Sunday, December 25, 2022

χριστούγεννα


 

Σκεφτόμουν σήμερα,  πόσο κουράζονταν τέτοιες μέρες οι γονείς μου που μας μάζευαν πρωί μεσημέρι βράδυ,  φαγητά,  στρωμένο τραπέζι,  ο φούρνος να ψήνει,  πρώτη μέρα χριστουγέννων,  δεύτερη μέρα χριστουγέννων,  μη σου πω και τρίτη μέρα χριστουγέννων.  Άκουγα που και που κανένα μικρό -αχ της κούρασης- αλλά δεν καταλάβαινα.   Είχα την εντύπωση πως ήταν υποχρέωση τους όλα αυτά,  συμμαζέματα,  μαγειρέματα,  στρωσίματα.  Και πως εκείνοι εκτελούσαν σωστά το χρέος τους. 

1 comment:

  1. Μέσα στο μυαλό μου είσαι.. Μόλις έβαλα γεμιστά στο φούρνο. Μα πόσο κόπο χρειάζονται, τα άτιμα; 😊Είναι τόσο αληθινό αυτό που λες, έχω ζήσει κι εγώ τέτοιες ημέρες -ευτυχώς- όμως ναι, οι γονείς μου κουράζονταν πάρα πολύ, αλλά εγώ δεν ήμουν σε θέση να το αντιληφθώ, έφτασε η ώρα μου όμως..😉

    Υ.Γ Η εικόνα τής ανάρτησης πόσο όμορφη! Φιλιά και φυσικά πολλές ευχές! 🎅🎄

    ReplyDelete

αφιέρωση

  Στα μηνύματα μας,  που έμειναν αδιάβαστα.. Κατά μάνα,  κατά κύρη λένε..