Thursday, January 30, 2020

πορτοκάλι ή κεράσι;









Φυσικά και το φιλί έχει ηλικία.  Αν δεν υποστηριχθεί η κίνηση από σώμα νεανικό τότε πώς;
Έτσι ώστε να αναδειχθεί η υπάρχουσα ορμητικότητα,  το πάθος,  ο πόθος!

Αυτό για να χαριτολογήσω μέσω μια γκρίζας καθημερινότητας,  με υπέροχο πάραυτα καιρό,  ήλιο,  αέρα,  κινηματογραφικά σύννεφα και χρώματα ουρανού.

Η ατμόσφαιρα ωστόσο,  όχι η γενικότερη (αυτή δεν θέλω να την συζητήσω),  η ειδική,  μου θυμίζει την ταινία με την Μαίρη Πόππινς,  λίγο πριν εμφανιστεί η νταντά στην οικογένεια.  Αυτό που όλοι οσμίζονταν πως κάτι ''διαφορετικό'' έρχεται,  κάτι που θα βοηθούσε την επικρατούσα κατάσταση,  που θα την ωραιοποιούσε,  που θα της έδινε γεύση.

Πορτοκάλι ή κεράσι;  πες μου τί προτιμάς και μετά μπορεί να σου δώσω κι ένα φιλί.  Σφιχτό,  βαθύ,  πυκνό,  ΦΙΛΊ!!!

7 comments:

  1. Πορτοκάλι ή κεράσι;
    Μμμμμμ! και τα δυο μου αρέσουν το ίδιο.
    Έγκλειστες με τη μικρή να βήχει, πού καιρός να δω τον ουρανό.
    Μόλις πάει στον παιδικό σταθμό θα κάνω μια ξεγααααλη βόλτα να θαυμάσω τη φύση.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρένα μου είδες προσγείωση με τις μικρές; Πού καιρός για φιλιά. Εε μη μου πεις πως δεν έχει να κάνει με την ηλικία!
      Πορτοκάλι ή κεράσι με ρωτάει ο οδοντίατρος μου κατά την ''προνάρκωση'' κι όλο κεράσι ζητάω κι όλο πορτοκάλι χρησιμοποιεί.

      Ας χαμογελάμε με ή χωρίς φιλιά :-)))

      Delete
  2. Έχεις δίκιο 😂😂😂😂
    απότομη προσγείωση Στέλλα μου.
    Και οι μικρές κσι η ηλικία παίζουν τον ρόλο τους.😉😉😉😉

    ReplyDelete
  3. Ναι έχει ηλικία το φιλί. Θα έλεγα ηλικία της ψυχής. Απλά το νεανικό σώμα το κάνει ποιητικό.
    Κεράσι να πω...αγαπώ και το πορτοκάλι είναι και τα δυο άλλων εποχών, αλλά ανυπομονώ για την εποχή των κερασιών.
    Καλή σου μέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπροστά μας είναι η εποχή των κερασιών Άννα Φλο μου.
      Όσο για το φιλί, μπορεί και να έχεις δίκιο. Άμμα θέλει η ψυχή, αλλά κι αυτή κουράζεται καμμιά φορά :-)))

      Delete
  4. Κεράσι ψηφίζω Στέλλα! Δαγκωτό! Αν μάλιστα είναι και γλυκό τότε πετάω και τη σκούφια μου.
    Ηλικία το φιλί δεν έχει. Σίγουρα αλλάζει μορφή αλλά παραμένει στη ζωή και στον κύκλο της το ίδιο πάντα.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κεράσι γλυκό μμμ!
      Γιάννη μου σταμάτα γιατί είμαι ικανή να τρέξω να βρω γλυκό και είμαι σε ''αποχή''εδώ και τρεις εβδομάδες δεν μπορείς να φανταστείς τη χαρά μου που είμαι στην τέταρτη εβδομάδα :-)))
      Oπότε σσςςς.. δεν μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του...λέει ο λαός!

      Για το φιλί δεν ξέρω, νομίζω πως όλα έχουν αλλάξει τόσο μα τόσο πολύ..

      σε φιλώ
      καλό σ/κ Γιάννη μου
      :-)))

      Delete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...