Thursday, March 19, 2020

μέρα 7η

φωτογραφία Άννα Καζάκου



Νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη απέναντι στο διαδίκτυο και στο facebook για τους φίλους που μου έχει δώσει.  Το πιστεύω,  το έχω ζήσει στο πετσί μου,  είναι γεγονός πως κάποιους από τους διαδικτυακούς μας τους γνωρίζουμε σε μεγαλύτερο βάθος από ότι ίσως αν είχαμε μια επαφή μαζί τους στην πραγματική ζωή.
Ενθουσιάστηκα λοιπόν σήμερα,  λίγο πιο νωρίς με αυτή την φωτογραφία της Άννας Καζάκου,  με τις αγαπημένες μου γλυσίνες,  φρεσκοανθισμένες και φωτογραφημένες από τον κήπο της.
Λατρεύω τις γλυσίνες και τις περιμένω πως και πως,  ξέρω πια κάθε γωνιά της πόλης μου όπου φυτρώνουν και ανθίζουν κάθε χρόνο τέτοια εποχή και χαζεύω αυτή την ομορφιά από τα μωβ λουλουδάκια τους.

16 comments:

  1. Καλημέρα, υπομονή, επιμονή, Τύχη Αγαθή! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα αγαπημένε aeipote
      αντεύχομαι
      όλα καλά θα πάνε
      :-)))

      Delete
  2. Υπέροχες είναι έτσι; Στέλλα μου πολύ όμορφες. Ανθίζει η Άνοιξη σιγά-σιγά έξω αλλά εμείς, φευ! Σε λίγο η επαφή που θα έχουμε με το περιβάλλον μας θα είναι ...εικονική. Σαν εφιαλτικό παραμύθι επιστημονικής φαντασίας.
    Καλησπέρα κορίτσι μου και καλή δύναμη να έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τί είναι τούτο Γιάννη μου που ζούμε μου λες;
      Μια ελπίδα έχουμε να παρασκευαστεί το φάρμακο.. σύντομα.
      Δεν θέλω να βλέπω ούτε να ακούω τί γίνεται στην Ιταλία.

      Και να ας είναι η φύση τουλάχιστον όμορφη κι ας την βλέπουμε όσοι δεν την έχουμε στα πόδια μας από φωτογραφίες. Για λίγο καιρό τουλάχιστον.

      Καλησπέρα Γιάννη

      Delete
    2. Μακάρι να το δούμε Στέλλα μου! Η Επιστήμη να δώσει λύση. Και η κοινωνία να κρατήσει αντιστάσεις.

      Delete
  3. Τι όμορφη η φωτογραφία σου! Αχ έρχεται η Άνοιξη. Το doodle της Google καλωσορίζει την άνοιξη και εμείς μέσα. Τουλάχιστον έχουμε τις φώτο που λες κι εσύ. Αλλά βρε Στέλλα μου τόσοι παραβαίνουν τους όρους περιορισμού και βγαίνουν, Ιταλοί έρχονται στα νησιά (το κατήγγειλε ο δημαρχος Σκιάθου ) και δεν μπαινουν σε καραντίνα. Ακόμη έρχονται φοιτητές μας απο εκεί...και οι γιατροί μιλούν για χιλιάδες κρούσματα τον επόμενο μήνα. Πώς να χαρώ τα λουλούδια;
    Σε ψυχοπλάκωσα ε;
    Φεύγω για να μην τα κάνω χειρότερα
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άννα Φλο μου ο κόσμος δηλώνει αναπηρία με τις πράξεις του για να μη πω βλακεία και ηλιθιότητα. Καθόμαστε κλεισμένοι στα σπίτια μας και ακούμε όλα αυτά.
      Και άντε πας στο νησί, αν αρρωστήσεις πού θα βρεθείς; Και πώς;
      Πώς να μην ψυχοπλακωθούμε πες μου.

      Δεν έχω λόγια, δεν..

      φιλιά ανταποδίδω

      Delete
  4. Είδες πως η φύση καθόλου δεν νοιάζεται αν η ανθρωπότητα υποφέρει;
    Εδώ που ζω έχει παντού ανεμώνες πολύχρωμες γιατί δεν είναι όλες άγριες, έχουν ανακατευτεί με βολβούς που είχα φυτέψει πριν είκοσι χρόνια... και τα χρόνια περνούν και εμείς δύσκολα βάζουμε μυαλό!

    ΑΦιλάκια ολάνθιστα και δυναμικά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σαν να έχουμε έρθει από άλλον πλανήτη, πες μου τί κοινό έχουμε την φύση ή με τα ζώα ε;
      Μμμ κάποτε είχα μια φίλη, που πολύ συχνά μου έφερνε μπουκέτα με ανεμώνες, πάντα και μία λευκή ανάμεσα, είναι ένα λουλούδι που αγαπώ, αλλά πιο κομμάτι της φύσης δεν αγαπιέται;

      όλα θα πάνε καλά
      με πολλά φιλιά :)

      Delete
  5. Υπάρχει μια ανησυχία κι ας δειγματίζει η ζωή την Άνοιξη. Φοβάμαι, με όλα αυτά πως μέσα μας έχουμε ακόμη χειμώνα.
    Όμορφη η φωτογραφία Στέλλα, ελπιδοφόρα.
    Καλό βράδυ, φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μ'αρέσει όμως η όλη ενημέρωση που έχουμε και μπράβο.
      Δεν το κρύβω ότι κάθε που ακούω το διάγγελμα του πρωθυπουργού τρομάζω.
      Άλλες φορές σκέφτομαι πως δεν είναι τίποτα, θα περάσει.
      Άλλες πάλι φοβάμαι πως δεν έχω καταλάβει τον βαθμό επικινδυνότητας.
      Κι ο κόσμος κάνει βόλτες στα νησιά.
      Κάτι πάω λάθος Αννίκα μου, μόνο η φύση είναι πιστή κάθε χρόνο στο ραντεβού της, η άνοιξη που φέτος περισσότερο θα την φανταστούμε.

      Έχω ελπίδα Αννίκα μου
      τα φιλιά μου, καλό βράδυ και σε σένα

      Delete
  6. Σαν να ανθίζει η ελπίδα πως όλα θα πάνε καλά!
    Περνάμε δύσκολες στιγμές, αλλά ας μην χάσουμε τον ενθουσιασμό μας για την ομορφιά γύρω μας!
    Σχεδόν ένιωσα την χαρά σου και χάρηκα γι' αυτό. Μου έφτιαξες το κέφι Στέλλα μου!
    Να 'σαι καλά, καλό ξημέρωμα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τις λατρεύω τις γλυτσίνες Μαρίνα μου κι ο λόγος είναι το μωβ χρώμα τους αλλά και η εποχή που ανθίζουν, μου θυμίζουν λίγο τις πασχαλιές και τις βρίσκω σε διάφορα σημεία της πόλης μου που έχω εντοπίσει. Μάλιστα σε ενα σημείο που ανακάλυψα πέρσι έχει πολλές και εντυπωσιακές.
      Είναι μεταδοτική η χαρά :)
      φιλάκια

      Delete
  7. Replies
    1. Καλησπέρα dee dee!
      Μόλις τώρα σε ''διάβαζα''.

      Χαίρομαι που τα λέμε πάλι :)

      Delete
  8. Πόσο όμορφο λουλουδι!!! νομίζεις ότι θα το αγγιξεις και θα σου χαρίσει το αρωμα του..πραγματι μια ομορφια.. ειναι Στελλα μου..
    Η φυση παντα θα μας δείχνει με τον τρόπο της πως ότι η ελπίδα για καλύτερες μέρες θα έρθει ..
    Μετα την καταιγιδα μην ξεχνας πως βγαινει ο ήλιος.. αυτο να θυμόμαστε...οταν όλα περασουν..ιαως να είμαστε καλυτεροι ανθρωποι...
    Να προσεχεις και να έχεις δύναμη..καλο σου βραδυ..❤

    ReplyDelete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...