Tuesday, November 24, 2020

χωρίς λόγο

 


Κάπου στα δεξιά της οθόνης ένα κορίτσι που μου έμοιαζε,  χρησιμοποιούσε σαν backround ένα καλοκαιρινό,  τροπικό τοπίο.  Χαριτωμένη κίνηση.  Χαμογελάσαμε και λίγο ζηλέψαμε γιατί ξαφνικά,  όλοι θέλαμε ένα τέτοιο.  Ένας είπε,  πως κάτι τέτοιου είδους θάλασσες με πλατιά κύματα και φοινικόδεντρα είχε στο Καμερούν.  Ήταν ελκυστικές μα δεν μπορούσες να μπεις μέσα.

Ήθελα να του πω πως δεν έχω ιδέα πού βρίσκεται το Καμερούν.

Μετά εγώ προσπαθούσα να θυμηθώ τί σημαίνει ''σουέλ'' .  Η βικιπαίδεια το αναφέρει ως βουβό κύμα,  φουσκοθαλασσιά.  Ανέφερα το σουέλ της Καρυστιάνη,  και οι εικόνες ήρθαν στη μνήμη μου βροχή,  γιατί τότε,  την εποχή που το διάβαζα είχαν συμβεί ένα σωρό πράγματα.

Νομίζω πως κατά κύριο λόγο όλα συμβαίνουν έτσι κι αλλιώς,  χωρίς λόγο.  Υπάρχει απλά  ροή.  Σα να κυλάει ήρεμα το νερό στο ποτάμι,  ή σα να ορμάει το κύμα με δύναμη στην αμμουδιά.

Ακούγοντας (κλικ)

6 comments:

  1. Αυτά τα μικρά κειμενάκια, τροφή συναισθημάτων, στο βάθος-βάθος στρέφονται σε έναν εσωτερικό μονόλογο και αφήνουν να φανεί κι ένας αυθορμητισμός και πολύ πάθος παρατηρώντας, συγκρίνοντας την καθημερινότητα για ότι έτσι κι αλλιώς συμβαίνει. Το βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμο αφού έστω και με μια ολιγόωρη σκέψη σε αποσπά από μια μόνιμη ανησυχία.
    Στέλλα μου Καλημέρα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα!

    σε φιλώ Αννίκα μου :)

    ReplyDelete
  3. Τελικά ναι, θα το πω και εγώ μαζί με την Αννίκα για αυτά σου τα καθημερινά "ημερολόγια" σκέψης και συναισθημάτων. Ας μου επιτραπεί ο όρος. Στέλλα μου ξέρεις, έτσι, δίνεις τη δυνατότητα στον αναγνώστη ακόλουθό σου να "παρακολουθεί" τις σκέψεις, τα πεταρίσματα στα συναισθήματά σου. Και είναι τόσο ανθρώπινο αυτό το μοίρασμα που νιώθει κάποιος τη ζεστασιά του.
    Σε ευχαριστούμε πολύ.
    Στέλνω τις καλύτερες ευχές μου. Καλησπέρα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι στιγμές μου είναι όμορφες Γιάννη και αρκετά προσαρμοσμένες από χρόνια θα έλεγα στην σημερινή εποχή. Σα να το διαισθανόμουν..

      καλό βράδυ

      Delete
  4. Πόσο είχα λατρέψει αυτό το τραγούδι μερικούς αιώνες πριν :)
    Καλό βράδυ, όμορφη Φεγγαρένια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως όλοι το λατρέψαμε melian!

      Why does the sun go on shining?
      Why does the sea rush to shore?
      Don't they know it's the end of the world?
      'Cause you don't love me any more
      Why do the birds go on singing?
      Why do the stars glow above?
      Don't they know it's the end of the world?
      It ended when I lost your love
      I wake-up in the morning, and I wonder
      Why everything's the same as it was
      I can't understand, no, I can't understand
      How life goes on the way it does
      Why does my heart go on beating?
      Why do these eyes of mine cry?

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...