Wednesday, February 05, 2020

σχέσεις





Η πορεία,  η ποιότητα,  το αν υπάρξει βάθος ή όχι,  σε μια σχέση,  διακρίνεται αν όχι από την πρώτη μέρα,  από τον πρώτο μήνα,  στο εξάμηνο ξεκαθαρίζεις,  δεν σου κάνει,  φεύγεις!
Βέβαια,  υπάρχει πάντα η πλάνη:
Υπερτονίζω τα θετικά,  δεν υπακούω στα αρνητικά,  κι αφήνω την καρδιά μου ελεύθερη.  Στριμώχνω τα πρέπει μου έτσι ώστε ''ας το ζήσω κι αυτό''.
*
Παρ'  όλα αυτά,  όταν μένεις χρόνια και χρόνια σε μια σχέση,  όταν επιμένεις στο ''σ'αγαπώ'',  κάτι σημαίνει.  Ακόμη κι αν όλα έχουν τιναχθεί στον αέρα!  Κάποιος λόγος υπάρχει για την καταστροφή,  κοίτα συνθήκες και δεδομένα.
*
*
Σε καθημερινή ''παρέα''  όπου (πιέζομαι,  απολαμβάνω,  συμβιβάζομαι,  προσπαθώ),   στριμώχνω έναν εαυτό που δεν κατάφερε ποτέ να επιβιώσει έχοντας γύρω του μεγαλύτερο αριθμό από 3 άντε 5 άτομα.  Θα το κάνεις του λέω.  Δεν αντέχεται αυτό τό ''είμαι μόνη''.  Είναι η ανάγκη του ''να ανήκω''.  Να είμαι εκεί,  να με ακούνε χωρίς να με διακόπτουν,  να ακούω χωρίς να διακόπτω,  χωρίς να υπάρχει κριτική και ευτυχώς χωρίς κάποιος απέναντι μου να παίρνει θέση,  κι εγώ να πρέπει να απολογηθώ ή να υποστηρίξω.
*
καλημέρα,  σε μια μέρα που ξημέρωσε βροχερή,  μουντή,  γκρίζα,  σκοτεινή,  χειμωνιάτικη.  Πού είναι το περίεργο;  Είμαστε ακόμη μέσα στην καρδιά του χειμώνα!

10 comments:

  1. Σήμερα έχεις ένα θέμα που πάντα με ενδιαφέρει.Θα ξεκινήσω με τις ερωτικές σχέσεις που για πολλά χρόνια με δυσκόλευαν γιατί πάντα ήθελα να έχω μια σχέση.Οχι παράλληλη σχέση.Πάντα ήξερα γιατί βρίσκομαι σε μια σχέη.Ποτέ δεν έπαιξα με τα συναισθήματα.
    Αν και είχα απογοητευθεί από τις ερωτικές μου σχέσεις με την βοήθεια της ψυχολόγου μου μπόρεσα να δώ τα λάθη που έκανα μέσα σε αυτές και έτσι όταν είχα ξεκαθαρίσει μέσα μου όλες αυτές τις ανασφάλειες που μου είχαν δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια οι "κυρίες"που επέλεγα να είμαστε μαζι,βρήκα την σύζυγό μου.
    Για τις φιλικές σχέσεις μπορώ να πώ ότι δίνω περισσότερο από αυτό που πρέπει.Ξέρω,θα μου πεις ότι μετράς αυτό που δίνεις?
    Όχι,αλλά δεν μπορείς μόνο να δίνεις στην ζωή.Κάποια στιγμή περιμένεις ότι θα πάρεις.Χωρίς να το ζητήσεις.Γιατί αν το ζητήσεις δεν έχει αξία.
    Την μοναξιά δεν την αντέχω και εγώ.Αλλά μερικές φορές βοηθάει να δείς τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία.
    Πιστεύω ότι είσαι ένα άτομο που επιζητάς την παρέα,την αγάπη,την φιλία.Είναι πολύ βασικό για έναν άνθρωπο να μην φοβάται να εκφράσει αυτό που αισθάνεται.
    Νομίζω ότι έγραψα αρκετά.
    Μουσική σήμερα ε΄χω 2 αγαπημένα τραγούδια που έχω αφιερώσει στην σύζυγο μου.
    https://www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg
    https://www.youtube.com/watch?v=sV9py02UuYQ
    Εάν διαβάσεις τους στίχους θα καταλάβεις.
    Καλό απόγευμα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Μάριε
      Θέλω να σε ρωτήσω, λες κάποια στιγμή περιμένω να πάρω, τί ακριβώς είναι αυτό μπορείς να το προσδιορίσεις;
      Ενδιαφέρον; πχ ένα τηλεφώνημα τη μέρα;
      Συνάντηση; πχ πάμε για μπύρα ή για καφέ;
      Σπίτι; Ελάτε στο σπίτι να σας φιλέψουμε;
      Παρέα; Είμαστε με φίλους ελάτε σας περιμένουμε;

      Η μουσικές σου επιλογές υπέροχες :)

      Delete
    2. Αυτό που περιμένω είναι πραγματικό ενδιαφέρον όταν κάποια στιγμή εχω ένα σοβαρό πρόβλημα.Δεν είμαστε μόνο όταν περνάμε καλά.Είμαστε δίπλα στον φίλο και όταν έχει ένα σοβαρό πρόβλημα.

      https://www.youtube.com/watch?v=2Ynl93p8nMo

      Delete
    3. καλησπέρα Μάριε
      Εξαρτάται τί εννοείς σοβαρό πρόβλημα. Αν πχ χρειάζομαι δανεικά, δεν ξέρω αν κάποιος από τους φίλους μου θα μου δώσει, είναι ιδιαίτερο και λεπτό το ζήτημα.
      Αν αυτό που ζητάς είναι απλά νοιάξιμο, ένα τί κάνεις, μια ηθική συμπαράσταση εξαρτάται και πάλι. Συνήθως δεν σου το δίνει κάποιος αν δεν του το ζητήσεις και πάλι αυτό που ζητάς θα απέχει από αυτό που θα πάρεις.
      Εγώ τους φίλους μου τους θέλω για να μοιράζομαι και δύσκολα αλλά και εύκολα. Ένα πχ μπράβο πόσο δύσκολο είναι να ειπωθεί.

      Τί μουσική!!!!!!!!!

      Delete
    4. Μάριε, έχω πάθει κυριολεκτικά πλάκα, όπως όταν είχα πρωτοακούσει Nouvelle Vague, τί φωνή έχει αυτή η κοπέλλα και το summertime σε εκπληκτική απόδοση, σ ευχαριστώ πολύ πολύ. Ενθουσιάστηκα :)

      Delete
    5. Αυτό εννοώ

      https://www.youtube.com/watch?v=UxIPVAPRBi4

      Delete
    6. Πολύ ωραία εκτέλεση!!! Σήμερα ακούω τραγούδια από την δεκαετία του 80.Ενα από αυτά :

      https://www.youtube.com/watch?v=k8mR5d4M3sM

      Delete
    7. https://www.youtube.com/watch?v=GwSGFC7bjYU
      Ταιριάζει με τον καιρό!!! Παρέα με έναν ζεστό καφές.

      Delete
  2. Και να λοιπόν που μέσα σε μια αμιγώς χειμωνιάτικη, εκ νέου, μέρα, έρχονται οι πρωινές σου σκέψεις και τα πατήματά σου να ταράξουν την ηρεμία. Να βάλουν τα πρώτα ερωτήματα, να προκαλέσουν κουβέντα, να κινητοποιήσουν νου και λογική, να αναδεύσουν συναισθήματα.
    Δεν μπορώ να πάω κόντρα στις επισημάνσεις σου. Ειδικά αυτές της πρώτης μεγάλης παραγράφου που αφορούν επισημάνσεις για τη σχέση.
    Είμαστε παράξενα όντα. Άλλοτε αφηνόμαστε, βουλιάζουμε, βολευόμαστε. Προφανώς και συμβιβαζόμαστε.
    Στέλνω φιλιά και ευχές για ένα όμορφο βράδυ Στέλλα μου.Εδώ με καφεδάκι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μ' αρέσει Γιάννη μου ο λογικός ρομαντισμός σου!

      καλό βράδυ
      ακούω την μουσική επιλογή του Μάριου

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...