Friday, February 28, 2020

φωνή





Είσαι πάντα εκεί,  πλάι στο φωτεινό παράθυρο,  με ανοιχτή την οθόνη του υπολογιστή σου,  με όλα τα κομμάτια του εαυτού σου που ξεδιπλώνεις καθημερινά, με εικόνες που εξομολογούνται αλήθειες,  μα η φωνή,  η φωνή σου έχει την δική της εξαίσια δύναμη.  Γοητεύει,  ελκύει,  θέλγει,  μηδενίζει αποστάσεις.


Γλυκιά και μακρινή η φωνή που ξεχύθηκε για μένα. / Γλυκιά και μακρινή η φωνή που απόλαυσα. / Μακρινή και γλυκιά φωνή νυσταγμένη. / Μακρινή σαν σκοτεινή πληγωμένη λαφίνα. / Γλυκιά σαν ένας λυγμός στο χιόνι. / Μακρινή και γλυκιά μέχρι το μεδούλι χωμένη. 

Federico Garcia Lorca - H Έλξη των Ομωνύμων-

6 comments:

  1. Όμορφη εικόνα, κείμενο τρυφερό και γεμάτο αισθήματα. Σκέψεις. Και μια φωνή που διαπερνά αποστάσεις και έρχεται να γεφυρώσει.
    Καλησπέρα Στέλλα μου. Καλό τριήμερο να έχεις αγαπητή μου φίλη.

    ReplyDelete
  2. Πάντα τη φωνή ερωτευόμουν πρώτα. Αν δεν μου άρεσε η φωνή και δεν ήταν "...Μακρινή και γλυκιά μέχρι το μεδούλι χωμένη" όλα τα άλλα μου φαίνονταν μισά.
    Υπέροχος ο Λόρκα, υπέροχος και αδικοχαμένος.
    Καλές Απόκριες ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια ε;
      Να σου πω πως δεν το είχα σκεφτεί ποτέ ως τώρα ή μήπως ναι και το σκέπασαν άλλα που τα θεωρούσα βασικότερα εκ των υστέρων;
      Καλησπέρα Μαρία μου.
      Καλές απόκριες :-)))

      Delete
  3. Η φωνή πολλές φορές μπορεί να σε ταξιδέψει.Να σε κάνει να ονειρευτείς...
    https://www.youtube.com/watch?v=18gbmxKd7xM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης μπορεί να σε ''στείλει κανονικά'', και μάλιστα εκεί που σε βρίσκει άνετο, χωρίς να το περιμένεις..

      Ωραία μουσική, ότι πρέπει για ένα χαλαρό σ/κ
      Καλησπέρα Μάριε
      :-)))

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...