Wednesday, April 15, 2020

η πόρτα (ημέρα 34η)


The Gate - David Hockney , 2000 



Πολλές φορές,  διαλέγω την πιο λαμπερή,  την πιο φωτεινή και την πιο χρωματιστή φωτογραφία ή ζωγραφιά,  ακριβώς επειδή δεν αντέχω οτιδήποτε άλλο.
Σήμερα είμαι μια χαρά,  εχθές πονούσε όλο μου το σώμα,  κοιμήθηκα στις 9.30 το βράδυ και ξύπνησα στις 9.30 το πρωί.
Αυτές οι μέρες μου φέρνουν μια θλίψη,  που παραμένει όσο κι αν το πολεμώ.  Οι μέρες του πάσχα εννοώ.  Οι μνήμες, το μυαλό μου άθελα τριγυρνάει σε περασμένες χρονιές,  να ακόμη βλέποντας τον παραπάνω πίνακα η ματιά μου στάθηκε στην πόρτα,  μια παρόμοια σιδερένια μπλε πόρτα είχε το σπίτι της γιαγιάς μου στο χωριό.
Μου λείπουν εκείνα τα χρόνια,  οι παπούδες,  τα ξαδέλφια,  η μαμά μου όπως ήταν τότε,  ο μπαμπάς μου.  Ο μπαμπάς μου που από τα χέρια του περνούσαν όλα,  από το άσπρισμα των τοίχων,  ως το σούβλισμα του αρνιού.  Μου λείπει το χωριό,  σε συνάρτηση με τους αγαπημένους μου,  η βόλτα στην λίμνη,  κυρίως αυτή!
Πάντα,  το πάσχα για μένα είχε μια θλίψη που δεν μου άρεσε καθόλου.  Για αυτό και επικέντρωνα την προσοχή μου,  στα ανθισμένα δέντρα,  στις φουντωμένες πασχαλιές,  στις παπαρούνες που κοκκίνιζαν τους αγρούς.
Φέτος το πάσχα έχει μια ακόμη μεγαλύτερη εσωστρέφεια.  Δεν μ'ενοχλεί όμως.  Αν τα πράγματα ήταν αλλιώς,  δλδ πιο ελεύθερα,  δεν νομίζω πως θα έκανα κάτι διαφορετικό,  ίσως μόνο κάποια μικρή εκδρομή στην φύση.
Μ' αρέσει το σπίτι μου,  άλλωστε μέσα σ'  αυτό βρίσκεται ότι αγαπάω.
Νιώθω ευγνωμοσύνη που είμαστε καλά,  που είμαστε υγιείς,  που δεν πονάμε.  Που όλα είναι φυσιολογικά.

 Εύχομαι σε όλους τους αγαπημένους διαδικτυακούς μου φίλους,  καλό πάσχα και καλή ανάσταση.  Σας αγαπώ και σας χρειάζομαι.  Καλή πασχαλιά και σε όλους αυτούς που έτυχε να βρεθούν στιγμιαία στο blog μου,  ακόμη και σ'  αυτούς που με διαβάζουν στα κλεφτά και δεν το ομολογούν.  Ξέρουν αυτοί  :-)))



26 comments:

  1. Φίλη μου να είσαι καλά και σίγουρα αυτά είνα διαφορετικα σήμερα. Αν και είμαι αισιόδοξο ατομο δεν μπορώ να μη σκεφτώ πως το σημερινό άδειο σπίτι των 2 ατόμων κάποτε οταν ζούσαν οι γονείς μου και τα κορίτσια μας ήταν μικρά αυτό το σπίτι ..αυτό το τραπέζι ήταν γεμάτο κι εμείς ντυνόμασταν με τα καλά μας για την εκκλησία αφήνοντας πίσω μαςτην μοσχοβολια απο τα Πασχαλινα. Μουλείπουν όλα αυτά και ξερω δυστυχώς πως δεν θα γυρίσουν ποτέ.Καλό Πάσχα φίλη μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι μνήμες είναι όμορφες Αχτίδα μου αν δεν σκεφτούμε αυτά που περάσαμε που δεν είναι και λίγα τότε τί;
      Και ξέρω πως ότι κι αν φτιάξουμε τίποτα δεν θα είναι σαν εκείνο.
      Γιατί ήταν ωραία χρόνια!

      Καλή ανάσταση, με ότι επιθυμεις
      με υγεία
      φιλιά

      Delete
  2. Όταν πλησιάζουν οι γιορτές,όσο μεγαλώνουμε θυμόμαστε περισσότερο τα παιδικά μας χρόνια και τους γονείς μας.
    Είναι ωραίο να θυμάσαι αλλά και δύσκολο γιατί όταν δεν υπάρχουν οι γονείς αισθάνεσαι μισός.
    Φέτος για μένα στο τραπέζι θα υπάρχει μια θέση άδεια.Απο το 1997 υπήρχε μια θέση ,του πατέρα μου.
    Τώρα θα είναι και της μητέρας μου.

    Εύχομαι σε όλους αλλά πολύ περισσότερο σε εσένα και στην οικογένεια σου Υγεία και καλή Ανάσταση!!!
    Και μην ξεχνάτε όσοι έχετε ακόμα τους γονείς σας,να τους κάνετε πολλές αγκαλιές και να τους προσέχετε σαν τα μάτια σας.

    https://www.youtube.com/watch?v=UHe6OXQyIig
    https://www.youtube.com/watch?v=UkfwUo_zLnI
    https://www.youtube.com/watch?v=ipBkFZzGVRM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ οι γονείς!!!
      Η αμέριστη αγάπη τους. Αυτή η αγάπη δεν μπορεί να συμβεί με κανέναν άλλο άνθρωπο Μάριε για αυτό είναι πολύτιμη και το κενό μεγάλο.

      (σου το έχω πει πως οι χρονολογίες που έχεις χάσει τους γονείς σου αντιστοιχούν με ενός φίλου μου, είναι απίστευτο ε; ) Πάντως τα 50 σου χρόνια είναι λίγα και έχεις ένα λόγο παραπάνω να σου λείπουν. Ειδικά το '97 πόσο ήσουν; 27 χρονών περίπου, παιδί ακόμη!

      Αυτό που με λυπεί είναι πως ότι και να κάνω δεν μπορεί να φτάσει τα δικά τους χέρια. Αλλά είναι και που όλα περιβάλονται με μνήμες και γεγονότα όμορφα.

      Το πρώτο video ακούω ακόμη από το πρωί, πάρα πολύ ωραίο.
      Σ ευχαριστώ Μάριε :)

      καλή ανάσταση με ότι επιθυμείς!

      Delete
    2. Καλησπέρα.
      Αυτή η αμέριστη αγάπη από τους γονείς είναι πραγματικά η μόνη που δεν μπορεί κανείς να την βρεί αλλού.
      Και οσοι έχετε γίνει γονείς σίγουρα τα παιδιά σας θα πάρουν περισσότερη αγάπη.
      Γιατί όσο μεγαλώνουμε η μια γενιά διαφέρει αρκετά από την επόμενη.
      Εμείς δεν είμαστε συγκρατημένοι με τα συναισθήματα μας.Δείχνουμε αυτό που αισθανόμαστε.
      Η μητέρα μου ήταν συγκρατημένη.Δεν έδειχνε ευκολα αυτό που αισθανόταν για μένα.

      Επειδή μου είπες ότι σου άρεσε το πρώτο τραγούδι σου στέλνω τους στίχους στα Αγγλικά.
      As if it were for us
      Another moon lights up
      And a blank page
      Relax at night
      To be written again
      As if it were for us
      Then the night surrenders
      But words pretend
      And caresses
      Familiarity of love
      You
      Can you tell me a way
      Lonely a road
      That it is ready for us
      For us
      That we come from home
      To meet one night
      What surrender looks at us
      And let us pass
      You
      Can you make me a road
      Lonely a road
      That is right for us
      For us
      That we leave home
      To steal at night
      A blank page
      To be written again
      As if it were for us
      Another moon lights up
      But words pretend
      And caresses
      Familiarity of love


      Delete
    3. Δεν είναι όλα τα παιδιά για πολλά γούτσου γούτσου. Μη νομίζεις πως όταν τα παιδιά έχουν το χάδι το δέχονται. Βέβαια δέχονται την καθημερινή περιποίηση και αποδοχή αν και εγω από τους γονείς μου αυτά τα θεωρούσα δεδομένα. Νόμιζα πως ζούσαν μόνο για να είμαι εγώ καλά :)
      Ναι, ψυχρή συμπεριφορά δεν είχαμε ποτέ, διανύσαμε άλλα χρόνια, δώσαμε βάση σε συναισθήματα. Και στην καλή ψυχολογία.

      Ταπεινή μου γνώμη δεν είναι καθόλου εύκολο να πεις ''είμαι καλός γονιός''.

      Ευχαριστώ για τους στίχους.
      Να κι εγώ τώρα βρήκα και ακούω αυτό μέρα που είναι
      https://www.youtube.com/watch?v=hOjBoESwco8&fbclid=IwAR1RYV4pFjBaowF-98Yy55a_a18mkVRlrtPL9m8Vs6GrGbFLAhX_y1jnohE

      καλό βράδυ Μάριε

      Delete
  3. Πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    με υγεία, ελπίδα, αγάπη και χαρά!
    φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό πάσχα Κική

      με όλα όσα επιθυμείς :)

      Delete
  4. Σκέφτομαι Στέλλα, διαβάζοντας το "απ' τον μπαμπά περνούσαν όλα" αφ' ενός πόσο αλήθεια είναι, αν όχι πάντα τουλάχιστον στις περισσότερες οικογένειες και αφ' ετέρου τον άχαρο ρόλο της μαμάς-συνήθως η μαμά φροντίζει να επαναφέρει στην τάξη τους πάντες, να τηρούνται οι κανόνες, τα προγράμματα, τα ωράρια, τα διαβάσματα, μαμά στρατηγός και μπαμπάς λουναπάρκ....δεν πειράζει όμως, κάποια στιγμή τα παιδιά μεγαλώνοντας βάζουν τα κομματάκια του παζλ στην θέση τους. δεν ξέρω αν έχεις κήπο, εγώ όχι, ζω στο κέντρο, πήγα λοιπόν πρωί πρωί στην λαϊκή και βρήκα πασχαλιές και βιολέτες-ψάξε τις κι εσύ, το σπίτι μου ομόρφηνε ακόμη περισσότερο! Σου εύχομαι να περάσεις ένα Πάσχα γεμάτο ψυχική ηρεμία και εσωτερική ανησυχία-ή και αντίστροφα, είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ. Με αγάπη, Κ.

    ΥΓ. θα διαφωνήσω λίγο με την παραπάνω προτροπή-δεν έχω πιά γονείς αλλά είμαι η ίδια γιαγιά, και σκέφτομαι ότι για πρώτη φορά δεν θέλω να με αγκαλιάσουν, αντέχω ακόμη ένα-δυό μήνες χωρίς αγκαλιές, θέλω να προσέχουμε όλοι για να έχουμε, και κυρίως τον παππού!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Κάλλη
      Πασχαλιές έτυχε να ψάξω παλιότερες χρονιές, στο κέντρο στα λουλουδάδικα, είχα δει μια φορά αλλά από τότε ούτε ξαναείδα ούτε ρωτώντας βρήκα.
      Στις λαικές μας δεν πηγαίνω τον τελευταίο καιρό, αλλά και δεν θυμάμαι να έχει κομμένα λουλούδια για το βάζο. Τέλος πάντων δεν παύει να είναι μια υπέροχη ιδέα.

      Ναι, όπως τα λες είναι για τους γονείς, ωστόσο όταν έφυγε ο πατέρας μου κατάλαβα πόσο από τα χέρια του περνούσαν όλα. Και πόσο γερή πλάτη υπήρξε για όλους μας. Μέχρι το τέλος! Απλός, λιτός, απέριτος, με έμφαση στην επιβίωση, δουλειά πολύ και ότι προς επιδιόρθωση περνούσε από τα χέρια του.
      Την μαμά μου την έχω ακόμη και εύχομαι για πολλά χρόνια ακόμη.
      Πολύ κοκκέτα, πρόσεχε πολύ τον εαυτό της, κι εμείς δεν είχαμε παράπονο. Να σκεφτείς έφερνε ρούχα στο σπίτι από το κατάστημα, ακόμη και για να ντύσει τον πατέρα μου γιατί αυτός λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και άλλων ενδιαφερόντων δεν έμπαινε στην διαδικασία.
      Η μαμά μου μέχρι και σήμερα δίνει, χρηματικά αλλά τώρα πια είναι και πιο ζεστός άνθρωπος. Παλιότερα είχα παράπονα πολλά. Αυτά σε άλλη ανάρτηση :)
      Οι γονείς μου ήταν και οι δύο επικριτικοί, σκληροί, απαιτητικοί. Στρατηγοί όπως λες. Θαρρείς και φοβούνταν να χαιδέψουν. Και εννοώ χάδια χάδια, νταχταρίσματα.
      Όμως οι χαρακτήρες όλοι έχουν όρια. Δεν μπορείς να είσαι και έτσι κι αλλιώς έτσι δεν είναι;

      Καλό πάσχα Κάλλη, όπως το επιθυμείς
      Πάντα καταλαβαίνω τί εννοείς :-)))

      Delete
  5. Όλα θα πάνε Καλά, fish eye!

    Καλή Ανάσταση! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμ ναι όλα θα πάνε καλά, το πικ δεν μπορώ να βρω αλλά ο πατέρας μου έλεγε πως τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα :-)))

      Θα πάνε aeipote!

      καλή ανάσταση, φιλιά πολλά
      με υγεία πάντα

      Delete
  6. Πόσο όμορφη και η σημερινή σου ανάρτηση Στέλλα μου.
    Εξομολογούμενος τις προσωπικές μου στιγμές από το παρελθόν, να σου πω ότι, δεν έζησα ποτέ Πάσχα ή όποια άλλη γιορτή στο χωριό. Δεν είχα ποτέ χωριό. Δεν έζησα ποτέ αυτές τις υπέροχες στιγμές που περιγράφεις στην εξοχή. Η Γιαγιά μου έζησε μαζί μας εδώ στο σπίτι στην πόλη. Ήταν κοντά μου. Και από αυτήν αυτές τις μέρες πήρα ένα σωρό όμορφα πράγματα παραδοσιακά λαογραφικά.
    Τη μέρα του Πάσχα ποτέ δεν είχαμε αρνί, οικογενειακά ποτέ δεν είχαμε παρέα με εξαίρεση κάποια χρόνια προς το τέλος που το περάσαμε με γείτονες.
    Γενικά για μένα η μέρα ειδικά του Πάσχα είχε μια πνιγερή μοναξιά.
    Μην ρωτάς τώρα το γιατί. Είναι μεγάλη ιστορία.
    Έζησα αυτήν την ομαδικότητα παντρεμένος με την οικογένειά μου, ανάμεσα πλέον στην πεθερά μου και σε άλλα πρόσωπα. Και ήταν υπέροχα. Και μακάρι να συνεχιστεί αυτό καθώς φέτος μου λείπει πολύ.

    Να στείλω με τη σειρά μου μια αγκαλιά ευχές για Καλή Ανάσταση και γρήγορα υγεία καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Γιάννη
      Πιστεύω πως οι εξομολογήσεις μας εδώ μέσα ξεπερνούν κατά πολύ αυτές εκεί έξω μη σου πω πως οι εκεί έξω είναι ανύπαρκτες.
      Είδες λοιπόν πόσο διαφορετικά βιώματα έχουμε!
      Η μαμά μου είχε δύο αδερφές ακόμη και έναν αδερφό.
      Οπότε καταλαβαίνεις αλλά και πάλι όταν δεν είμασταν όλοι μαζί, θα ερχόταν πχ η νονά μου.
      Να σκεφτείς ότι περίπου μέχρι τα 16 μου τις Κυριακές, κάθε Κυριακή, τρώγαμε με τις δύο οικογένειες θείων, ξαδέρφια κλπ στο σπίτι μας.
      Είναι οι καλύτερες μου αναμνήσεις.
      Βέβαια τα πάντα αλλάζουν λέει ο λαός πολύ σωστά.

      Πάντως βρε Γιάννη μου όπως και να κάνεις είναι δύσκολα χωρίς ''παρέα'', το ξέρω γιατί τώρα πια το ζω.
      Άλλες εποχές!

      τα φιλιά μου Γιάννη
      πάντα με εντυπωσιάζουν οι εξομολογήσεις σου και σ ευχαριστώ για την τιμή :)

      Delete
  7. Αχ αυτές οι αναμνήσεις! Ξέρεις, ο μπαμπάς μου έχει δυο μήνες που έφυγε και μου λείπει αφάνταστα. Μου θύμισες ότι και από εκείνον περνούσαν όλα από τα χέρια του. Μας άφησε εξοχικό που εκτός από τις χοντρές δουλειές του χτίστη τα άλλα τα έκανε εκείνος. Τι άλλο να πω; Αλλά χαίρομαι που έφυγε, που δεν αναγκάστηκε να ζήσει όλο αυτό το χαμό που ζούμε.
    Όμως πρώτη φορά αναπολώ τις προηγούμενες πασχαλιές και θυμάμαι ότι γκρίνιαζα για τον κόσμο και την κούραση που έπρεπε να κουμαντάρουμε αλλά φέτος τα αποζητώ. Τι είναι ο άνθρωπος! Ποτέ δεν ικανοποιείται.
    Ευχές αφήνω για καλή Ανάσταση Στέλλα μου με Υγεία πάνω από όλα. Να είστε καλά και να αναστηθούν εύχομαι ελπίδες και όνειρα
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από γρίνια άλλο τίποτα. Ξινή! Πάντα ήμουν αλλού από εκεί όπου πραγματικά βρισκόπουν. Πάντα! Είναι πολύ δύσκολο αυτό και για τον έναν και για τους άλλους.
      Άννα Φλο μου ήταν όμορφα τα χρόνια και δεν ξεχνιούνται. Γιά αυτό άλλωστε υπάρχει η λειτουργία της μνήμης.
      Φαντάζομαι πως θα τον νιώθεις συνεχώς δίπλα σου το πατέρα σου, είναι τόσο έντονα τα συναισθήματα της απώλειας. Κι εγώ πολλές φορές σκέφτομαι, τί θα έκανε ο μπαμπάς μου σ' αυτή την περίπτωση ή τί θα έλεγε! Και απαντώ μόνη μου σαν να ήταν εκείνος εδώ. Γιατί 55 χρόνια ζήσαμε πάρα πολύ κοντά Άννα μου και τον ήξερα καλύτερα από τον καθένα μας :)

      Υγεία εύχομαι
      Καλή ανάσταση

      φιλάκια πολλά :)

      Delete
  8. Εύχομαι το Φως της Ανάστασης, Στέλλα, να φωλιάζει στην ψυχή και το πνεύμα σου, να νοηματοδοτεί τη ζωή σου, να χαρίζει υγεία κι ευλογία σε σένα και στην οικογένειά σου!

    Θα «ομολογήσω φανερά» ότι από ‘δω μέσα νοιώθω, πολλές φορές, παίρνω αυτό το άγγιγμα, το ανθρώπινο άγγιγμα και το χάδι, που τόσο όλοι έχουμε ανάγκη.

    Καλή Ανάσταση με περίσσευμα αγάπης, Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στράτο μου, πάντα με τα καλά σου τα λόγια σ' ευχαριστώ και αντεύχομαι.
      Ξέρεις πως τα συναισθήματα και η εκτίμηση είναι αμοιβαία.

      Κρατώ το περίσσευμα αγάπης σαν φυλαχτό

      φιλιά πολλά
      καλή ανάσταση :)

      Delete
  9. Αυτές οι μέρες έχουν μια μυσταγωγία και μια θλίψη, αναμνήσεις και χρώματα με ανοιξιάτικη αύρα, φωνές χαρούμενες από άλλες εποχές χωρίς περιορισμό στα όνειρα. Συλλέξαμε αναμνήσεις και εμπειρίες-ευτυχώς-να μας συντροφεύουν σε ώρες δύσκολες.
    Μπορεί να αλλάξανε οι προτεραιότητες μας αλλά το παιδί μέσα μας πάντα θα βρίσκει τρόπο να ξεφεύγει απ’το περίγραμμα της καθημερινότητας.
    Κάτι τέτοιες ώρες η νοσταλγία παίρνει περίεργη απόχρωση. Λίγο απ’ τα χρώματα της Άνοιξης και λίγο απ’ τα πένθιμα του επιταφίου. Ευλογημένες μνήμες, λυτρωτικές.
    Με όποιες επιλογές ας είμαστε δυνατοί στη σκέψη και στην καρδιά, κοντά στην αλήθεια και στην αγάπη.
    Καλή Ανάσταση Στέλλα μου με υγεία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα, θα ήθελα να μπορούσα να κάνω αυτό ή εκείνο ώστε να υπερβώ κάθε ανάμνηση, μα δυσκολεύομαι. Ενώ αντίθετα θα έλεγα πως οι γονείς μας υπερέβησαν την παιδική τους ηλικία, ίσως επειδή εκείνα τα χρόνια τους ήταν πολύ δύσκολα κι όλα τα υπόλοιπα φάνταζαν ιδανικά. Ή πάλι ίσως να ήταν άνθρωποι της γιορτής, δεν ξέρω.

      Καλή ανάσταση
      καλό πάσχα
      φιλιά πολλά

      Delete
  10. Αυτές οι σκέψεις σου έμοιασαν με προσευχή ψαροματάκι μου.
    Ήταν σα να διάβασα την προσευχή σου.
    Πιστεύω πως όλα στη ζωή μας παίζουν το ρόλο τους. Και η θλίψη έχει τον δικό της ρόλο φτάνει να μην γίνεται κακοφορμισμένη πληγή.
    Η Μ.Εβδομάδα το έχει αυτό με τη θλίψη και τις αναμνήσεις. Όμως στο τέλος έρχεται πάντα η Ανάσταση!
    Καλή Ανάσταση λοιπόν με χαρά..χαρά...και υγεία...υγεία ψαροματάκι μου!!! για σένα και όλη σου την οικογένεια!
    Σε φιλώ πεντάγλυκα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, το έχει η μεγάλη εβδομάδα αυτό Μαρία μου.
      Σήμερα είναι μια φωτεινή ωραία μέρα ανάστασης :)

      καλό πάσχα κορίτσι μου
      τα φιλιά μου

      Delete
  11. Καλή Ανάσταση, Φεγγαρένια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melian μου, καλή ανάσταση

      όλα θα πάνε καλά να ξέρεις
      υπομονή

      τα φιλιά μου

      Delete
  12. Είδα τίτλο "Η πόρτα" και μέρα 34η και σκέφτηκα πως μια και πλησιάζει η Ανάσταση (όπως την αισθάνεται ο καθένας!) η φεγγαρένια Στέλλα με το ματάκι ψαριού, αποφάσισε να ανοίξει μόνη της την πόρτα και να μη περιμένει να της την ανοίξουν άλλοι!
    Αυτές τις μέρες φτιάχνουμε αναμνήσεις που θα δεις πως σε δύσκολους καιρούς, θα μας αναζωογονούν, όσο και αυτό να μας φαίνεται τώρα απίστευτο!

    ΑΦιλάκια αγάπης και υπομονής! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ μαζί σου Στεφανία μου τις πόρτες τις ανοίγουμε μόνες μας και πιστεύω όλοι λίγο πολύ αυτό κάνουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις βέβαια δεν εξαρτάται από μας, οι γενικότερες συνθήκες είναι διαφορετικές.

      Συμφωνώ και με τις αναμνήσεις που δημιουργούνται αυτές τις μέρες, σίγουρα θα είναι πολύ δυνατές για το μέλλον.

      Χμμ θα μας αναζωογονούν με την έννοια πως παίρνουμε την κατηφόρα ηλικιακά ;)

      Καλή ανάσταση
      τα φιλιά μου

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...