Friday, November 24, 2023

υ π ο μ ο ν ή


 

 

Έχω ζωγραφισμένο ένα πράσινο κλαδάκι  μέσα στην κούπα μου  /   κι ένα μικρό κοκκινάκι μπουμπουκάκι  /  ονομάζεται υ π ο μ ο ν ή. 

 ❤

Απρόσμενο δώρο από  /  μια γυναίκα σκυφτή  /  αγρότισσα.  Όταν ανοίξει είπε  /  να θυμάμαι  /  είναι γούρι. 

 ❤

Όποτε τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά  /  καθόμουν και χάζευα το λουλούδι  /  σκεφτόμουν  /   υ π ο μ ο ν ή. 

 ❤

Κι όταν σκοτείνιαζε ο ουρανός  /  γέμιζε γκρίζα σύννεφα  /  είχα δίπλα μου το λουλούδι  /  έλεγα  /  υ π ο μ ο ν ή

 ❤

Κι όταν η στενοχώρια έπεφτε βαριά στην καρδιά μου  /  νοέμβρης θα 'ταν  /  μάζεψα την πράσινη ψύχα του και την ολοκόκκινη καρδιά του  /  φύτεψα σε χώμα

Ένας ολόκληρος κήπος με άνθη βελούδινα σαν αστέρια /  τα πρωινά μου ψυθίριζαν  /  υ π ο μ ο ν ή

 


2 comments:

  1. Υπομονή! Πόση δύναμη κρύβει αυτή η λέξη και πόση ομορφιά σκορπάει ένα λουλούδι όταν μάλιστα σαν το αντικρύζεις σου υπενθυμίζει να κάνεις υπομονή στα δύσκολα.
    Την καλημέρα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πρώτη φορά που το απέκτησα και του σιγοτραγουδάω κάθε πρωί. Είναι πανέμορφο!!!
      καλησπέρα Ελένη μου

      Delete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!