Monday, December 13, 2010

μαζί

για να σε αγγίζω
για να σε μυρίζω
για να σε νιώθω
για να σε διαβάζω
για να σε ανακαλύπτω..

15 comments:

  1. Όμορφα τα πορτρέτα σου!

    ReplyDelete
  2. Πόσο ωραίο το "μαζί"....
    και η απεικόνιση όπως πάντα... μοναδική!!!

    ReplyDelete
  3. @ λιλιουμ

    ειναι τα παντα το ''μαζι''

    ReplyDelete
  4. @ δειμε

    merci (αν και δε γνωριζω λεξη απο την γαλλικην )

    ReplyDelete
  5. Και οι καρέκλες γέμισαν
    και η γυναίκα πάλι μπροστά από τον άντρα, να τον καλύπτει,
    και η θάλασσα μαζί τους,
    και πάλι ασπρόμαυρη

    φτιάχνω "έκθεση" φωτογραφίας μέσα μου δική σου

    καλό σου ξημέρωμα

    ReplyDelete
  6. @ meggie

    μου συμπληρωνεις τις φωτογραφιες.. οπωσδηποτε ;)))

    καλημερουδια!

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίο να μοιράζεσαι "μαζί"!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  8. @ angel

    τροπος ζωης..

    ReplyDelete
  9. Τι όμορφη εικόνα!!! Πραγματικά! Και αυτές οι σκέψεις, αυτά τα θέλω...

    ReplyDelete
  10. εύχομαι πάντα....


    μαζί!

    ReplyDelete
  11. @ sweet truth

    γεγονος πως αυτα τα θελω χρειαζονται το οκ του ανθρωπου που εχουμε απεναντι μας..

    ReplyDelete
  12. @ μελιαν

    το ευχομαι κι εγω..

    ReplyDelete
  13. ...και για αλλα πολλα ακομη !

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...