Sunday, June 30, 2019

το μπλε





Θα ζήλευα ακόμη κι αυτά τα λαμπερά διαμαντάκια της θάλασσας αν ήξερα πως τα μάτια πίσω από όλο αυτό το μεγαλειώδες μπλε, ήταν τα δικά σου.
Κι αυτό το καλοκαίρι λάμπει η απουσία σου.
Ό,τι πίστεψα έχει ρίξει άγκυρα σε ένα τεράστιο βυθό.

Μία σκάλα,  το τάβλι από την αποθήκη,  τα ζάρια.
Στις εξάρες,  ακούω τη φωνή σου,  μακρινή,  σουρεαλιστικό κομμάτι του εαυτού μου,  ποιός να το πίστευε.  Ένα όνειρο,  μια ολόκληρη ζωή.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...