Thursday, November 15, 2018

μία βόλτα






Είμαι εδώ,  στο γραφείο μου,  γράφω αντί να δουλεύω,  από το παράθυρο μπαίνει ένας ήλιος ολόλαμπρος,  περίεργο για το προχωρημένο του φθινοπώρου,  ζωογόνο ωστόσο για άτομα σαν κι εμένα που πολύ εύκολα παθαίνουν θλίψη στη συννεφιά.  Ταλαιπωρούμαι με κάτι που δεν ξέρω αν είναι ίωση ή αλλεργία.  Ψευτοαλλεργία,  ευαισθησία κυρίως γράφουν οι πρόσφατες εξετάσεις μου.
Όταν βγαίνω για βόλτα,  ξεχνάω τα πάντα κι όλα γίνονται αυγό μελάτο με ψωμάκι και αλατάκι αλλά αυτό δεν είναι εφικτό πάντα.
Πάω να πιώ λίγο νερό στην κουζίνα.
Σε φιλώ!

1 comment:

  1. Να την προσέχεις αυτήν την αλλεργία καλή μου φίλη. Σε μένα είναι μια αλλεργική ρινίτιδα που κάποιες στιγμές είναι ανυπόφορη. Υπάρχουν διαλύματα που σε πλύσεις βοηθούν. Να είσαι καλά, να χαμογελάς, να προσέχεις τον εαυτό σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...