Tuesday, November 26, 2019

γιορτάζω






και φέτος!
Με μια λαχταριστή black forest που προς το παρόν ξεκουράζεται στο ψυγείο.  Εμείς ακονίζουμε τα πηρουνάκια μας!

Μ'  αρέσει η 26η του Νοέμβρη,  πολύ.
Μ'  αρέσουν πολύ οι τηλεφωνικές αλλά κι οι διαδικτυακές ευχές.
Μ'  αρέσει να με θυμούνται και να με αγαπούν.

Ο θυμωμένος Γηρυόνης,  τα σύννεφα που σκοτεινιάζουν τον ουρανό,  δεν μου επιτρέπουν να βγάλω φωτογραφία την τούρτα μου,  αύριο ίσως αν ο καιρός είναι πιο κατάλληλος,  κάτι που ελπίζω .

Λίγη γιορτινή σαμπάνια για το καλό!
χρόνια μου πολλά!!!


 


30 comments:

  1. Μια τεράστια αγκαλιά φορτωμένη λευκά τριαντάφυλλα και τις πιο όμορφες, τις πιο χαρούμενες, τις πιο αισιόδοξες ευχές Στέλλα μου!
    Η κάθε μέρα σου να είναι γιορτή με χρώμα, με άρωμα, με χαμόγελα!
    Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά!
    Καλή αυριανή με υγεία!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωω τριαντάφυλλα, λοιπόν κάποτε μου άρεσαν πάρα πολύ τα λευκά!
      Έχουν μια διακριτική λεπτότητα!
      Σ ευχαριστώ Αννίκα μου,
      πολλά πολλά γλυκά φιλιά κι ένα γενναίο κομμάτι τούρτα που ομολογουμένως μπορεί να μην έχει την τελειότητα της φωτογραφίας αλλά έγινε πολύ πολύ νόστιμη σήμερα!
      Καλό μεσημέρι κορίτσι μου

      Delete
  2. Χρόνια πολλά πολλά
    Χρόνια καλά κι ευλογημένα
    Να είσαι πολύχρονη
    Γεμάτη αγάπη η ζωή σου και χιούμορ όσο γίνεται
    Και πάνω από όλα υγεία
    Καλά να περάσεις σήμερα
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άννα μου σ ευχαριστώ.
      Αγκαλιά με την τούρτα μου πως να μην περάσω καλά,
      και μαζί με όλες αυτές τις τόσο θερμές ευχές σας!

      σ ευχαριστώ πολύ πολύ
      φιλιά πολλά Άννα Φλο μου

      Delete
  3. Αγαπητή μου Στέλλα,
    Δέξου τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για τη γιορτή σου!
    Χρόνια Πολλά και καλά με υγεία και ευόδωση ονείρων και προσδοκιών, να χαίρεσαι την κάθε στιγμή και να ‘ναι ατέλειωτο όλο εκείνο που σε κάνει ευτυχισμένη!

    Να ’σαι γερή, φίλη μου και να ’χεις κουράγιο και δύναμη για να πραγματοποιείς τα μικρά και τα μεγάλα όνειρά σου!
    Με την αγάπη μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στράτο μου πόσο πλούσιες οι ευχές σου.
      Μια λεξούλα να γίνει πραγματικότητα μου φτάνει :)

      Σ ευχαριστώ, να είμαστε όλοι γεροί να ανταλλάσουμε ευχές για πολλά χρόνια ακόμη!
      Έχεις και την δική μου αγάπη, το αξίζεις άλλωστε

      Delete
  4. Ευθέως, όλα, τα είπες.
    Έτη Πολλά διαδικτυακά
    (η, προς το παρόν, μόνη επιλογή)
    για μία ακόμη φορά.

    Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ολίγιστε μου, σ ευχαριστώ
      είναι τελικά όμορφη κι η διαδικτυακή επικοινωνία
      Βέβαια και το να ακούς φωνούλες εξαίσιο!

      Σ ευχαριστώ
      φιλιά πολλά
      να είσαι καλά

      Delete
  5. Και βέβαια Χρόνια Πολλά!!
    Και βέβαια να είναι υπέροχα, μελιστάλαχτα και με πολλές black forest στο ψυγείο αλλά και με δυο κουταλάκια στην άκρη :)
    Nα περάσεις τέλεια σήμερα ψαροματάκι μου με όλα τα καλά του κόσμου στα πόδια σου.
    Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία μου, η black forest είναι η αγαπημένη μου τούρτα, ξέρεις από πότε; Ήμουν έγκυος όταν την πρωτοδοκίμασα σε ένα Ιταλικό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης. Από το 1984 δλδ.
      Ευτυχώς που έχω συνταγή εύκολη από την Βέφα Αλεξιάδου και την απολαμβάνω στις γιορτές μας.

      Κερνάω το πιο μεγάλο κομμάτι για τις όμορφες ευχές σου
      Ευχαριστώ πολύ πολύ
      όλα καλά εύχομαι και για σένα και για όλους μας

      Delete
  6. Χρόνια πολλά Φεγγαρένια μου,
    να είσαι πάντα γερή και χαρούμενη και να μεταδίδεις τη χαρά και την αισιοδοξία και στους γύρω σου, όπως κάνεις.
    Όλες οι ευχές σήμερα δικές σου και μακάρι να γεμίσουν τα χαρούμενα μηνύματα τη μέρα σου, αλλά και τα κάθε λογής δώρα.
    Πολλά πολλά φιλιά γλυκιά μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melian μου σ ευχαριστώ πολύ!
      Έχεις σκεφτεί ποτέ πως αυτή η χαρά και η αισιοδοξία μου είναι η άμυνα μου ;)

      Πραγματικά μηνύματα πολλά, μαζί με τα δικά σας, νιώθω υπέροχα, σαν μικρό παιδί.

      Τα φιλιά μου

      Delete
  7. Χρόνια πολλά και όμορφα σου εύχομαι!
    Να είσαι πάντα υγιής, ευτυχής και πολυγραφότατη!
    Κίσιζ εντ χαγκς!🌺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρτίστα μου σ ευχαριστώ για το λουλουδάκι, και για τα κίσιζ και τις χαγκς :-)))
      Πολύ ζεστές οι ευχές σου..

      Τουρτίτσα πεντανόστιμη θα πάρετε;

      φιλάκια πολλά

      Delete
    2. Εννοείται ότι θα πάρω δύο κομματάκια τούρτα!
      Γι αυτό είμαι πάλι εδώ. Για τουρτίτσα.
      Που είναι υπέροχη!
      Και του χρόνου να είσαι καλά, να μας ξανακεράσεις!

      Delete
    3. Αλήθεια ήταν / είναι πολύ νόστιμη, λίγο θέλει να γίνει παρελθόν xo xo xo

      Delete
  8. Χρόνια πολλά με υγεία και πολλά χαμόγελα.Με πολλές τούρτες !!!Και σαμπάνια !!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=xDQ-Erg3KlQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωω δεν ήξερα πως υπάρχει τέτοιο τραγούδι, Stella by Starlight, για μένα λέει είμαι σίγουρη :-)))
      Ανώνυμε φίλε πολύ σ ευχαριστώ!

      Delete
    2. Ανώνυμε φίλε, έτσι καθώς φτιάξαμε μαζί με τον αγαπημένο μου, πίτσα για το μεσημεριανό μας φαγητό, ακούγαμε αυτή την σημερινή μουσική σου επιλογή και μας άρεσε τόσο πολύ, που σκεφτόμουν ότι έχεις βάλεις ένα ''συν'' στα μουσικά μου ακούσματα τον τελευταίο χρόνο. Τελικά είναι σπουδαίο να έχεις φίλους με ωραία ενδιαφέροντα που τα μοιράζονται μαζί σου.

      Σε ευχαριστούμε αμφότεροι :-)))
      Είσαι υπέροχος άνθρωπος

      Delete
    3. Χαίρομαι πραγματικά που σας αρέσουν οι μουσικές επιλογές μου.Και που αυτά που αρέσουν σε εμένα μετά από αρκετό ψάξιμο γίνονται ένα "συν" σε ανθρώπους που είναι αξιόλογοι και θέλουν να γνωρίσουν και κάτι που δεν εχουν ξανα ακούσει.
      Γίνομαι υπέροχος όπως λές γιατί εχω και υπέροχους φίλους(από την Θεσσαλονίκη).

      Delete
    4. ελπίζω να λειτουργήσει ο σύνδεσμος :)
      https://gr.pinterest.com/pin/693272936357952333/

      Delete
    5. Λειτουργεί!!! Είναι πολύ όμορφα τα τριαντάφυλλα!!!
      Σου στέλνω ένα τραγούδι που ταιριάζει με σημερινή ημέρα,τουλάχιστον εδώ βρέχει αρκετά τώρα.
      https://www.youtube.com/watch?v=Vt9yRFWvY8s

      Delete
    6. Τώρα το ακούω κι αυτό, είναι πολύ καλό!
      Εδώ σήμερα ξυπνήσαμε με ήλιο αλλά όλη η μέρα ήταν συννεφιασμένη, χωρίς βροχή όμως και αέρα όπως η χθεσινή.
      καλό απόγευμα :)

      Delete
  9. Στέλλα μου! Αγαπημένη μας φίλη,
    Χρόνια πολλά! Χρόνια καλά! Με υγεία, με πολλά χαμόγελα. Να σε χαίρονται οι άνθρωποι που σε αγαπούν, οι γνωστοί σου. Οι δικοί σου.
    Να σε χαιρόμαστε και εμείς εδώ Στέλλα μου για τα τόσα όμορφα μας χαρίζεις στην συντροφιά μας.
    Να έχεις κάθε μου ευχή απ την καρδιά μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου η αγάπη είναι αμοιβαία,
      σε ευχαριστώ
      εύχομαι με τη σειρά μου κι εγώ να σας χαίρομαι για πολλά χρόνια ακόμη
      είστε αξιαγάπητοι

      ευχαριστώ για τις ευχές
      τα φιλιά μου και την αγάπη μου

      και τουρτίτσα ;)

      Delete
  10. Για να κλείσει ωραία η σημερινή μέρα της γιορτής σου σου στέλνω :

    https://www.youtube.com/watch?v=esrTfwBiOM0

    https://www.youtube.com/watch?v=wlDWXv-cIh8
    https://www.youtube.com/watch?v=yL96MVE8Fmw

    ReplyDelete
  11. ω τοξοτάκι και εσύ ! εμ καλά το είχα καταλάβει

    Να σαι πάντα χαμογελαστή

    Σημείωση :Σου αφήνω σχόλια σε παλιές εγγραφές χοχοχο σίγουρα έχεις μπερδευτεί Είναι και αυτή η μπλάκ φορεστ όσο νά ναι δεν μπορεί ανθρωπος να βρει ηρεμία χαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ψαράκι εδώ!

      Μάνια μου σ ευχαριστώ..

      ΧΧΧ όλα τα βλέπω δεν μου ξεφεύγει σχόλιο ποτέ, οπότε ελεύθερα, γράφε όπου και ό,τι θέλεις :)

      Delete
  12. Στέλλα μου γερή και πολύχρονη σου εύχομαι και πάντα γλυκαμένη με black forest !!! Να παίρνεις και να δίνεις αγάπη!!!Τα καλύτερα στη ζωή σου εύχομαι να είναι μπροστά σου και να τα χαρείς με υγεία !!! Σε φιλώ

    ReplyDelete
  13. Οι ευχες νομιζω οτι ειναι καλοδεχουμες Στελλα μου οποτε ερχονται ας ειναι και 15 μερες αργοτερα..ε;
    πολυχρονη και χαρουμενη να εισαι παντα..να περνας ομορφα οτι και να κανεις ..φιλιαααα ❤

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...