,  του λέω αδερφούλη μου,  κάποιοι άνθρωποι δεν ξέρουν πως να είναι μαζί,  δεν ξέρουν πως να δείξουν την αγάπη τους στον άλλον,  χωρίς όμως να μην αντέχουν ο ένας τον άλλον. Δεν μισιούνται ώστε να χωρίσουν,  αγαπιούνται και μάλιστα πολύ.  Θέλουν να είναι μαζί,  αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο της ηρεμίας.  Πολύ φοβάμαι πως θα τους ανεχτείς για πολλά χρόνια ακόμα.
Άσε ρε θα έχω αλλάξει σπίτι,  έχω απηυδύσει μου είπε και σκάσαμε στα γέλια.

6 comments:

  1. Α ναι! πολλά αυτού του είδους τα ευτράπελα! Και πολλές οι υφιστάμενες ενοχλήσεις. Καλησπέρα Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Γιάννη
      Νομίζω πρέπει να πάμε θάλασσα.
      Το μαγιώ πέρασε το τεστ.
      32 βαθμοί έξω
      κατάσταση τραγική
      σαν 15αύγουστος ένα πράγμα

      καλησπέρα πάντα!!!

      Delete
  2. Στέλλα μου σκέφτηκες αν αυτή η ακατάσχετη φλυαρία αφορά κοινές μνήμες και εμπειρίες που πορεύτηκαν μαζί στους ίδιους δρόμους. Σε ένα ζευγάρι μιας κάποιας ηλικίας είναι ότι πιο όμορφο, ότι πιο τρυφερό να συντηρούν τέτοιου είδους αναμνήσεις γόνιμες, ακόμη και διαφωνίες. Σ' αυτή την ηλικία πια η συντροφιά και η συζήτηση είναι αυτό που δίνει νόημα στη ζωή τους.
    Αν τώρα είναι νεότεροι, ένα Σςςςςςςςςςςςςςςς παρατεταμένο και λίιιιγο άγριο μπορεί και να αποδώσει. Ποιος ξέρει;
    Καλό απόγευμα με την ευχή να φυσήξει λίγο. (εγώ πάντως έκλεισα για την αλλη εβδομάδα για Λευκάδα)
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα
      Δεν ξέρω αν πρόκειται απλά για φλυαρία ή αν περιέχει και μικροκαυγαδάκια. Μπίρι μπίρι μπορεί να είναι πολλά πράγματα.
      Πιστεύω πως τα ζευγάρια έχουν τους λόγους τους να είναι όπως είναι.
      Δεν ξέρουν όλοι από σωστή επικοινωνία.
      Κι έπειτα, ποιός ορίζει το ''σωστό'';

      Λευκάδα;;;
      Τί λες τώρα, θέλουμε ανταπόκριση οπωσδήποτε, να περάσεις όμορφα!!!

      Delete
  3. Μπορεί να περάσουμε ένα ολόκληρο απόγευμα καθισμένοι ο ένας πλάι στον άλλον, εκείνος στο γραφείο του, εγώ δίπλα στο τραπεζάκι μου χαμένοι ο καθένας στα δικά του διαβάσματα και να μην ανταλλάξουμε πέρα από μια δυο κουβέντες. Θα του δώσω το μπουκάλι με το νερό, θα γυρίσει τον ανεμιστήρα να με παίρνει κι εμένα, θα ταΐσει τα ψάρια, θα γελάσουμε με τις γάτες μας... Αλήθεια μερικοί έχουν τόσα πολλά να πουν ή κουραστικά επαναλαμβάνονται για να κρατάνε απλά μια επικοινωνία;
    Μου έκανε εντύπωση το fish eye... γι αυτό βρέθηκα εδώ να διαβάζω τo blog!
    Καλό ΣΚ εύχομαι με το αγαπημένο μαγιό :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πως, είναι δύσκολη η επικοινωνία αλλά είναι πολλοί που μιλάνε. Το θέμα είναι οι διάφορες αντιδράσεις στην κουβέντα, τα αρπάγματα, ο θυμός, τα απωθημένα, οι προβλέψιμες αδυναμίες του άλλου μετά από πάρα πολλά χρόνια.
      Αυτό που ξέρεις τί θα σου πει ή τί δεν θα σου πει και κυρίως δεν είναι αυτό που θέλεις.
      Στις σιωπές, κανείς δεν μαλώνει, προσωπικά πολλές φορές μετανιώνω που ανοίγω για όλα κουβέντα.
      Στην ερώτηση σου που μου άρεσε, μάλλον δεν μπορώ να απαντήσω. Ίσως να συμβαίνουν και τα δύο.

      Καλώς ήρθες :)))
      καλό τριήμερο

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...