Monday, November 21, 2022

οξυγόνο


 

Τα παιδιά,  σε αντίθεση με τον ενήλικο πληθυσμό,  όσο κι αν τα στενοχωρήσεις, έχουν τόση ευρυχωρία στην ψυχή τους,   που μόλις τους τάξεις κάτι που αγαπούν,  πχ θα πάμε μια ωραία μεγάλη βόλτα,  ή θα σου πάρω το δώρο που μου ζήτησες για τη γιορτή σου,  ή την Κυριακή θα έρθει η νονά σου να φάμε όλοι μαζί,  πλημμυρίζουν με χαρά.  Χαρά μικρού παιδιού δεν λέμε;  Εμείς οι μεγαλύτεροι άνθρωποι πιεζόμαστε.  Από το εξωτερικό περιβάλλον κυρίως,  πολιτική,  οικονομικά,  επαγγελματικά,  ερωτικά (αλήθεια υπάρχουν ερωτευμένα νεαρά ζευγάρια σήμερα;) και κάθε τύπου προβλήματα που προκύπτουν από καιρού εις καιρόν.  Νοσταλγική και άπιαστη η εποχή που είχαμε αυτή τη χαρά του μικρού παιδιού.  Αυτό βρε παιδί μου, που θα συμβεί κάτι υπέροχα καλό και θα σκεπάσει όλα τα άλλα!  Δεν μας αφήνουν.  Είναι πια τόσο διαφορετικά τα πράγματα,  ναι ξέρω πως σαν τον παππού μου ακούγομαι αλλά τελικά πόσο δίκιο είχε,  πατάμε επάνω σε τόσο διαβρωμένο και τόσο βρώμικο έδαφος,  που κάνουμε πέντε βήματα και πέφτουμε,  μετά άλλα πέντε και πάρτην άλλη μία κάτω.  Δεν ανασαίνουμε φυσιολογικά γιατί ο αέρας απλά δεν έχει άλλο οξυγόνο.

6 comments:

  1. Αχ, ποτέ δε θα ξαναγίνουμε παιδιά, να ζούμε την κάθε στιγμή με γνήσια χαρά, γιατί μόνο τα παιδάκια (και πάλι, δυστυχώς, όχι όλα) έχουν το προνόμιο να ζουν μόνο για την στιγμή.. Ενώ σου έγραφα, στην προηγούμενη ανάρτηση, είδα ότι ανέβασες καινούργια. Συνεπώς, την καλημέρα μου και την αγάπη μου κι από δω 💕🎈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμ ναι! Έτσι ακριβώς συμβαίνει. Πολύ χάρηκα με το πέρασμα και τα σχόλια σου Πέτρα. Καλημέρα!!!

      Delete
  2. Ευλογία να υπάρχουν παιδιά σ' ένα σπίτι.
    Πέρα απ' τη χαρά που μας δίνουν, μας υπενθυμίζουν τις πηγές της ευτυχίας.
    Καλή εβδομάδα Ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως έτσι πρέπει να είναι, προσωπικά ζω σε νιρβάνα ακόμη, σαν φοιτήτρια νιώθω κάποιες φορές μια που όλα τα παιδιά του σπιτιού έχουν μεγαλώσει αρκετά :) Φιλάκια Μαρία μου

      Delete
  3. Σαν να ζούμε με αυτόματο πιλότο και δε θυμόμαστε πώς είναι να κρατάμε εμείς το τιμόνι. Πίσω στην αρχή να μάθουμε ξανά τα βασικά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χε χε ωραία θα ήταν με ένα κουμπάκι να πηγαινοερχόμαστε στο χρόνο, να έχουμε και το παρελθόν αφού βρε παιδί μου δικό μας είναι, το ζήσαμε, να έχουμε και το τώρα μας. Παράλληλα σύμπαντα :)

      Delete

προγραμματισμένη σύμπτωση

  Κατεβήκαμε στο κέντρο νωρίς,  για να αποφύγουμε την βροχή που μας υποσχόταν το μετεωρολογικό.  Περπατήσαμε παραλιακά,  όλη η διαδρομή απολ...