Tuesday, November 10, 2020

αναμονή


 

Πάω κι έρχομαι και ρωτάω ''ήρθε'';  Η απάντηση είναι ''όχι''  και χαμογελούν γιατί αντιλαμβάνονται την ανυπομονησία μου.  ''Θα είναι άραγε καλό'';  αναρωτιέμαι γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού μου γνωρίζω πόσο παρορμητικά το παρήγγειλα αυτό το βιβλίο! 

Ο τίτλος του είναι ''κανονικοί άνθρωποι'' .

Δεν μου ταιριάζουν καθόλου οι αναμονές,  καμμιά φορά ξεδιπλώνουν ένα όχι από τα καλύτερα κομμάτια του εαυτού μου.

/

Ευτυχώς,  σ'αυτό το lockdown δεν ακούγεται πως θα γίνουμε καλύτεροι,  σοφότεροι,  δυνατότεροι.


6 comments:

  1. Να το χαρείς το βιβλίο σου ψαροματάκι μου.
    Όταν το τελειώσεις πες μας αν σου άρεσε.
    Και η αναμονή έχει τη γλύκα της αν αυτό που θα έρθει, είναι το προσδοκώμενο.
    Πολλά φιλιά :)

    ReplyDelete
  2. Κι εγώ δεν είμαι της αναμονής ακόμη και για κάτι ευχάριστο. Με το καλο να έλθει το βιβλίο σου και να το απολαύσεις.
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  3. Καλοδεχούμενο το βιβλίο σου Στέλλα μου. Δεν το ξέρω. Ομολογώ ότι και εγώ συμμερίζομαι την αδημονία σου όταν περιμένω κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα.
    Όλα να πάνε καλά κορίτσι μου, καλησπέρα σου.

    ReplyDelete
  4. 'Ήθελε απλώς να είναι κανονικός άνθρωπος......." Πολλά υποσχόμενη φράση και βραβεία σαν το καλύτερο βιβλίο της χρονιάς (2020)....σε βάζουν σε πειρασμό ομολογουμένως. Περιμένουμε περισσότερα.
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  5. μου θυμίζεις από την μικρή γοργόνα τον φούσκα που γυρνούσε και ρωτούσε "τι φίλησε;" και έπαιρνε απάντηση "όχι όχι ακόμα" ή ο Σεμπάστιαν ήταν που ρωτούσε :)
    Με το καλό να έρθει ! και δηλαδή τι κάνεις όταν ανυπομονείς για κάτι; ουφ... εγώ κάνω δουλειές προσπαθω να τα προετοιμάσω όλα για να μην έχω κάτι και να το χαρώ αυτό που θα έρθει :)
    φιλι :)

    ReplyDelete
  6. Και η αναμονή έχει τη γλύκα της, όσο να πεις ε; Όταν έρθει, μετά; τι θα περιμένεις;

    ReplyDelete

πρώτα εσύ

  Κανένας δεν μας δίνει την ψυχή του,  ωστόσο όλοι ζητούν ''ψυχή''.  Πρώτα εσύ,  θα σου έλεγε κάποιος αν ήταν ειλικρινής μαζ...