Wednesday, September 25, 2019

το φιλί





Οι αμφιβολίες και οι προβληματισμοί μου έπαψαν,  όταν κατάλαβα τα χείλια του να ζυμώνουν τα δικά μου.  Ρουφούσαν απαλά κι αχόρταγα,  με μικρές,  κοφτές μπουκιές,  έτσι που μόνο μούδιασμα και ηδονή μπορούσα να νιώσω.  Τότε,  για δεύτερη φορά στη ζωή μου, εξαφανίστηκε από το προσκήνιο ο χρόνος.
Μ'  άρεσε η σωματική δύναμη εκείνου του άνδρα,  τα λευκά του δόντια,  το στόμα του.
Μ'  άρεσε ο τρόπος που με φιλούσε,  που με διεκδικούσε,  που με χάιδευε.  Μ'  άρεσε που δεν ήταν έρωτας,  ούτε αγάπη παρά μόνο μία διέξοδος να ξεφύγουμε και οι δυό,  δεν ξέρω ακριβώς από τί,  ίσως από τις υποχρεώσεις κι από την ρουτίνα.  Ήταν ένα αληθινό παιχνίδι ζωής,  εξωφρενικής έντασης.  Νομίζω πως ναι,  τώρα πιά μπορώ να πω πως μπορεί να μην ήταν τόσο ανέμελο όσο θα πίστευε κανείς,  μα αν λάβουμε υπ όψη μας και τα μικρά νούμερα των ηλικιών,  ήταν ένα παιχνίδι με τόσες βαθιές γρατσουνιές όσο και με πολλές ευχάριστες στιγμές.


14 comments:

  1. To ένιωσα αυτό το φιλί μέχρι το κατακάρδι μου :)
    Με πόση φλόγα το περιέγραψες ψαροματάκι μου! Ήταν σα να το ζούσα. Αλλά δεν το ζούσα :(
    Το φαντάστηκα όμως!!! Και είναι το ίδιο. Άντε, περίπου το ίδιο.
    Σ'ευχαριστώ για το πανέμορφο καλωσόρισμα. Γύρισα από διακοπές και το πρώτο που διάβασα είναι το φιλί σου.
    Καταλαβαίνεις τώρα :)
    Σε φιλώ (όχι έτσι χαχα)

    Υ.Γ. Ε..ναι! Το φιλί του Γκούσταβ Κλιμτ βεβαίως!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πώς φαίνεται πως γύρισες από διακοπές, λάμπεις Μαρία μου, καλώς ήρθες!

      Καλημέρα :-)))

      Delete
  2. Και ποια η πρώτη φορά που ο χρόνος εξαφανίστηκε, από το προσκήνιο έστω;
    Ο αιρετικός εγώ.

    Καλό ξημέρωμα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό σε άλλο κείμενο αιρετικέ Ολίγιστε :-)))

      Καλημέρα!!!

      Delete
  3. Τσ..τσ...τσ Τι θα έλεγε η Σαπφώ Νοταρά για την εικαστική...δημιουργία του Κλιμτ;
    Ας αποφύγουμε τα φιλιά απόψε
    Καλό ξημέρωμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΣΌΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ :-)))

      έχω την φωνή της στ αυτιά μου!!!

      Καλημέρα Αννίκα μου

      Delete
  4. Εχω και εγώ αναμνήσεις από το παρελθόν και με αυτή την ανάρτησή σου με "ταξίδεψες" αρκετά χρόνια πίσω.
    Σε μια εποχή που ένα καλοκαίρι γνώρισα μέσα στην παρέα μου μια κοπέλα τυχαία και από εκει που ξεκίνησαμε να μιλάμε μου ζήτησε να βγούμε μόνοι μας κάποιο βράδυ.
    Βγήκαμε και στο πρώτο ραντεβού δώσαμε πολλά φιλιά.Σαν αυτά που περιγράφεις.Δεν ξέρω γιατί αλλά μερικές φορές την θυμάμαι.Εχουν περάσει 26 χρόνια απο τότε.
    Προσπάθησα να την κρατήσω τότε ως σχέση γιατί πάντα πίστευα στις μακροχρόνιες σχέσεις,αλλά εκείνη δεν ήθελε.
    Την ξαναείδα τυχαία μετά απο 5 χρόνια τότε.Είχε αλλάξει πολύ στον τρόπο σκέψης που είχε.Ηθελε να το πάμε πάλι απο την αρχή αλλά εγώ μόλις είχα κάνει καινούργια σχέση.
    Από τότε δεν την εχω ξαναδεί.Την θυμάμαι όμως πάντα...Κυρίως τα φιλιά της και τον τρόπο που με χαϊδευε.

    Αν και υπάρχουν πολλά τραγούδια με την λέξη kiss ,φιλί...Εγώ διάλεξα αυτό που μου ήρθε στο μυαλό διάβαζωντας αυτην την ανάρτησή σου.
    https://www.youtube.com/watch?v=sARlnKk23xw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν δεν υπήρχαν τέτοια φιλιά, θα έλειπε ολόκληρο κομμάτι από την τέχνη!




      όπως έγραψε η Κική Δημουλά, στο «Επιτύμβιο»

      «Κάθε φιλί που δίνεται,
      μα κάθε ανεξαιρέτως
      ένα τοις εκατό αποτελείται
      από αιωνιότητα
      κι όλο το άλλο από τον κίνδυνο
      να ’ναι το τελευταίο.»
      Αλλά και τελευταίο ακόμα πιο φιλί θα λέγεται
      όσο καιρό τουλάχιστον θα το τραβολογάνε
      η μνήμη από τη μιά μεριά
      η λήθη από την άλλη
      η καθεμιά δικό της θεωρώντας το
      ώσπου ο δίκαιος Σολομών
      για να φανεί ποιανής δικό της είναι
      στη μέση θ’ απειλήσει να το κόψει
      μισό να πάρει η μιά μισό η άλλη
      κι όποια απ’ τις δυο
      κάθε φορά
      –ποτέ δεν είναι η ίδια–
      ουρλιάξει μη.

      Κάθε φιλί αποτελείται εξολοκλήρου
      από τον κίνδυνο να ’ναι το τελευταίο.
      Διαρκές είναι μόνο εκείνο το φιλί που ουδέποτε εδόθη.
      Σοφές, ειρηνικά το νέμονται
      η αναμονή και η παραίτηση
      άνθη αντίπαλα οι δυό τους
      σε κοινό συμβιβασμένο ανθοδοχείο
      κενοτάφιο στολίζουν.

      Πηγή : Andro.gr [ http://www.andro.gr/empneusi/top10-poihmata-gia-to-fili/ ]

      Delete
  5. Replies
    1. όμως δεν έχουν όλα τα φιλιά την ίδια μαγεία άσε που μερικά στερούνται μαγείας :-)))

      Delete
  6. "Τo φιλί
    ενώνει πιο πολύ
    απ᾿ το κορμί
    γι᾿ αυτό το αποφεύγουν
    οι πιο πολλοί".
    Όχι, βέβαια, δικό μου.
    Του Ντίνου του Χριστιανόπουλου.
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χλόη Κουτσουμπέλη,
      «Τα φιλιά σου»

      Άλλοτε.
      Την εποχή των γυπαετών.
      Ένα, ένα,
      ανεκτίμητα,
      αιχμηρά,
      καυστική ποτάσα,
      μέδουσες,
      γεύση από ζελέ λεμόνι.
      Ρακόμελο σε ποτηράκι του ούζου.
      Παράνομα και απόλυτα νόμιμα.

      Άλλοτε.
      Τα φιλιά σου.
      Τώρα σαν με δεις,
      με φιλάς στο μάγουλο.

      Τυχαία.

      Και οι λεμονανθοί αδιάκοπα φλυαρούν
      στην ακατανόητη γλώσσα τους.

      Delete
  7. "...Ας είναι, ωστόσο, τι ωφελεί; Γυρεύω πάντα το φιλί,

    στερνό φιλί, πρώτο φιλί, και με λαχτάρα πόση!

    Γυρεύω πάντα το φιλί, που μου το τάξανε πολλοί,

    κι όμως δεν μπόρεσε κανείς, ποτέ, να μου το δώσει…"

    Καλησπέρα Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ένα φιλί που γεύτηκα
      στου σκοταδιού τη φύρα
      μπορεί να το ονειρεύτηκα,
      μπορεί και να το πήρα.

      Για μέρες το `χα πάνω μου
      στα χείλη τυλιγμένο,
      της μέθης ήταν πρόσφορο
      και βάσανο κρυμμένο.

      Της ζάλης τα φτηνά φιλιά
      στην άκρη θα τ’ αφήσω
      κι ένα φιλί αμέθυστο
      θα `ρθω να σου ζητήσω.

      Από τον Θανάση Παπακωνσταντίνου Γιάννη μου
      και στο youtube
      https://www.youtube.com/watch?v=CS0_2AGQtMI

      καλησπέρα Γιάννη

      Delete

όχι πιά

Κάποιος με ρώτησε αν σε ξέρω.  Χιλιάδες αναμνήσεις πέρασαν από το μυαλό μου..  Την ώρα που του απαντούσα ''όχι πιά''   *Από...