Saturday, December 09, 2023

ο άνθρωπος με το σκυλάκι

 

Θα μπορούσα να είμαι ο άνθρωπος με το σκυλάκι όμως η σκέψη περνάει από κόσκινο στο μυαλό μου.  Πολλά τα θέματα,  ο διαθέσιμος χρόνος,  η ακαταστασία στο χώρο του σπιτιού,  η φροντίδα,  το νοιάξιμο,  οι επισκέψεις στον κτηνίατρο και στην τελική είναι πλάσμα που κάθε στιγμή (μετά την Bonnie) θα τρέμει η καρδιά μου μήπως μου φύγει.  Συν το οικονομικό κομμάτι που δεν βοηθάει για έξοδα περιττά.  Παρ' όλα αυτά,  σκέφτομαι και το ότι αν το ήθελα πολύ,  πάρα πολύ,  όλα τα υπόλοιπα ούτε που θα τα λάμβανα υπόψη μου.


4 comments:

  1. η φροντίδα ενός ζώου είναι μια απόδειξη ότι οι άνθρωποι μπορούν να είναι υπεύθυνοι και για όμορφα πράγματα,
    Μας προσφέρει απλόχερα την αγάπη του χωρίς να ζητάει το παραμικρό αντάλλαγμα

    ReplyDelete
  2. Σίγουρα είναι όλα αυτά, καλή μου φίλη αλλά πέρα και πάνω από όλα αυτά είναι όλα εκείνα τα μεγάλα και τρανά, που θα εισπράξεις με τρόπο άδολο και μοναδικό. Εκείνα, που μετουσιώνονται στην έννοια: Αγάπη, δοτικότητα, αφοσίωση.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ καλέ μου φίλε
      καλημέρα!!!

      Delete

προγραμματισμένη σύμπτωση

  Κατεβήκαμε στο κέντρο νωρίς,  για να αποφύγουμε την βροχή που μας υποσχόταν το μετεωρολογικό.  Περπατήσαμε παραλιακά,  όλη η διαδρομή απολ...