Friday, February 07, 2020

κάτι λίγα





Πολύ,  τόσο κρύο,  που μόνο η παρουσία σου θα μπορούσε να του αφαιρέσει τον πρώτο ρόλο.
Κόκκινα σημάδια χριστουγέννων που ανήκουν στο παρελθόν,  κουτιά με χάπια μιας ίωσης που έφυγε  και μουσική,  ατέλειωτη μουσική μέσα από μια πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή που λατρεύω.
Λόγια που δεν ευχαριστούν,  όσον αφορά την πόλη μου,  όσο για μένα και για σένα,  πόσο να κρατήσει το γάλα στο ψυγείο,  όσο μακρινή  κι αν είναι η ημερομηνία λήξης του,  μου λες;
 
Καφεδάκι;

16 comments:

  1. Φυσικά καφεδάκι θα πάρω. Μάλλον θα έρθω αργότερα μετά το φαγητό για καφέ και κουτσομοπολιό. Θέλω και γλυκό κουταλιού. Αμ τι! Έτσι θα τη βγάλεις; Σκέτα με καφέ;
    Χμμμ οι ιώσεις μακριά! Όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά! Και πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή. Χμμμ άραγε τι να είναι; Να φανταστώ μουσική εκπομπή; Ε τι άλλο; Αλλά θα μου πεις γιατί όχι και κάτι άλλο.
    Εδώ έχει ήλιο με δόντια. Προσπαθώ να κρύψω κάπου στο χιόνι τις απογοητεύσεις που τρέχουν εντυπωσιακές και παίζουν κρυφτό μαζί μου. Ανέβηκα σε ένα λόφο και αγνάντεψα το χιονισμένο βουνό και την Αττική ολόγυρα. Λιάστηκα και έπαιξα με τον Άρη. Το χάδι του πάντα με γαληνεύει. Είναι η ίασή μου.
    Στέλνω φιλιά και ευχές για ανάλογα όμορφη συνέχεια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου, όμορφε μου φίλε
      Τί εικόνα μου μετέφερες ξέρεις; Θα λέγαμε, θα λέγαμε και δεν θα τελειώναμε. Και με γλυκάκι αμέ!
      Η πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή έχει να κάνει με τα πολιτιστικά (και όχι μόνο) της πόλης, με πολύ καλές μουσικές επιλογές από τον αγαπημένο μου Γιώργο Τούλα!
      Κι εδώ ήλιος! Με δόντια. Πολύ κρύο αλλά ευτυχώς λιγότερο από χθες. Τα βουνά μας γύρω γύρω χιονισμένα!
      Η δικιά μας κοιμάται εδώ στη ζεστασιά του σπιτιού :)

      Φιλιά Γιάννη μου
      την αγάπη μου

      Delete
    2. Όμορφες είναι αυτές οι εικόνες και το συναίσθημα που βγαίνει. Ξέρεις, λαχταρώ ένα μπαλκόνι που να βγαίνω το πρωινό και να απολαμβάνω ένα καφέ με κάποια όμορφη θέα. Συνήθως δεν απολαμβάνω ποτέ τον πρωινό καφέ. Τον πίνω εν ...κινήσει. Μόνο στη ...δουλειά απολάμβανα τον καφέ μου ...καθιστός. Από τα παράξενα της ζωής ε.
      Κρυώνω λίγο τώρα, κάνει ψύχρα. Το μεσημέρι έχω μια μικρή σιέστα. Ένα χάπι της πίεσης μου φέρνει απότομη υπνηλία και έστω για λίγο θέλω ένα διάλειμμα. Τι με έπιασε και τα λέω τώρα αυτά; Δεν ξέρω. Μια ανάγκη για μοίρασμα.
      Καλό απόγευμα Στέλλα μου.

      Delete
    3. Την Κυριακή που μας πέρασε, η αλήθεια είναι πως ήπια μια μπυρίτσα και μετά το φαγητό μ' έπιασε μια γλυκιά διάθεση για μεσημεριάτικο ύπνο (δεν το συνηθίζω), αστεία αστεία κοιμήθηκα ένα ολόκληρο τετράωρο (να γιατί το αποφεύγω), που όμως πολύ μου άρεσε :)

      Εγώ απολαμβάνω πιο πολύ τον πρωινό καφέ μου, είναι ο πρώτος και έχω χρόνο μπροστά μου χχμμ είμαι και πρωινός άνθρωπος πώς να το κάνουμε!

      Είναι ωραία τα μοιράσματα Γιάννη μου
      τα φιλιά μου

      Delete
    4. Δυστυχώς δεν απολαμβάνω ποτέ τον πρωινό μου καφέ. Δεν με αφήνει το πρόγραμμά μου και αυτό είναι δικό μου φταίξιμο καθαρά. Και βολή στον εαυτό μου Στέλλα.
      Η Μεσημεριανή σιέστα είναι αναγκαία να το ξέρεις. Και πολύ χρήσιμη.
      Στέλνω φιλιά.

      Delete
  2. Καλησπέρα.
    Με ενα μικρό διάλειμμα από το τρέξιμο της Παρασκευής.Μάλλον δεν είδες τα τραγούδια που σου έστειλα εχθές.
    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες-ους!!! Πάω γρήγορα στο σπίτι γιατί μάλλον κάποιος με κόλλησε.Έχω πόνο στον λαιμό και τρέχει η μύτη μου.
    Μουσική ότι πρέπει παρέα με το απογευματινό καφεδάκι.Γιατί πρέπει να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή της ζωής μας.
    https://www.youtube.com/watch?v=R11h3y2ut_k

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και μια πολύ καλή ελληνική παραγωγή.https://www.youtube.com/watch?v=sfEitDKAq6I

      Delete
    2. Καλώς τον Μάριο!
      Χχμμ ναι μάλλον δεν πρόλαβα εχθές ούτε να τα ακούσω ούτε να σου απαντήσω, σε ευχαριστώ πάντως έστω και καθυστερημένα.

      Ακούω αυτή τη στιγμή το σημερινό και είναι υπέροχο, μ' αρέσει πάρα πολύ.
      Αυτά που μ' αρέσουν πάρα πολύ τα αποθηκεύω στο youtube :)

      Σου εύχομαι περαστικά, να προσέχεις τον εαυτό σου.
      Τσαγάκι με μέλι δίνει μια ανακούφιση.

      Καλό παρασκευοσσαβατοκύριακο Μάριε
      τα φιλιά μου
      :)

      Delete
    3. Ευχαριστώ πολύ.Είναι πολύ καλό το τσαι του βουνού με μέλι.

      Για να ταξιδεύει το μυαλό... https://www.youtube.com/watch?v=Tx9jqwX0ur4

      Delete
    4. υπεροχο!!!

      μια καλημέρα και ευχές για ένα καλό σ/κ

      Delete
  3. Είναι ο έρωτας η λύση για το κρύο και τις ημερομηνίες λήξης του γάλακτος;
    Ιδού η απορία!

    Καλό ΣΚ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα σου πω μιλώντας με τον αριθμό που διακρίνει την ηλικία μου, με την ωριμότητα των χρόνων μου δλδ.
      Όχι, ο έρωτας είναι κάτι με το οποίο το κρύο ή η λήξη του γάλακτος ξεχνιούνται αλλά δεν εξαφανίζονται, και εννοώ πως οι χαραμάδες κλείνονται με αυτό που κάνει τον καθένα μας να νιώθει πραγματικά καλά.
      Πχ ακόμη κι ο έρωτας μπορεί να έχει μια απέραντη μοναξιά, αυτή θέλει μια κάποιου άλλου είδους συναισθηματική κάλυψη

      καλό σκ ολίγιστε

      Delete
  4. Να δηλώσω μόνο παρουσία, να πω μια καλημέρα κι ένα πιο ζεστό Σαββατοκύριακο. Θα συμφωνήσω, η μουσική είναι μια κάποια λύση, για τα υπόλοιπα πάλι μπερδεύτηκα.
    Φιλιά απ' την χιονισμένη Πάρνηθα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ας κρατήσουμε λοιπόν τη μουσική παρέα μας για αυτό το σ/κ Αννίκα μου. Τα υπόλοιπα ούτε εγώ δεν θα τα καταλάβω αν τα ξαναδιαβάσω μερικά χρόνια μετά ;)

      φιλάκια πολλά

      Delete
  5. Πέρασα να σας πώ μια καλημέρα.Μετά τον πρώτο καφέ της ημέρας,τώρα ένα ζεστό τσάι με μέλι είναι ότι πρέπει για το κρύωμα.
    Παρέα με μια μουσική επιλογή που εκτός του υπέροχου ήχου έχει και τα αγαπημένα μου δελφίνια.
    https://www.youtube.com/watch?v=z-K3QCbqbPs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μάριε, τα θυμάμαι τα δελφίνια από το καλοκαίρι που τα συζητούσαμε, από πρόπερσι έχω να δω, και τα λατρεύω κι εγώ :-)
      Ευχαριστώ για τη μουσική σου επιλογή.

      Καλή Κυριακή να έχεις, μια όμορφη μέρα!

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...