Wednesday, November 11, 2020

Φ-Φ-Φωνές

 


Ενώ κάποιοι άνθρωποι πιο φυσιολογικοί πιστεύω από εμένα,  τακτοποιούν τις υποθέσεις τους ώστε να έρθει το ''καινούργιο''  να κάτσει γλυκά και να το ευχαριστηθούν χωρίς να στρέφουν την προσοχή τους αλλού,  εγώ κατά ένα περίεργο λόγο κάπως τα θέλω όλα να μπερδεύονται.  Γλυκά;  δεν ξέρω.  Ίσως καμμιά φορά και πικρά κυρίως όταν το κεφάλι μου και τα χέρια μου χάνονται πίσω από ντάνες βιβλίων,  κούτες υφασμάτων,  σακούλες με λαχανικά,  φωνές από την τηλεόραση,  τραγούδια από το ραδιόφωνο σύν τις μελωδίες των Φ-Φ-Φωνών της οικογένειας που δεν είναι και λίγες ζωή να 'χουμε.

Το βιβλίο ήρθε και δείχνει καλογραμμένο!  Έχει ενωμένες τις σελίδες του και πολύ χαίρομαι που θα χρησιμοποιήσω τον μικρό,  ασημένιο μου,  σκαλιστό χαρτοκόπτη.  

Οι μέρες δεν είναι πάντα ίδιες,  άλλοτε μοιάζουν με ένα φλυτζάνι γεμάτο μοσχομυριστό καφέ κι άλλες φορές με τον καφέ που μόλις έχει τελειώσει.  Το μόνο που χρειάζεται είναι να σηκωθείς να πλύνεις το ποτήρι και να βάλεις φρέσκο,  όμως κάτι σε κρατάει μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή ή στις υπόλοιπες δουλειές σου.  Και στην εσωτερική σου ένταση!

Ώρα για relax /ίσως/με μουσική από το youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=o8GrqUSdzi0


8 comments:

  1. Ω να μια υπέροχη μουσική για να συνοδέψει τη συγγραφή μας. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα χτίζει Στέλλα.
    Λοιπόν βιβλίο με ενωμένες σελίδες με παραπέμπει στο μακρινό παρελθόν. Από τότε έχω να δω τέτοια βιβλία. Όσον αφορά δε τη χρήση του χαρτοκόπτη, αυτό και αν είναι μια ιεροτελεστία για έναν αναγνώστη με άποψη.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως ακριβώς τα λες Γιάννη μου!

      σε φιλώ
      καλό βράδυ

      Delete
  2. Σε μια δύσκολη, από πολλές απόψεις, εποχή το ζητούμενο να είσαι καλά, να περνάς καλά και να ταξιδεύεις μέσα απ’ τις σελίδες ενός βιβλίου. Είναι μια κάποια παρηγοριά. Η σύνθεση πιάνου υπέροχη.
    Καλό βράδυ Στέλλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμ είναι πολλά πράγματα ''παρηγοριά'' Αννίκα μου, επιλογές μπόλικες, υγεία μόνο να έχουμε.
      Να φύγει αυτή η μαυρίλα πάνω από το κεφάλι μας.

      καλό βράδυ
      φιλιά

      Delete
  3. Τέλεια η μουσική σου επιλογή ψαροματάκι μου!
    Την ακούω κι εγώ για ηρεμία και περισυλλογή.
    Δεν ξέρω τελικά τι είναι προτιμότερο, να ακούς συνέχεια φ..φ..φωνές μέσα στο σπίτι ή να μην ακούς τίποτα. Τα τελευταία χρόνια η σιωπή μέσα στο δικό μου έχει πάρει διαστάσεις μεταφυσικές :)
    Φιλιά πολλά και μια γλυκιά καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμ φάσεις περνάμε Μαρία μου!
      Μ'αρέσουν οι φωνές εννοείται.
      Η σιωπή είναι δύσκολη αλλά πάντα υπάρχουν πράγματα να κάνουμε ώστε στο τέλος να μην προλαβαίνουμε και δεν εννοώ τις δουλειές του σπιτιού :)
      καλό βράδυ
      νυσταγμένα φιλιά (έχω ξυπνήσει από τις 6 το πρωί)

      Delete
  4. Λάτρεψα τη μουσική συνοδεία και την παρομοίωση των ημερών με τον καφέ.
    Έχω κάποιο διάστημα να πιάσω λογοτεχνικό στα χέρια μου. Λόγω έλλειψης χώρου, το έχω ρίξει στα ebooks!
    Στέλνω φιλί καραντινάτο κι ευχές για καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάλι μετά από πολύ καιρό διαβάζω κάτι όμορφο και το απολαμβάνω.
      καλό βράδυ Μαρινάκι, καλά είναι και τα διαδικτυακά βιβλία αν σε βολεύουν!

      Delete

πρώτα εσύ

  Κανένας δεν μας δίνει την ψυχή του,  ωστόσο όλοι ζητούν ''ψυχή''.  Πρώτα εσύ,  θα σου έλεγε κάποιος αν ήταν ειλικρινής μαζ...