Monday, October 19, 2020

σκηνικό


 

 

 Βλέπω στην τηλεόραση το ''έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας''  για χιλιοστή φορά και σκέφτομαι πως είναι μια πολύ ρομαντική ιστορία με αίσιο τέλος και πως αυτού του είδους τις ταινίες μπορώ να τις παρακολουθήσω αμέτρητες φορές και κάθε φορά να νιώθω την ίδια ''ευτυχία'' μέσα μου.

Σκέφτομαι,  πως στη δική μας ιστορία,  θα μπορούσα να επινοήσω πολλά σκηνικά που θα μας ήθελαν ''μαζί'',  π.χ. μια δυνατή βροχή,  μια ομπρέλλα που θα χωρούσε και τους δυό μας,  ένα καφέ,  μια βόλτα στην πόλη χαζεύοντας τις βιτρίνες,  φθινοπωρινά φύλλα να μας πλαισιώνουν,  θα μπορούσα να προσθέσω ένα είδος ζεστασιάς και θαλπωρής και καλής επικοινωνίας,  όμως ποτέ μα ποτέ δεν θα μπορούσα να επινοήσω ένα οποιοδήποτε ''τέλος'',  άλλωστε ποιός είναι αυτός που θα μας ορίσει το -τέλος- και το -αίσιο- ακόμη και αυτές οι τανίες κρατούν κρυφά τα γεγονότα της επόμενης μέρας.

Με προσπάθεια σε απομακρύνω από το μυαλό μου,  καθοδηγώντας το να ασχολείται με πράγματα πιο σοβαρά,  πιο καθημερινά,  πιο ρεαλιστικά!  Να ζεστάνω το χθεσινό μου φαγητό,  να φάω το φρούτο μου,  να χαιδέψω το σκυλί μου,  να περιμένω το κούριερ που θα μου φέρει αυτά που παρήγγειλα την Παρασκευή,  να σχεδιάσω τα στολίδια των χριστουγέννων που έρχονται.


14 comments:

  1. Γεια σου Fish eye,

    Όντως κάποιες ταινίες έχουν τη χάρη να συγκινούν ανεξάρτητα από το αν τις έχεις παρακολουθήσει μία ή πέντε φορές.
    Το μυαλό είναι αδυσώπητο και ανεξέλεγκτο. Οι προσπάθειες να απαλλαγείς από σκέψεις που δεν, τελικά, σου είναι ευχάριστες, δικαιολογημένη.

    Να είσαι Καλά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικά αείποτε.
      Συμβαίνει :)

      αντεύχομαι!
      καλή εβδομάδα

      Delete
  2. Νομίζω ότι σου το έχω ξαναγράψει.Ότι μερικές φορές με αυτά που γράφεις είναι για μένα αυτό που λένε ότι "μου γυρίζεις το μαχαίρι στην πληγή" που πιστεύω ότι έχει κλείσει αλλά μερικές φορές το μυαλό παίζει παιχνίδια.
    Πολλές φορές σκεφτόμουν,όταν για αρκετά χρόνια απο δική μου επιλογή αισθανόμουν μόνος και ήθελα πάντα να έχω δίπλα μια γυναίκα που να μπορούμε να κάνουμε όλα αυτά που γράφεις.Να τα κάνουμε αλλά και να τα θέλουμε και οι δύο.
    Ευτυχώς μετά απο 7 χρόνια βρήκα την γυναίκα που ήθελα να έχω δίπλα μου και αν και τα προβλήματα είναι αρκετά μερικές φορές, εμείς κάνουμε πολλά πράγματα μαζί έτσι ώστε να μην μας επηρεάζουν.
    Την ταινία ''έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας''την είχα δεί στον κινηματογράφο και θυμάμαι ότι μου είχε αρέσει αλλά και η μουσική που είχε πιστεύω ότι ταιριάζει με την ταινία.
    Σήμερα σου στέλνω ενα απο τα τραγούδια της ταινίας.
    https://www.youtube.com/watch?v=LIeLeIwwpHc
    Και ένα ακόμα απο εμένα :
    https://www.youtube.com/watch?v=r98svcsH9fs



    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευγνωμοσύνη για αυτούς που έχουμε δίπλα μας Μάριε. Να είμαστε πάντα καλά και όσο το δυνατό να περνάμε όμορφα.
      Πάρα πολύ ωραία και τρυφερή η μουσική της ταινίας αλλά και αυτή που επέλεξες από εσένα.

      Είναι πολύ σημαντικό να θέλουν και οι δύο άνθρωποι τα ίδια πράγματα. Αλλιώς δεν είναι σχέση, είναι παραφωνία. Μόνο έτσι υπάρχει εξέλιξη.

      στέλνω ευχές για καλό απόγευμα
      καλή εβδομάδα

      σου στέλνω κι ένα δικό μου πολύ αγαπημένο
      https://www.youtube.com/watch?v=LRxVkt9Eg9o

      Delete
    2. Καλησπέρα.
      Είναι και για μένα πολύ αγαπημένο το συγκεκριμένο τραγούδι.Απο την ταινία Notting Hill.Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Σου στέλνω και άλλα 2 τραγούδια.Το Πρώτο είναι απο την γυναίκα του Elvis Costelo.
      https://www.youtube.com/watch?v=icx4yV6TJkM
      https://www.youtube.com/watch?v=sKZuRWxJGAc&list=RDsKZuRWxJGAc&start_radio=1

      Delete
    3. Έτσι για να φτιάξουμε ατμόσφαιρα νοσταλγική και τρυφερή αυτό το όμορφο απόγευμα του Οκτώβρη, στέλνω Έρικ Κλάπτον
      https://www.youtube.com/watch?v=jwRBcNReYTw

      :)
      πολύ όμορφα! Σε χαίρομαι που ξέρεις τόσα από μουσική! Το πρώτο μου άρεσε πολύ. Το δεύτερο πιο ζωηρό, επίσης υπέροχο άκουσμα

      Delete
  3. Καλησπέρα Στέλλα. Έχω ακούσει πολλά λόγια για την ταινία αυτή αλλά δεν την έχω δει. Θα ήθελα κάτι πιο δυνατό στο είδος αυτό του σεναρίου. Να με ιντριγκάρει, να με παθιάσει, να με συγκινήσει.
    Στολίδια Χριστουγέννων; Από τώρα; Αν σου πω ότι αυτή τη στιγμή είμαι ακόμα στο καλοκαίρι, τι θα πεις; Και προσωρινά εκεί θα μείνω. Στέλνω φιλιά πολλά και ευχές για καλή βδομάδα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα σου πω Γιάννη πως ο καθένας μας είναι καλό να βρίσκεται εκεί που του αρέσει. Αναφαίρετο δικαίωμα :)

      καλή βδομάδα

      Delete
  4. Τελευταία τις σκέψεις σου χαρακτηρίζει μια συναισθηματική νοσταλγία και μια κριτική ματιά σε αναζητήσεις και προσωπικά βιώματα με αναφορά πάλι στην αγάπη και στο τέλος. Τις περισσότερες φορές τα θέλω μας δεν συνηγορούν μ’ αυτά που κρύβονται πίσω απ’ τις πράξεις, αλλά ούτε και απάντηση έχουν.
    Όμορφες εικόνες, αμφίρροπες επιθυμίες, στερνές σκέψεις αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρη για κανένα, πόσο μάλλον για ένα αίσιο τέλος. Τα συναισθήματα είναι τα ίδια για όλους; Ερώτηση.
    Στέλλα μου κάποιες φορές μπερδεύεις τη σκέψη μου και να ένας λόγος που δεν απαντώ πάντα σε ανάρτησή σου. Αφού δεν ξέρω τι να σου απαντήσω
    Όπως και να χει Καλό βράδυ!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φυσικά και όχι!
      Απαντώ στην ερώτηση σου.

      1000 ανθρώπους να πάρουμε το ίδιο αντικείμενο θα το περιγράψουν με διαφορετικό τρόπο. Έτσι δεν είναι; Άρα όχι μόνο τα συναισθήματα δεν είναι ίδια για όλους μα κι ο καθένας μας κουβαλάει το δικό του πακέτο.

      Εκτός από αγάπη και τέλος, μ'αρέσει και η κάθε αρχή κι ο έρωτας μ'αυτή, δηλώνω μόνιμα ερωτευμένη Αννίκα μου :)

      Επίσης τελευταία προσπαθώ να βιώνω τη στιγμή και να απαλλαγώ από τους φόβους του μέλλοντος και τις σκέψεις του παρελθόντος.

      Ωστόσο η ζωή μου είναι πολύ απλή και καθημερινή, κάποτε με απασχολούσαν άλλα πράγματα, τώρα αυτά. Αύριο ποιός ξέρει..

      φιλάκια στέλνω Αννίκα μου, να μου σχολιάζεις, μια χαρά τα καταλαβαίνεις όλα :)

      Delete
  5. Την έχω δει και εγώ την ταινία...αμέτρητες φορές!! Και μου αφήνει μια γλυκα στο τέλος και εμένα. Αλλά πόσο σοφό, και στις ταινίες κρατούν κρυφά τα γεγονότα της επόμενης μέρας. Μήπως και εμείς όσο και αν αναρωτιόμαστε ξέρουμε τι θα γίνει μετά από δυο λεπτά;
    Πάντα ο νους βολτάρει πέρα δώθε,γυρίζει πίσω, πάει στο τώρα, μετά μπρος και ξανά πίσω...έτσι. Μα κρατάμε τις απλές καθημερινές όμορφες στιγμές που ζήσαμε.
    Και εγώ πρέπει να αρχίσω να σχεδιάζω τα στολίδια των Χριστουγέννων που έρχονται...τα περιμένω πώς και τι
    Καλό βράδυ Στέλλα μου
    Τα φιλιά μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια Άννα Φλο μου; Να μας δείξεις τί σκέφτεσαι να φτιάξεις.
      Νομίζω πως έτσι που έχει η γενικότερη κατάσταση μας ταιριάζει το χειροποίητο και το σπιτικό πόσο μάλλον όταν αφορά χ ρ ι σ τ ο ύ γ ε ν ν α!

      σε φιλώ
      καλό βράδυ

      Delete
  6. Χαριτωμένη ταινία.
    Έχει χαρακτηριστεί ως ρομαντική κομεντί, αλλά προσωπικά αυτές τις ταινίες τις κατατάσσω στην κατηγορία ταινιών επιστημονικής φαντασίας, λόγω του αίσιου τέλους, το οποίο σπανιότατα συμβαίνει στη ζωή!
    Και με αυτή την αισιόδοξη (;) σκέψη, σε καλημερίζω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Αρτίστα μου

      Σα να μου λες δεν υπάρχει Αι Βασίλης :)

      όποτε βρίσκω πάντως τέτοιες ταινίες του δίνω και καταλαβαίνει,

      σε φιλώ

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...