Thursday, January 04, 2024

πολλές φορές

 

Πολλές  φορές,  έχω την αίσθηση πως έρχεσαι και με διαβάζεις εδώ μέσα.  Μπορεί και να κάνω λάθος,  όμως έτσι νιώθω.  Είναι ένα μέρος ασφαλές που ξέρεις ότι θα με συναντήσεις,  ξέρεις ότι θα κοιτάξεις από την κλειδαρότρυπα και δεν θα δώσεις λογαριασμό σε κανέναν.  Κι ούτε θα σε ρωτήσει κανείς το γιατί και το πώς,  έτσι κι αλλιώς μόνο εγώ ρωτούσα και μόνη μου εγώ ξεσκίστηκα να βρω τις απαντήσεις.  Έρχεται λένε μια στιγμή για κάθε άνθρωπο,  που κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη και τρομάζει και τότε ο καθρέφτης γυρίζει ανάποδα ή ο άνθρωπος,  αλήθεια δε ξέρω.  Πάντως,  έχω δει πολλούς άσχημους ανθρώπους να γίνονται όμορφοι.  Έχω δει κι όμορφους κι αγαθούς να γίνονται άσχημοι και πονηροί και πιο νάρκισσοι από ποτέ.  Πάντα κρατούσα στα χέρια μου ένα μπλοκάκι και σημείωνα χαρακτήρες.  Άλλες φορές με ενθουσιασμό κι άλλες με παράπονο.  Με αποδοχή σπάνια.  Πώς να αποδεχτείς το τεράστιο ''εγώ''  των ανθρώπων,  που δεν σπάει ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις;  Μου αρέσει που κάθε τριακόσιες εξήντα πέντε μέρες οι χρονιές γίνονται καινούργιες.  Και που νιώθω κάθε φορά τό πόσο απλό είναι,  να..  μια έτσι να κάνω.. να σκίσω το κουκούλι.  Στον ύπνο μου έρχονται όνειρα με εκείνη τη θάλασσα που πηγαίναμε παλιά.  Να βρισκόμουν για ένα λεπτό εκεί,  μέσα στη σκόνη και να φοβάμαι μη λερώσω το λευκό μου παντελόνι.  Να πίνω καφέ σε χάρτινο και να κοιτάζω τη θάλασσα.  Να περπατάω με το μυαλό μου στην αντίπερα όχθη κι ο ήλιος να χύνεται πάνω μου μαλακός και να νομίζω πως τα πάντα είναι δυνατά και πως ακόμη και βουνά θα μπορούσα να κινήσω.  Ήταν μια έκπληξη η επόμενη μέρα,  άλλες φορές γλυκιά κι άλλες φορές δύσκολη,  κι ακόμη είναι. 

10 comments:

  1. Πολλά θέματα μαζεμένα και μπερδεύτηκα. Οι αναπάντητες ερωτήσεις, το ¨εγώ¨ τα όνειρα. Πίσω απ’ την κλειδαρότρυπα σκέψεις, εικόνες σκόρπιες, αντοχές, επιθυμίες, παρουσίες, απουσίες. Όλα σε σχέση με το πόσα αφήνεις να δει ο άλλος. Κάποια καλά κρυμμένα κι άλλα φεγγοβολούν από μακριά έτσι που να παίρνουν χρώμα οι λέξεις, να έχουν έννοια. Θα έλεγα πως ακόμα κι αν η κλειδαρότρυπα μας επέτρεπε να έχουμε μια ικανοποιητική θέαση, πάλι θα είμαστε σε μια αναζήτηση για το ευ, απαραίτητο στοιχείο μιας επι-κοινωνίας.
    Καλό βράδυ Στέλλα! Χαίρομαι που είστε καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπερδεύτηκες, ωστόσο ξεμπέρδεψες μέχρι κι εμένα :-)
      Όπως τα λες Αννίκα μου, παρουσίες, απουσίες, αναμνήσεις κι επαναλήψεις. Κομμάτια μας κι αυτά!
      Σ ευχαριστώ
      Φιλιά!!!

      Delete
  2. Καλή χρονιά με υγεία. Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία Έλενα μου καλή χρονιά!!!

      Delete
  3. Έτσι είναι οι άνθρωποι, με το Εγώ τους ψηλά. Κι εμείς μαζί. Τσαλακώνουν εύκολα τους άλλους για να μην τσαλακώσουν το Εγώ τους. Σημειωνες σε μπλοκάκι τους χαρακτήρες ε; Δύσκολη δουλειά και η αποδοχή ακόμη πιο δύσκολη.
    Κι αυτές οι στιγμές στη θάλασσα με τα ταξίδια του νου....ό,τι καλύτερο
    Καλημέρα Στέλλα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι οι άνθρωποι, όπως ακριβώς τα λες. Κι εμείς καθόλου δεν διαφέρουμε.
      Τα ταξίδια αναγκαία
      σε φιλώ

      Delete
  4. Εγώ χαίρομαι που μπορείς ακόμη να μας μαγεύεις με τις όμορφες εικόνες που φτιάχνει το μυαλό σου και που κάθε μέρα μπορεί ακόμη να είναι μια έκπληξη, εγώ το έχω χάσει αυτό, οι μέρες μου μοιάζουν όλο και περισσότερο στη Μέρα της Μαρμότας :) και οι εκπλήξεις μοιάζουν να είναι μόνο δυσάρεστες, αλλά εδώ δεν ήρθα για να γκρινιάξω αλλά για να πω : Καλή χρονιά, Χρόνια πολλά , χαρούμενα, ευτυχισμένα και είθε τα πιο όμορφα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα και πάντα να γεννιούνται νέα.
    Φιλιά πολλά, γλυκιά μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επαναλαμβάνομαι melian, σαν το μυαλό μου να δέχεται μεν τις όποιες εικόνες αλλά χωρίς να τις μεταβολίζει σε μικρά και διάφορα όπως παλιότερα. Και που είμαι ακόμη εδώ είναι γιατί βρίσκω χειρότερο το να φύγω.
      Καλώς ή κακώς όλοι αλλάξαμε. Μας λείπει η χρυσόσκονη όπως έλεγα στην προηγούμενη ανάρτηση.
      Μεγαλώσαμε και ωριμάσαμε!
      Και ίσως να είναι καλύτερα έτσι..
      Υγεία να έχουμε που είναι το πολυτιμότερο.
      Τα καλύτερα θα είναι μπροστά μας θέλουν δε θέλουν
      καλή χρονιά
      σε φιλώ θερμά

      Delete
  5. Θα μείνω σε εκείνα τα όμορφα όνειρα που έρχονται στον ύπνο μας Στέλλα μου και που κάνουν την διαφορά στο να αφήνουμε πίσω μας όλα τα αρνητικά συναισθήματα, κάνοντάς μας να βλέπουμε αλλιώς την ζωή!
    Εσύ τα λες Στέλλα μου και προσυπογράφω.!
    "Στον ύπνο μου έρχονται όνειρα με εκείνη τη θάλασσα που πηγαίναμε παλιά. Να βρισκόμουν για ένα λεπτό εκεί, μέσα στη σκόνη και να φοβάμαι μη λερώσω το λευκό μου παντελόνι. Να πίνω καφέ σε χάρτινο και να κοιτάζω τη θάλασσα. Να περπατάω με το μυαλό μου στην αντίπερα όχθη κι ο ήλιος να χύνεται πάνω μου μαλακός και να νομίζω πως τα πάντα είναι δυνατά και πως ακόμη και βουνά θα μπορούσα να κινήσω. Ήταν μια έκπληξη η επόμενη μέρα, άλλες φορές γλυκιά κι άλλες φορές δύσκολη, κι ακόμη είναι."
    Για την χρόνιά που μόλις μπήκε, εύχομαι αυτά που εύχεσαι και ονειρεύεσαι να πραγματοποιηθούν.
    Καλή και όμορφη χρονιά να έχεις! φιλιααα!! 🤗🎁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι για όλους μας! Να έχουμε υγεία κι ότι επιθυμούμε. Καλό βράδυ Σμαραγδάκι μου :-) Καλή χρονιά

      Delete

αφιέρωση

  Στα μηνύματα μας,  που έμειναν αδιάβαστα.. Κατά μάνα,  κατά κύρη λένε..