Monday, January 24, 2022

σκέψεις


 

Δεν ξέρω αν αυτό το ''δεν μου αρέσει κάτι τις''  είναι επειδή δεν το χωράει το μυαλό μου να το επεξεργαστεί άρα είναι θέμα χαμηλής νοημοσύνης ή είναι απλά ένα θεματάκι γούστου,  δεν το ξαναεπιλέγω και πάει τελείωσε.   Δεν ξέρω επίσης πώς ένας Γερμανός συγγραφέας μπορεί να μου θυμίζει έναν Ιταλό,  δλδ πώς ο Βολφ Βόντρατσεκ μπορεί να μου θυμίζει τον  Αλεσάντρο Μπαρίκο,  ή πώς η ''αυτοπροσωπογραφία με ρώσικο πιάνο'' μπορεί να μου θυμίζει τον ''ωκεανό''.   Νομίζω ο νους ταυτίζεται με τις εμπειρίες του παρελθόντος.  Ψάχνει να βρει κοινά χαρακτηριστικά,  γνώριμα.  Άλλωστε,  γνωρίζοντας πως η τέχνη κάθε μορφής υπάρχει για να ομορφαίνει την ζωή μας,  το θεωρώ υπερβολικό όταν προσπαθούμε να την εξηγήσουμε, για ποιό λόγο πχ ο τάδε βλέπει μια μουτζούρα σε ένα χαρτί και φαντάζεται πως είναι ένα εκκλησάκι,  το μοναδικό χτισμένο στην κορυφή του βουνού,  το οποίο επισκεπτόταν κάθε Κυριακή πρωί με τον πατέρα του κατά την διάρκεια της παιδικής του ηλικίας.  Ενώ εγώ επιμένω να βλέπω μια μουτζούρα,  για την οποία το περισσότερο που μπορώ να πω είναι ότι το χρώμα της είναι ας πούμε το μπλε.

2 comments:

  1. Ευτύχημα, λοιπόν, που δεν όλες οι διεργασίες (του νου) εξηγούνται!

    Να είσαι Καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μερικές φορές ναι, άλλες πάλι όχι!

      να είσαι καλά κι εσύ aeipote!

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...