Sunday, December 29, 2019

50/50





Είναι μια επανάληψη και έχει να κάνει με τον χαρακτήρα.
Συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις!
Συχνά,  μια κατάσταση δεν είναι 100% αποδεκτή,  με ότι συνεπάγεται αυτό.  Άλλες φορές δίνει ικανοποίηση κι άλλες πλήξη.  Ξένη από μένα,  αλλά κρίνεται αναγκαία,  κυρίως επειδή θέλω να πιστεύω πως στο τέλος αυτής της διαδρομής,  υπάρχει ένα πράσινο φωτάκι.
Η διαδρομή άγνωστη,  δύσκολη και όχι πάντα ευχάριστη,  όμως δεν έχω άλλο τρόπο,  ή πιο σωστά έχω εξαντλήσει όλους τους υπόλοιπους.
Είμαι λοιπόν κάπου στον μέσο όρο,  στο 50/50 της αποδοχής της.  Βλέπω βέβαια πως ακόμη δεν έχω πιάσει καν το κουβάρι.
Τί μπορώ να κάνω;
Υπομονή και να μου (εμένα)/της (διαδρομής) δώσω χρόνο.
Όσο αντέξω και αν.

Αναρωτιέμαι αν αυτή η επιμονή μου να μπαίνω σε καταστάσεις που ίσως και να μου είναι ξένες,  ίσως και να με στεναχωρούν,  που όμως θέλω να τις κάνω δικές μου,  να τις κατακτήσω,  πηγάζει από την επιθυμία να αποδείξω κάποια ικανότητα μου.

Ίσως όμως να είναι και η ελπίδα (αυτό το πράσινο φωτάκι) που φαντάζομαι στο τέλος αυτής της απάτητης  διαδρομής.




4 comments:

  1. Αφτές οι πιθανότητες: Μια αυθαιρεσία.

    Αν όμως κάπως εξυπηρετούν. . .

    Καλημέρα (δεύτερη) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε τι εξυπηρετούν αναρωτιέμαι και αν!
      50/50

      Σκεφτείτε πως βλέπω αυτά τα δύο 50ράκια που εμένα μόνο το 100% μ αρέσει.

      Νερό στο κρασί μου λοιπόν.

      Νομίζω πως είναι η τέταρτη δικιά μου
      Δεν τολμώ πέμπτη

      καλημέρα λοιπόν :)

      Delete
  2. Εμείς θα πάρουμε την καλύτερη εκδοχή Στέλλα! Αυτήν με το πράσινο φωτάκι!
    Καλή Κυριακή καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου κι εγώ για αυτό μπαίνω στον κόπο, γιατί μια οποιαδήποτε ενέργεια είναι καλύτερη από καμμία ενέργεια αλλά κι επειδή πιστεύω πως η μια κατάσταση συνήθως σπρώχνει και τις υπόλοιπες.

      Για το πράσινο φωτάκι λοιπόν!

      καλή συνέχεια :)

      Delete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...