Monday, June 08, 2020

παράλογα;





Επειδή εμείς οι άνθρωποι ποτέ δεν είμαστε τέλειοι και τα πάντα είναι πιθανά,  αναρωτιέμαι από ποιό σημείο και μετά μια συμπεριφορά ενός προσώπου είναι προβληματική και ποιός μπορεί να το ισχυριστεί αυτό;
Αν πχ εγώ δεν είμαι σε θέση να δικαιολογήσω ένα κομμάτι του χαρακτήρα και κατ' επέκταση κάποιας ιδιόμορφης συμπεριφοράς κάποιου προσφιλούς μου προσώπου,  τί μπορώ να κάνω εκτός από το να την αποδεκτώ;
Πού τελειώνουν τα φυσιολογικά όρια και πότε αρχίζει ο παραλογισμός;
Πρόκειται για παραλογισμό ή απλά πρόκειται για ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα;

Για να κατανοηθεί η κουβέντα,  θα πω ένα τρελλό παράδειγμα μια που δεν είμαι ειδική.  Ξαφνικά αποκτώ την τρέλλα να καλλιεργώ μεταξοσκώληκες,  μην γελάτε δεν έχω ιδέα αν αυτό είναι εφικτό,  γεμίζει το σπίτι (μεταξοσκώληκες) και σχεδόν κοιμάμαι μαζί τους.

Προσωπικά εγώ θα έβρισκα φυσιολογικό οτιδήποτε ευχαριστεί έναν άνθρωπο αλλά πάλι θα το αποδεχόμουν κάτι τέτοιο αν το έκανε ο σύντροφος μου;  Η μητέρα μου; 

Και μετά τί;


2 comments:

  1. Αμφισβητούμενο το παράλογο. Για κάποιους μπορεί να φαίνεται ανεστραμμένη εικόνα του λογικού.
    Και τι φαίνεται λογικό σ' αυτό τον κόσμο; Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει Σκαρίμπα; Ο ίδιος έλεγε πως στους παραλογισμούς του ήθελε να πάει κόντρα στην "καθωσπρέπει υποκρισία" Είναι..μια άποψη.
    Καλό απόγευμα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω Αννίκα μου ότι τα τελευταία χρόνια είμαστε πιο ανοιχτοί στο τί είναι παράλογο και τί όχι! Σαν να γυρίζει έτσι κι αλλιώς ο κόσμος μέσα στον παραλογισμό του και κάπως σαν να μπορούμε να χωνέψουμε πιο εύκολα τις διάφορες παραξενιές.

      Σκαρίμπα δεν έχω διαβάσει υπόσχομαι να τον ψάξω όμως :)

      καλησπέρα !!!

      Delete

πρώτα εσύ

  Κανένας δεν μας δίνει την ψυχή του,  ωστόσο όλοι ζητούν ''ψυχή''.  Πρώτα εσύ,  θα σου έλεγε κάποιος αν ήταν ειλικρινής μαζ...