Thursday, August 08, 2019

το ''μάτι''





Δεν πιστεύω στο ''μάτι''.
Δεν έχω νιώσει ποτέ κακή ενέργεια,  δεν έχω νιώσει ποτέ να με ματιάζουν.
Έχω όμως νιώσει ανθρώπους να με απωθούν,  όταν θαυμάζω κάτι επάνω τους και μου απαντούν άμεσα ή έμεσα ''αχ μη θα με ματιάξεις''!

Ωστόσο χθες,  που νιώθαμε ''κάπως''  στην οικογένεια,  είδαμε κι αποείδαμε,  χρησιμοποιήσαμε τα μεγάλα μέσα,  βάλαμε δυό ανθρώπους να μας ξεματιάξουν.  Την αδελφή και την φίλη της μαμάς μου.
Δεν ξέρω αν πέτυχε,  πάντως σήμερα ήρθαμε στα συγκαλά μας.

Εσείς ''ματιάζεστε'' ;;;

:-)))

40 comments:

  1. Χαχαχαχαχαχαχα τώρα Στέλλα μου τι να σου πω. Η Μάνα μου ξεμάτιαζε, η γυναίκα μου επίσης και μάλιστα πολύ καλά. Σε αυτά τα θέματα είμαι πολύ προσεκτικός και με σεβασμός σε όλους.
    Τι να σου πω. Ειλικρινά λεπτό θέμα.
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου, όμορφη συνέχεια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα δεν αμφισβητώ την λεπτότητα του θέματος, ίσα ίσα.
      Αλλά βρε Γιάννη μου άρεσε αυτο το ''η γυναίκα μου επίσης και μάλιστα πολύ καλά''.
      Να μας δώσετε το τηλέφωνο σας να σας προτιμάμε :-)))

      Αλήθεια τώρα, είναι ένα θέμα που μου έκανε πολύ εντύπωση από παιδί.
      Βλέπεις πάντα ήμουν δύσπιστη.
      Άρα πως να με πιάσει το μάτι;;;

      Αλλά σκέφτομαι κι όλας, ένας λαός ολόκληρος εν έτει 2019, να ματιάζεται και να ξεματιάζει!!!!!
      Αυτό μ' αφήνει άφωνη :-)))

      Delete
    2. Εντάξει, κατανοώ τι λες. Αλλά προτιμώ σε τέτοιες απόψεις ο καθένας να ζει στον κόσμο του. Έτσι κι αλλιώς άκρη δεν θα βγάλεις. Την καλησπέρα μου.

      Delete
    3. Αναφαίρετο δικαίωμα Γιάννη μου !!!
      καλό βράδυ
      καληνύχτα

      Delete
  2. Και βέβαια με ματιάζουν.Μερικές φορές πολύ.Η πεθερά μου με ξεματιάζει.Και παλαιότερα και η μητέρα μου.
    Τραγουδάκι ελληνικό σήμερα... https://www.youtube.com/watch?v=ReKkV0qGjLQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πώς να το νιώθεις αυτό το μάτιασμα άραγε;
      Και το ξεμάτιασμα;
      Πώς θα τα περιέγραφες;

      Delete
    2. Να σου πω την αλήθεια μου το ελεγε η μητέρα μου μερικές φορές όταν αισθανόμουν παράξενα.Ξαφνική νύστα,πονοκέφαλο και μια παράξενη αίσθηση.Οταν άρχιζαν το ξεμάτιασμα μετά από 10 λεπτά αισθανόμουν καλύτερα.
      Μια φορά θυμάμαι δεν μπορούσα να αναπνεύσω και με το ξεμάτιασμα αισθάνθηκα καλά.
      Σήμερα δεν είμαι πολύ καλά ψυχολογικά.Δεν είναι μάτι.Άλλο είναι...
      Θα περάσει και αυτό με μουσική. https://www.youtube.com/watch?v=T_IW1wLZhzE

      https://www.youtube.com/watch?v=1ej1SI4BRv8

      Delete
    3. σαν τί νιώθεις δηλαδή;
      τί εννοείς δεν είσαι καλά;

      Delete
  3. Εχω κουραστεί πολύ ψυχολογικά αυτό το καιρό.Τρέχω για την μητέρα μου.Προσπαθώ εδώ και 13 μήνες να την κρατήσω τη ζωή.Αγχος πολύ.
    Τώρα πιστεύω ότι είναι καλά.Οσο μπορεί να είναι σε ένα κρεβάτι.
    Ακούω μουσική και περιμένω να περάσει ο καιρός να αρχίσω το δεύτερο έτος για τις σπουδές που εχω.
    https://www.youtube.com/watch?v=Wmx5wpDyCFM

    ReplyDelete
  4. Είναι σεβαστά τα προβλήματα που έχουμε όλοι μας, δεν χωράει να πεις σε κάποιον έλα μωρέ για αυτό στενοχωριέσαι; Η ψυχούλα του καθενός το ξέρει.
    Πάντως αν είσαι γύρω στα 50 κι ακόμη σπουδάζεις, δεν το θεωρώ ιδιαίτερο άγχος, χαρά θα το έλεγα πιό πολύ, συνήθως γύρω στα 50 έχουμε πολλές μα πάρα πολλές υποχρεώσεις με τα παιδιά μας με τους εαυτούς μας και παλεύουμε να κρατήσουμε μια δουλειά στα μέτρα μας.
    Ή που διαλύεται ο κόσμος μας και ξεκινάμε από την αρχή.
    Όπως και να έχει, δεν πάμε για σπουδές :-)))
    Με ερωτηματικά μιλάω και δεν θέλω να υποτιμήσω κανέναν, ίσα ίσα, είναι αξιόλογη κίνηση.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι επιλογές που κάνουμε στη ζωή μας δεν είναι πάντα σωστές.Και εγώ έκανα λάθος επιλογές απ'οτι καταλάβα.
      Είμαι 50 και άρχισα πέρυσι να σπουδάζω με πολλές υποχρεώσεις, χωρίς παιδιά,χωρίς δουλειά αλλά με κάποιες οικονομίες που είχα κάνει παλαιότερα μπορώ ακόμα να τα βγάζω πέρα.Και αυτές βέβαια τελειώνουν σιγα σιγά.
      Εχω κανει για 4η φορά restart την ζωή μου.
      Το άγχος έχει να κάνει περισσότερο με την μητέρα μου.Είναι δύσκολο να δεχτείς οσο μεγάλη και αν είναι μερικά πράγματα.Και σε συνδυασμό με τις σπουδές είναι αρκετά δύσκολα.

      Delete
    2. Σε καταλαβαίνω, όταν οι γονείς μας ''πέφτουν'' περνάμε την πιό δύσκολη κατάσταση της ζωής μας.
      Το ένιωσα το 2014 που πρωτοαρχίσαμε να μπαινοβγαίνουμε στα νοσοκομεία με τον πατέρα μου.
      Να αισθάνεσαι πάντα ότι εσύ δίνεις ότι καλύτερο μπορείς.
      Και ότι αυτή είναι η πορεία της ζωής.
      Περαστικά της μαμάς σου της εύχομαι.

      Delete
    3. Σ'ευχαριστώ πολύ και τις ευχές σου αλλά και για το ενδιαφέρον που έδειξες για μένα.
      Ακούω έναν σταθμό σήμερα και μου αρέσει αρκετά.Εαν θέλεις να ακούσεις και εσύ είναι :
      https://www.e-radio.gr/G-Radio-Internet-Radio-i2299/live

      Delete
    4. Εμένα πάλι καθόλου δεν μ αρέσουν αυτά τα webradio, που μπαίνεις στο λινκ και έχει χίλια διαφημιστικά κι άλλα χίλια καρτελάκια που πετάγονται αριστερά και δεξιά.

      Όταν ακούω ραδιόφωνο ακούω 9,58 και μ αρέσει πολύ

      Delete
  5. Το "μάτι"Στέλλα μου είναι κακός λογισμός, κακή αρνητική ενέργεια. Με αυτόν τον όρο ναι πιστεύω. Εχω δει πράγματα (κρύσταλλα) να σπάνε, να διαλύονται στα καλά καθούμενα, έχω δει ανθρώπους να σωριάζονται ξεροί στο πάτωμα. Δεν ξέρω να ξεματιάζω, αν παραστεί ανάγκη μια ευχή (είναι νομίζω μια θετική σκέψη) βελτιώνει την κατάσταση. Πάντως για καλό και για κακό αχρείαστη να είναι
    Φιλιά και καλημέρες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω ακούσει ότι σε σκάει το μάτι Αννίκα μου.
      Δεν έχω νιώσει ποτέ κάτι τέτοιο.
      Δεν έχω δει κρύσταλλα να σπάνε παρά μόνο από χτύπημα.
      Ούτε έχω δει ανθρώπους να πέφτουν ξεροί στο πάτωμα είναι αλήθεια.

      Δεν πιστεύω στην κακή αρνητική ενέργεια ανθρώπων. Ότι δλδ αυτό μπορεί να μου κάνει κακό.

      Πάντα όμως ήθελα να μπορούσα να κάνω βουντού σε κάποιους ανθρώπους που μίσησα χαχα, μια κουκλίτσα ομοίωμα, να μπήγω καρφιτσούλες και να ουρλιάζει από τον πόνο και να με παρακαλάει να σταματήσω.. :-)))
      Γελάω!!!

      Πάντως αν είναι κακός λογισμός, το έχουμε παρεξηγήσει γιατί εγώ από καλό το λέω το τί όμορφο φόρεμα πχ αλλά ακούω, μη θα με ματιάξεις
      Ξαναγελάω

      φιλιά ξεματιαστικά, φτου

      Delete
  6. Δεν ματιάζομαι και δεν ματιάζω, ίσως γιατί έχω μπλε μάτια ή ίσως γιατί δεν πιστεύω στο μάτι, πάντως ούσα στο τέλος της ζωής μου, αν ήταν θα είχα ματιαστεί, έτσι δεν είναι!
    Τώρα αν μερικοί σωριάζονται στο πάτωμα, κάτι μου λέει πως μέσα τους, ίσως μα μην υπάρχει αυτή η ενέργεια που τους προφυλάσσει και που φτου φτου, όλα τα κακά τα απωθεί!!!

    Πολλά τα γλυκά ΑΦιλάκια μου, Στέλλα μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στεφανία μου ωραία το εξηγείς!
      Αυτό πρέπει να συμβαίνει.

      Κι εγώ νομίζω πως όταν δεν πιστεύεις σε κάτι δεν σου συμβαίνει κι όλας.
      Αντιθέτως όταν κάποτε πχ πίστευα στα μεταφυσικά φαινόμενα για ένα διάστημα που είχα χάσει τον πατέρα μου όλο ''σημάδια'' έβλεπα μπροστά μου.

      Είναι μία ανάγκη του εαυτού και το ''με μάτιαξαν'' άραγε;

      Ανταποδίδω όλα τα φιλιά ένα προς ένα και στέλνω και δέκα παραπάνω
      :-)))

      Delete
  7. Καλησπέρα.Με μουσική και καλή διάθεση λίγο δύσκολο νασε πιάσει το μάτι....
    https://www.youtube.com/watch?v=eHar9ni7z2I
    Επειδή το χαμόγελο δεν πρέπει να λείπει ποτέ από την ζωή μας.

    ReplyDelete
    Replies
    1. τι χαμόγελο η Έλα Φιτζέραλντ τί ομορφιά!!!
      Και τί φωνή!!!

      Και αυτό επειδή το ακούγαμε στο αυτοκίνητο επιστρέφοντας από τη θάλασσα, πολύ ζέστη αλλά έχει κι ένα αεράκι
      https://www.youtube.com/watch?v=1OEron4rXfk

      πάντα με διάθεση, την αξίζουμε, η ζωή είναι μικρή με τεράστιες μικροχαρές

      Delete
  8. https://www.youtube.com/watch?v=3a87i_8BPPw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απλά τρυφερό και υπέροχο!!!
      (που τα βρίσκεις!!!)

      Delete
    2. Καλημέρα.Επειδή μου αρέσει πολύ η μουσική είμαι στο ψάξιμο.Επειδή μου είχες γράψει ότι ακούς μόνο ένα ραδιόφωνο θα σου απαντήσω ότι ο https://enlefko.fm/ έχει πολύ καλή μουσική και η σελίδα του δεν εχει τίποτα που να σε εκνευρίζει από διαφημίσεις.Και εγώ εκνευρίζομαι με διαφημίσεις και άσχετα σχόλια.
      Εάν θέλεις δοκίμασε να ακούσεις.Είμαι σιγουρος ότι θα σου αρέσει.
      Βλέπω και εσύ νωρίς ξυπνάς το πρωί.Εγώ πάλι με την ζέστη που εχει αυτές τις μέρες έχω απίστευτο εκνευριμό.
      Βαρέθηκα και κουράστικα να είμαι μέσα με τα κλιματιστικά.ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Χ Ε Ι Μ Ω Ν Α Σ !!!!!!

      Delete
    3. Τώρα το είδα το σχόλιο σου!
      Σήμερα ξύπνησα στις 4.30 το ξημέρωμα. Ανοιξα τα παράθυρα 5.45, ήταν ακόμη νύχτα και δεν μπορούσα να πάρω ακέραια αναπνοή, από τη ζέστη και την υγρασία. Ίσως επειδή είμαστε ψηλά βιώνουμε πιο δύσκολα αυτά δύο.
      Ξύπνησα ιδρωμένη, παρ όλο το κλιματιστικό στο χωλ.
      Ο χειμώνας δεν μ αρέσει για άλλους λόγους.
      Μ αρέσει όμως το φθινόπωρο που έρχεται σε λίγο και οι ηλιόλουστες μέρες του χειμώνα όπως και η Άνοιξη. Γενικά μ αρέσει όταν μπορώ να κινηθώ ανενόχλητα.

      Delete
  9. Μάτι ε;
    Πιστεύω αν και δεν θέλω.
    Το έχω νοιώσει πολλές φορές όμως.
    Ξαφνική αδιαθεσία, πονοκέφαλος και μόλις με διάβαζε η μαμά μου γινόμουν καλά.
    Αλήθεια οι ξένοι που δεν γνωρίζουν για το μάτι, δεν ματιάζονται ;
    Πολλές φορές το έχω σκεφθει.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρένα,
      το έχω νιώσει στο ελάχιστο, ήταν αυτο το ''δεν είμαι καλά'' που όμως ως δια μαγείας έφυγε από μέσα μου και μάλιστα με μια πολύ δυνατή εκπνοή.
      Έτσι νομίζω τουλάχιστον :-)))
      Αλλά μήπως ανήκει κάπως στις παραδόσεις μας;
      Το λαμβάνουμε και ως δεδομένο; Αφού υπάρχει, αφού συμβαίνει, κλπ

      Ευτυχώς σκεφτόμαστε και την άλλη πλευρά.
      Ίσως όμως οι ξένοι να ''ματιάζονται'' και να το ονομάζουν αλλιώς.

      Είναι γλυκό όμως όλο αυτό.
      Αν εξαιρέσεις αυτό το ''μη μου λες πως είμαι στις ομορφιές μου θα με ματιάξεις''.
      Σαν να λέμε πως ένας ολόκληρος λαός δεν δέχεται ανοιχτόκαρδα το ωραίο.
      Ωραίο τον εαυτό του ο καθένας και ωραία λόγια από τους άλλους!
      Αυτό με βάζει σε σκέψεις εμένα

      καλημέρα να έχουμε
      φιλιά!!!
      :-)))

      Delete
  10. Να σου διηγηθώ μια δική μου εμπειρία, Στέλλα. Ήμουν γύρω στα 20-21, φοιτήτρια στην Αθήνα. Ένα πρωί είχα πάει στην τράπεζα που βρισκόταν κοντά στο σπίτι όπου έμενα, να κάνω ανάληψη χρημάτων. Περιμένοντας στην ουρά για τα ταμεία, παρατήρησα μια κυρία να κάθεται εκεί δίπλα, μάλλον είχε προτιμήσει να περιμένει τη σειρά της καθήμενη και κοίταζε την ουρά να προσέχει πόσο προχωράει. Την ώρα που την κοίταξα, τα μάτια της ήταν στυλωμένα επάνω μου, με ένταση και κάπως ... Σαν να ήταν θυμωμένη; Ήταν δυσάρεστο το βλέμμα της, τέλος πάντων. Απέστρεψα το δικό μου και συνέχισα να περιμένω.
    Κανένα πεντάλεπτο μετά, άρχισα να νιώθω μια ελαφριά ζαλάδα, ενοχλητική, αλλά όχι προβληματική. Θα ήταν τότε 5-6 άτομα μπροστά μου στην ουρά. Όμως, από εκείνη τη στιγμή που το συνειδητοποίησα, μέσα σε πολύ λίγο η ζαλάδα γινόταν όλο και πιο δυνατή. Ο πόνος αυξανόταν αισθητά κάθε τόσο. Όταν πλέον είχε φτάσει η σειρά μου να εξυπηρετηθώ στα ταμεία, ο πόνος ήταν τόσο έντονος, αισθανόμουν τέτοια πίεση στα μηνίγγια που μου έφερνε αναγούλα - οπότε, αναγκάστηκα να φύγω, χωρίς να μπω στη διαδικασία να κάνω τη συναλλαγή, για να πάω να ξαπλώσω. Το γεγονός ότι όλο αυτό έγινε τόσο-τόσο γρήγορα (από τον ελαφρύ πόνο στον ανυπόφορο - και μάλιστα τον ένιωθα κάθε λίγο να ... ανεβαίνει βαθμίδα, δεν ξέρω πώς να το περιγράψω), στα καλά του καθουμένου, χωρίς να έχω ξανανιώσει ποτέ πριν κάτι ανάλογο, με έκανε να συνδέσω την εμπειρία με τη γυναίκα εκείνη και τον "κακό" τρόπο που κοίταζε. Αν και, μέχρι εκείνη την ημέρα, ε, κορόιδευα όσους μου έλεγαν για "μάτι"· θέλω να πω, δεν ήμουν από τους ανθρώπους που καταφεύγουν σε παρόμοιες εξηγήσεις για ξαφνικές αδιαθεσίες. Αλλά... (Σημειωτέον, ότι η συγκεκριμένη ζαλάδα έκανε ώρα να μου περάσει και με ταλαιπώρησε αρκετά, δε μπορούσα να κάνω τίποτε όσο διήρκεσε. Πράγμα επίσης πρωτόγνωρο. Και, αν θυμάμαι καλά, ζήτησα στο τέλος μόνη μου από μια θεία που έμενε εκεί δίπλα να με ξεματιάσει. Έκτοτε, δεν έχω βιώσει κάτι παρόμοιο.)
    Αυτά και από μένα. Καλημέρα, Στέλλα!
    Διονυσία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πω πω Διονυσία μου άσχημη η εμπειρία σου.
      Μα να κοιτάει έτσι κι εκείνη η έρμη!
      Και να σε επιρεάσει τόσο πολύ.
      Μ'ηπως όμως επιδείνωσε την κατάσταση και η ορθοστασία στην ουρά, δεν είναι και ότι καλύτερο.

      Πάντως προσπαθώ πάντα να σέβομαι την εμπειρία των φίλων που μου ανοίγουν την καρδιά τους.
      Υπάρχει λόγος που την αναφέρουν έτσι όπως την αναφέρουν που πολλές φορές εγώ αφού δεν ήμουν εκεί δεν κατανοώ.

      Φιλιά

      Delete
  11. Ξέχασα: Φοβερή η εικόνα που διάλεξες για την ανάρτηση! ;-) (Δ.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι βρε παιδί μου, κυκλοφορούν κάτι εικόνες..
      !!!!!

      Delete
  12. Κάθε φορά που αφήνεις 3 μέρες την ίδια ανάρτηση σκέφτομαι τί μπορεί να γράψεις για την επόμενη.
    Και αν θα ταιριάξω τραγούδι-α.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τί να γράψει κανείς με τέτοια ζέστη.
      Ψάχνω να σκεφτώ κάτι πολύ δροσερό.
      έψαχνα φωτογραφίες για χειμώνα, είναι τραγική η ζέστη, το πρωί έψηνες παιδάκια στην άσφαλτο :-)))
      Εσύ πάντα ταιριάζεις τραγούδια και ειναι όλα υπέροχα!

      Delete
  13. Και για να κλείσει ωραία η εβδομάδα. https://www.youtube.com/watch?v=YQqnAiIQTQQ
    Αγαπημένο. Το άκουγα πάντα καλοκαίρι πριν πολλά χρόνια την ώρα που άρχιζε να "κρύβεται"ο ήλιος.Παρέα με παγωμένη μπύρα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάλι πάντα τον καφέ μου είχα για παρέα και το τσιγάρο που κάπνιζα παλιά. Δε λέω είχα πολλά σιντί κι έβαζα και μουσικές!
      Η πιο αγαπημένη μου ώρα την ημέρας είναι όταν ανάβουν τα πρώτα φώτα των δρόμων. Που ακόμη είναι μέρα αλλά έχει φύγει ο ήλιος.
      Εννοείται και το ηλιοβασίλεμμα, και μάλιστα έχουμε από τα πιο θεαματικά στην θεσσαλονίκη!

      Delete
    2. Και μια που ανταλλάσουμε μουσική, στέλνω κάτι που άκουγα πριν λίγο σε μια αυλή με λίγη δροσιά
      https://www.youtube.com/watch?v=KwyaYlizrIs

      και αυτό
      https://www.youtube.com/watch?v=omltwZ8tGoE

      Delete
    3. Ποιος είπε ειχα πολλά cd και εβαζα και μουσικές;Το μόνο που έγραψα είναι ότι άκουγα το συγκεκριμένο τραγούδι.
      Δεν μου αρέσει να κάνω "φιγούρα"για τους δίσκους που έχω και τα cd μου.
      Είμαι συλλέκτης βινυλίων πολλά χρόνια.Αλλά ποτέ δεν λεώ ούτε πόσα έχω ούτε κάτι άλλο.
      Απλά λέω ότι λατρεύω την μουσική.

      Delete
    4. ανώνυμε φίλε ώρες ώρες με εκπλήσεις ... αρνητικά!
      Εδώ τα λέμε με τόση αγάπη κι ενδιαφέρον μεταξύ μας κι ας μην γνωριζόμαστε.
      Κι εσύ κάποιες φορές παρεξηγείσαι πολύ περίεργα..

      γιατί;;;

      τα τραγούδια μου σου άρεσαν δεν μου είπες, κι αυτό μου φαίνεται ακόμη πιο περίεργο μια που τόσο αγαπάς τη μουσική.

      υ.γ. ποιός σου είπε ότι κάνεις ''φιγούρα'' αν είναι δυνατόν.
      Ισως όμως η παρεξήγηση να οφείλεται σε δικιά μου λάθος έκφραση.
      Εννοούσα πως υπήρχε εποχή, παλιότερα, που είχα σιντι κι έβαζα μουσική και άκουγα, επιλεγμένα.
      Αναφερόμουν σε εμένα, εσένα δε σε ξέρω :-)))

      Delete
    5. Την Μούσχουρη δεν την μπορώ καθόλου.Το άλλο μου αρέσει και με τον Μουζουρακη - Μαραβεγια αλλά και στα Ιταλικά.(αυθεντική εκτέλεση). https://www.youtube.com/watch?v=jsCCnpcGEWI

      Delete
  14. Δεν έχω ιδέα αν με έχουν ματιάσει ποτέ. Αδιαθεσίες είχα πολλές στη ζωή μου αλλά πάντα τις απέδιδα σε δικές μου απροσεξίες. Στην οικογένεια δεν είχαμε κανέναν να ξεματιάζει και έτσι κάναμε πως δεν καταλαβαίναμε αυτό το θέμα. Τι να πω; Δηλώνω άσχετη αλλά πρόθυμη να μάθω :)
    Έχει πολλή ίντριγκα το θέμα σου ψαροματάκι μου :)
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαμογελάω, αν ενημερωθείς επί του θέματος πες κι εμάς μη μένουμε με κλειστά τα μάτια :-)))

      φιλιά πολλά
      καλό δεκαπενταύγουστο

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...