Thursday, June 06, 2019

λικέρ





Μαζεύω κουκούτσια!!!
Ναι,  καλά διαβάσατε,  μαζεύω κουκούτσια από βερύκοκα,  τα οποία μόλις φτάσουν στον μαγικό αριθμό 120,  θα τα σπάσω και θα κρατήσω την ψύχα τους και θα τα βάλω μέσα σε ένα βάζο με κονιάκ,  να λιάζονται στον ήλιο για κανένα μήνα περίπου.  Μετά θα φτιάξω ένα σιρόπι από νερό και ζάχαρη και θα το προσθέσω κι αυτό μέσα.
Έτσι,  αν την ώρα που τρώτε τα βερυκοκάκια σας με θυμηθείτε,  μην πετάξετε το κουκούτσια,   να μου τα στείλετε,  θα είναι ότι πρέπει για ένα πεντανόστιμο λικέρ.

Το αγαπημένο μου λικέρ ωστόσο είναι από κράνα,  τα οποία τα βρίσκω στα μανάβικα τον Σεπτέβρη.  Ως τότε υπομονή,  έχουμε μπροστά μας ένα ολόκληρο καλοκαίρι!


Φιλιά και να περνάτε καλά!!!

26 comments:

  1. Ωωωω....Στέλλα μου Αμαρέτο, αγαπημένο λικέρ με την υπογραφή μας. Εύκολο στην παρασκευή του απαιτεί όμως υπομονή.
    Υπέροχα τα λικέρ από σπίτι σαν συνοδευτικά, παρεΐστικα, χωνευτικά και χίλιες-δυο χρήσεις.
    Δεν ξέρω τι αλκοόλ θα χρησιμοποιήσεις, εγώ βάζω βότκα (θεωρώ ότι είναι πιο ήπια σε σχέση με το τσίπουρο) Στο βερίκοκο βάζω πάντα ένα-δυο πικραμύγδαλα για έξτρα γεύση.
    Για τα κράνα μου φάνηκε λίγο στυφή η γεύση του, η φράουλα πολύ αρωματική, το κλασσικό βύσσινο και το πορτοκάλι-καφές κλέβουν τις εντυπώσεις.
    Πάντως ότι λικέρ και να είναι έχει μια σημαντική θέση στο τραπέζι και στην καρδιά μας.
    Καλή επιτυχία και....στην υγειά σου!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα μου καλησπέρα
      Μεγάλη εμπειρία δεν έχω, όμως έχω κάνει μερικά λικέρ τελευταία, με κανέλλα, με λεμόνια λάιμ, με σπόρους από ρόδια.
      Χρησιμοποίησα βότκα σ αυτά όμως κάτι με χαλούσε, διότι είναι και λίγο πολύ υποκειμενικό το γούστο στο αλκοόλ.
      Όταν έκανα βύσσινο, έβαλα κονιάκ όπως επίσης και στα κράνα, και τα δύο τα ήπιαμε μέχρι τελευταία σταγόνα.
      Οπότε εγώ θα χρησιμοποιήσω και πάλι κονιά 7 αστέρων.

      Έχω φτιάξει και φράουλα, πολύ γλυκό αλλά το στραγγίξαμε, δεν θυμάμαι με τι αλκοόλ.

      Ναι ναι, τα λατρεύω / λατρεύουμε τα λικέρ.
      Και είναι και απλή η διαδικασία τους και πολύ διασκεδαστική. Μ αρέσει πολύ το βάζο στον ήλιο :-))) Αλλά και μετά στα μπουκαλάκια, κυρίως το χειμώνα με το κρύο!

      πορτοκάλι καφέ θα ήθελα να δοκιμάσω!
      φιλιά πολλά

      Delete
    2. Στέλλα τη συνταγή για το λικέρ πορτοκάλι θα τη βρεις στα περιεχόμενα της σελίδας μου: λικέρ από σπίτι.Πανεύκολη συνταγή που θα λατρέψεις.
      Καλό μεσημέρι!

      Delete
    3. Να το θυμηθώ όταν θα είναι στην εποχή τους τα πορτοκάλια!
      Ωραια!!!
      καλό μεσημέρι Αννίκα :-)

      Delete
  2. Αν ειμαστα κοντα...αλήθεια δεν ξερω που εισαι μπορει να ειμαστε κοντα..μενω Ηρακλειο Κρητης..θα μπορουσα να σου φερω αφου εχουμε βερικοκιες.. αλλα απο λικερ δεν τοχω γιατι κανεις μας δεν πίνει αν και εμενα μου αρεσουν πολύ.. μπορει να εχω λικερ και 35 χρόνων απο κίουι ..το ειχε φερει η κορη μου αποτην Κερκυρα οταν ειχαν παει σχολικη εκδρομή...τωρα ειναι κατι σαν αντικα...χα..χα.. θα ειναι καλο; η να το πεταξω;
    Να περνας ομορφα Στελλα μου καλο σου ξημερωμα.. το γατουλινι επανω ποσο χαλαρωνει!!! και τι βλεμα!!!! φιλακιααα!!

    ReplyDelete
  3. Σμαραγδένια, βρίσκομαι στην βόρεια Ελλάδα.
    Λοιπόν αν μου έφερνες βερύκοκα θα είχες και λικέρ :-))) Αν είμασταν κοντά, τί καλά θα ήταν!
    Έχω κι εγώ την καταγωγή από τον πατέρα μου από την Κρήτη, ήταν από το Ρέθυμνο!

    Το γατούλι όλα τα λεφτά!!! Κι εγώ το χαζεύω.

    Καλημέρα σου
    φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Κρητη ειναι Στελλα μου η δευτερη πατριδα μου εγω ειμαι Σαλονικια και ερωτικη μεταναστρια..οπως καταλαβενεις ...ξωμεινα εδω...!!!

      Delete
    2. Σε ωραίο μέρος σε πήγε η αγάπη σου!
      Έχω καταγωγή από Κρήτη από το μπαμπά και συγγενείς στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο.
      όμως δεν πάμε ποτέ, μη με ρωτήσεις τον λόγο, μάλλον πως τις διακοπές μου τα καλοκαίρια τις ήθελα πάντα χωρίς συγγενικές καταστάσεις, βάλε και την απόσταση.
      Καλημέρα Σμαραγδένια μου

      Delete
  4. Πωπω τι λες τώρα. Τελευταία βάζεις σε δοκιμασία τις γευστικές μας αδυναμίες εντάξει; Απαπαπαπαπ τι να πω εγώ τώρα. Τα λικέρ τα λατρεύω. Πόσο μάλιστα αν είναι και σπιτικά Στέλλα μου.
    Θέλω μπουκάλι λέμε.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είδες που θα έπρεπε να είμαστε πιό κοντά;
      Θα είχες μπουκάλι :-)

      Μπορείς να φτιάξεις πάντως Γιάννη είναι πολύ απλό, όλα τα υλικά σε ένα βάζο και στον ήλιο!

      Delete
  5. https://www.youtube.com/watch?v=yOGD1WkJJok

    ReplyDelete
    Replies
    1. τα κουκούτσια σε δυσκόλεψαν λίγο στην επιλογή ε;

      :-)))
      καλησπέρα

      πολύ ζέστη
      όποιος πήγε για μπάνιο σήμερα είναι πολύ τυχερός :-)))

      Delete
  6. To δοκίμασα πριν λίγο καιρό στο σπίτι μιας καλής γειτόνισσας και ενθουσιάστηκα. Όμως δεν μου έλεγε τη συνταγή όταν την ζητούσα. Ήταν η σπεσιαλιτέ της και την κρατούσε για την κόρη της. Ε, μετά από αυτό δεν επέμεινα βέβαια.
    Όμως σήμερα με την ανάρτησή σου ψαροματάκι μου έλυσες τα χέρια. 120 έ; άντε να αρχίσουμε να μετράμε, άλλωστε τα βερίκοκα είναι θησαυρός για την υγεία ακόμα και σε μαρμελάδα.
    Σ'ευχαριστώ και καλό σαββατοκύριακο ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία το αστείο είναι ότι είμαι τέτοιος χαρακτήρας που είμαι ικανή να τα μαζεύω ένα ένα ή τρία τρία, δεν έχω πρόβλημα. Η αγάπη μου που βιάζεται γενικότερα, που ίσως να διαθέτει και μια προσγειωμένη μαθηματική λογική, θα αγοράσει λέει για μαρμελάδα οπότε μάνι μάνι θα μαζευτούν τα 120 :-)))

      Η συνταγή εδώ, από την Ξανθή
      https://www.asproylas.gr/2009/07/%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%81-%ce%b2%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%ba%ce%bf%ce%ba%ce%bf%cf%851.html?fbclid=IwAR0TjzG8HvVqn-Uo26Zjcg3bOpZB48EoLUYjMB-lY7uvEkYR4YEsf4ye_vY

      Πες μου αν το κάνεις ναι;

      Τα φιλιά μου
      (πολύ ζέστη γμτ)

      Delete
  7. Τι...τι..τι χρυσό κορίτσι είσαι εσύ????
    Σ'ευχαριστώ πολύ ψαροματάκι μου! Ναι θα αρχίσω να μαζεύω κουκούτσια. Θα σου πω βέβαια.
    Πολλά φιλιά :))

    ReplyDelete
  8. Λίγο δύσκολο το θέμα για ανάλογο τραγούδι.Αλλά αν ψάξεις λίγο κάτι βρίσκεις.Είναι και αυτή η ζέστη που με νευριάζει απίστευτα.Δεν μου αρέσει το καλοκαίρι και η ζέστη.Μόνο ο Χειμώνας μου αρέσει.
    https://www.youtube.com/watch?v=3tSDH_nzHzQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι μόνο έψαξες αλλά βρήκες και την καλύτερη μουσική!!!

      Να μην νευριάζεις, να πχ να παίρνεις παράδειγμα από τα σκυλιά που με τόσο γουναρικό επάνω τους άχνα δε βγάζουν παρά βρίσκουν την πιο δροσερή γωνιά του σπιτιού.

      Αντε καλημέρα!

      Delete
  9. Καλημέρα.Προσπαθώ να βρώ και εγω μια δροσερή γωνιά του σπιτιού.Αλλά όταν δεν κουνιέται φύλλο τι κάνεις?
    Σου στέλνω μουσική.
    https://www.youtube.com/watch?v=xDQ-Erg3KlQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολύ ωραίο κι αυτό, ευτυχώς έχουμε κοινά ακούσματα :-)

      Αν δεν βρίσκεις δροσερη γωνιά την φτιάχνεις με ανεμιστήρα, τον προτιμώ από το κλιματιστικό.

      Delete
  10. Τώρα που φεύγει σιγά σιγά ο ήλιος και θα έρθει η νύχτα,η μουσική κάνει τα πράγματα διαφορετικά.
    https://www.youtube.com/watch?v=x6QtWsX_rOM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικά, ειδικά σε μια δύσκολη Κυριακή σαν την σημερινή.
      Πολύ ρομαντική η μουσική σου αυτή τη φορά, απολαυστική ωστόσο.

      Delete
  11. Καλημέρα,καλή εβδομάδα.Δύσκολη για εμένα.Με πολλά θεματα να τρέχουν.Εξεταστική και η μητέρα μου όχι και τόσο καλά.
    Σου στέλνω ένα τραγούδι.Πιστεύω να σου αρέσει.Για τους στίχους του αλλά και για την μουσική του.
    https://www.youtube.com/watch?v=EmTBKbyaEjU

    ReplyDelete
  12. Οι στίχοι που λέω πως τους προσέχω και πως μ αρέσουν έχουν να κάνουν με τα Ελληνικά τραγούδια, Μικρούτσικος, Χατζηδάκης και όπου μέσα υπάρχει η ποίηση.

    Για τη δύσκολη εβδομάδα εύχομαι υπομονή!

    ReplyDelete
  13. Δεν πίνω ποτέ. Κανένα ποτό. Τρελαίνομαι όμως, για ένα ποτό καρύδι που φτιάχνει η θεία μου. Οπότε καταλαβαίνω, που έχεις μια ιεροτελεστία για το λικέρ σου.
    Εύχομαι να απολαύσεις και τη διαδικασία και το ίδιο το λικέρ.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είπες τη λέξη κλειδί, ''ιεροτελεστία'' αυτό ακριβώς είναι που λατρεύω σε όλα Μαρίνα μου. Την διαδικασία. Βέβαια ανταμείβομαι με το αποτέλεσμα, γιατί όσο ωραία και να είναι η διαδικασία, αν το αποτέλεσμα δεν σε αποζημιώνει για τον κόπο απλά βρίσκεις να κάνεις κάτι άλλο.

      Δεν χάνεις κάτι που δεν πίνεις, κερδίζεις θα έλεγα :-)))
      Φιλιά πολλά ναι!

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...