Wednesday, October 11, 2006

7 comments:

  1. καλημερούδια ροζ!
    έρχομαι κι εγώ για καφεδάκι, βλέπω και ελύτη, μια χαρά!
    σκέτο με γάλα, παρακαλώ και όχι γλυκό για μένα, μου έφτσε το μονόγραμμα!

    ReplyDelete
  2. ..ειδες..ειδες..ολα τα καλα προσφερουμε εδω..αν βρουμε και τον τροπο να βαζουμε φωτο στα ποστ που ξαφνικα αρνουνται να μπουν..
    ..καλησπερουδιαααααααααα

    ReplyDelete
  3. από σχόλιό σου σε άλλο ποστ ...σε άλλο μπλογκ βρέθηκα εδώ..
    και μόνο που είδα το Μονόγραμμα....
    τί να πω;;;
    Καλό σου βράδυ συμπατριώτη :)

    ReplyDelete
  4. τώρα είδα και τις προτιμήσεις σου στο προφίλ..
    οκ μπλε ταινία πολυαγαπημένη..η τριλογία πάρα πολλά κοινά μην πω όλα στη μουσική.. μ εντυπωσίασε το "ψάχνοντας για κοχύλια" πρώτη φορά "γνωρίζω" άντρα που να το χει διαβάσει..αυτό και το Σεπτέμβρης κυρίως όμως το ψάχνοντας για κοχύλια ήταν το καλύτερό της,μετά όσα διάβασα..απογοητεύτηκα..
    βιβλία και γιόγκα... μήπως είσαι εγώ;;;;;
    Πάλι καλό σου βράδυ με πολλά χαμόγελα

    ReplyDelete
  5. ...ρε αλκυονη...ολα τα περιμενα αλλα και αντρας..μα και βεβαια δεν ειμαι αντρας γμτ..πως βγηκε παλι αυτο?

    ReplyDelete
  6. ..ωχ ωχ..γι αυτο μου την εχουν πεσει ολοι οι γκευ μπλογκερς...
    το διορθωσα...κι αλλο κακο να μη με βρει..ακου αντρας...απαπαπα
    ..ουτε ψιλος στον κορφο μου!!!

    ReplyDelete
  7. αχααααααααχααααααααχαα μ εκανες και γέλασα να σαι καλά
    όντως παραξενεύτηκα που άντρας διάβαζε ρόζαμουντ πίλτσερ
    όπως και να χει καληνύχτα συμπατρι-ΩΤΗ μου
    Φιλί (και δεν είμαι gay :p)

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...