Tuesday, January 11, 2022

je t'aime


 

Βλέπεις,  λέω θα ήθελα και όχι θέλω να σε δω.  Μια στιγμούλα μόνο,  χωρίς λόγια,  χωρίς νεύματα,  χωρίς ερωτήσεις.  Ούτε καν μια καλημέρα ή ένα χρόνια πολλά. 

Δευτερόλεπτο,  όσο  κρατάει ένα παίξιμο, πάνω κάτω, του βλέφαρου.  Ας είναι κι από απόσταση.  Μια μέρα άσπρη από το χιόνι ή μια μέρα θολή από την βροχή.  Να φυλάξω την τωρινή εικόνα σου,  περαστική,  βιαστική,  φευγαλέα,  να θρέφει το υπόλοιπο της ζωής μου!





No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...