Sunday, February 03, 2019

κάνε αυτό, κάνε εκείνο





Αυτό που μας εκνευρίζει πολύ,  εμένα και τον γάτο μου,  είναι όταν διάφοροι φίλοι καλοθελητές,  επιμένουν!!!
-  Κάνε αυτή τη δίαιτα,  είναι λίγο δύσκολη στην αρχή,  μα θα συνηθίσεις,  να κοίτα εγώ πως τα κατάφερα.
Το ότι δεν σκέφτομαι καν να κάνω δίαιτα,  ή το ότι με αποδέχομαι όπως είμαι δεν μετράει.
-  Να,  κοίτα,  έχω μια σακούλα μόνιμα στην τσάντα μου,  έτσι δεν αγοράζω πια σακούλες γιατί δεν το κάνεις κι εσύ και τσουπ,  βγάζει ένα μίνι πακετάκι που με έναν μαγικό τρόπο γίνεται μια νάυλον μεγάλη τσάντα.
Το ότι γουστάρω να αγοράζω σακούλες,  γιατί έτσι θέλω βρε παιδί μου έστω κι από αντίδραση,  δεν μετράει.
-  Γράψε ένα διήγημα,  μπορείς!
Το ότι δεν μου περνάει καν από το μυαλό,  το ότι δεν μου λέει κάτι,  δεν με ελκύει,  δεν έχω ταλέντο ή δεν έχω έμπνευση  να γράψω το οτιδήποτε δεν μετράει.
Τα λέω απόψε στον γάτο μου και γελάμε μαζί.  Θυμώνουμε κιόλας αλλά στο τέλος ξεχνιόμαστε με χάδια και παιχνίδια.

22 comments:

  1. Θα συμφωνήσω απόλυτα.... εγώ τα λέω με το σκύλο μου!!! αλλά ποιος μας ακούει;; μάλλον κανείς δεν αντιλαμβάνεται ότι "ως εδώ με τις νουθεσίες"!!!!!! φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι Μαριέλα μου. Τελικά, έχω φτάσει σε μια ηλικία που μου φαίνονται πολλά πράγματα κουραστικά. Μα δεν χτυπάει άσχημα; Κάνε αυτό και κάνε εκείνο; Δεν θα έπρεπε κανονικά να επικεντρώνουν οι άλλοι σε όσα κάνουμε και όχι σε όσα δεν κάνουμε; Κι αν δεν θέλουν να μιλήσουν για την προκείμενη κατάσταση ας σιωπήσουν!

      Delete
    2. Πες τα... πες τα.... κι εγώ πόσο εκνευρίζομαι και γίνεται συνέχεια λες και ο οποιοσδήποτε άλλος ξέρει καλύτερα για σένα από εσένα! Άσε αυτά που κάνουμε..... απαρατήρητα κάποιες φορές!

      Delete
    3. Αλήθεια άραγε συμβαίνει αυτό σε όλους ή μόνο στους χαμηλών τόνων ανθρώπους; Μήπως φταίμε κι εμείς;

      Delete
  2. Αααααα, εδώ είμαστε!
    Θα συμφωνήσω με τη Μαριέλα, που συμφωνεί με εσένα που τα λες στο γάτο σου και που εγώ τα λέω στο σκύλο μου, όπως κι η Μαριέλα άλλωστε!
    Ειδικά αυτό το "γιατί δεν γράφεις", όταν το ακούω βγάζω φλύκταινες!
    Δεν θέλω παιδάκι μου να γράψω!
    Αν ήθελα, αν μου "έβγαινε" εσένα θα περίμενα να μου το πεις;
    Θα το έκανα από μόνη μου!
    Καλά, να μην συζητήσω για τις προτάσεις για δίαιτα!
    Εκεί να δεις τι γίνεται!
    Εντάξει κυρία μου, είμαι χοντρή!
    Ναι, μου το λες για το καλό μου!
    Λες και δεν ξέρω εγώ το καλό μου;
    Λες και το κάνω από καπρίτσιο που είμαι χοντρή!
    Τίποτα, τίποτα, όπως το λες είναι, απίστευτη κούραση όλα αυτά!
    Καλό βράδυ Φις Άι!
    Και να αγιάσει το στόμα σου, στην προκειμένη το χέρι σου που τα έγραψε αυτά!

    ΥΓ. Μα τι τέλειο αυτό το γατί στη φωτογραφία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό το κουκλί γατί της φωτογραφίας, θέλει την ησυχία του, όπως ακριβώς κι εγώ Αρτίστα μου κι από ότι βλεπω το ίδιο ζητάς κι εσύ. Όχι άλλο κάρβουνο, λυπηθείτε με φίλοι που όλα τα κάνετε ολόσωστα και θέλετε να βοηθήσετε και μένα.
      Αποδεχτείτε την ανεπάρκεια μου, που για μένα καθόλου ανεπαρκής δεν νιώθω, αλλά ούτε σφουγγάρι για να αποροφώ συμβουλές.
      Αχα πολύ μου άρεσε αυτό το αν ήθελα και αν μου έβγαινε εσένα περίμενα να μου το πεις;

      :))))

      Delete
  3. όταν άρχισα τις συνεδρίες στην ψυχολόγο μου πρίν δέκα χρόνια ,με ενοχλούσε αφάνταστα αυτό που γράφεις.
    Όλοι ξαφνικά γίνονται σοφοί και όλοι εχουν άποψη για ότι και αν τους ρωτήσεις.
    Όταν όμως αρχίσεις και τους απαντάς και τους θυμίζεις ότι σε παρόμοιες καταστάσεις δεν έκαναν αυτό που σε συμβουλεύουν τότε ΜΟΝΟ μπορούν να καταλάβουν πόσο κουραστικό είναι για τον άλλον που τους ακούει.
    Τελικά απέκτησες γάτα???
    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ζηλεύω.Αλλά οι καταστάσεις πλέον δεν μου το επιτρέπουν.
    Μάριος.
    ΥΓ : Όταν διάβασα την ανάρτηση σου το μυαλό μου πήγε στο τραγούδι του Γιάννη Μηλιώκα - Για το καλό μου...
    Αλλά σου στέλνω ένα άλλο μουσικό θέμα που μου αρέσει περισσότερο.(Από το 1965).
    https://www.youtube.com/watch?v=4_M5Xea2qSk End Title - The Knack (John Barry) Είναι από ταινία....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου Μάριε
      Κάτι παρόμοιο σκεφτόμουν χθες, μετά από την ανάρτηση μου αυτή, πως ίσως λίγο δίνουμε κι εμείς το δικαίωμα αυτό, μήπως τελικά είμαστε χαμηλών τόνων; Πολύ χαμηλών τόνων;
      Να υψώσουμε ανάστημα και φωνή κι ας φανούμε και λίγο αντιπαθητικοί δεν πειράζει.
      Πώς να αποκτήσω γάτα;
      Θα μας άντεχε; Θα την αντέχαμε; Από μακριά κι από τις φωτογραφίες. Κι εγώ τις ζηλεύω.

      Στο σπίτι έχουμε ένα σκυλάκι!!!

      Ωραίο αυτό το τραγούδι του Μηλιώκα, με το άλλο που λες πως είναι από ταινία, που δεν την γνωρίζω, μου ήρθε στο νου αυτό, από τανία που έχω δει και θα ήθελα να ξαναδώ κάποια στιγμή αν τύχει ''the blueberries nights'' που δυστυχώς δεν το βρίσκω αυτή τη στιγμή στο youtube το soundtrack.
      Σήμερα το πρωί άκουγα αυτό

      https://www.youtube.com/watch?v=_sVN3RuLyfI&fbclid=IwAR3hidnn5Qtt77y-ahqf2VPnFWINXWTBc65bnjJ31KeG0r6Od02vpzhCAa8
      Harry Nilsson - Without you
      της εποχής μου!!!

      Delete
  4. Να κάνεις όπως νιώθεις και να διασκεδάζεις την προσπάθεια των άλλων να σου φανούν "χρήσιμοι" με τον δικό τους τρόπο. Και κάτι κοινότοπο, κανείς δεν κάνει κάτι που δεν θέλει πραγματικά να το κάνει, τελεία και παύλα :)
    Καλή εβδομάδα φις άι
    Το γατούλι είναι για φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία μου πολύ σωστά τα λες θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου.
      Βέβαια είναι γεγονός ότι αυτό που θέλουμε όλοι κάνουμε, όπως επίσης σε όλους μας συμβαίνει να θέλουμε να βοηθήσουμε.
      Οοοολες οι γάτες είναι όλα τα λεφτά!
      καλό απόγευμα
      καλή εβδομάδα

      Delete
  5. Ελπίζω να μην ....θύμωσες Στέλλα μου ! χαχαχαχαχαχαχαχα ξέρεις εσύ !!! όχι τίποτα άλλο, να μου το πεις να βάλω ...κράνος στο κεφάλι ναι ;

    Δεν θα πω ότι έχεις άδικο. Όμως μην τσουβαλιάζεις κάθε σκέψη και λόγο των άλλων. Όταν γίνεται εκβιαστικά, ωμά, υποκριτικά ακόμα χειρότερο είναι χάλια δεν το συζητώ. Όμως υπάρχουν και σκέψεις θετικές, διακριτικές, και το πιο σπουδαίο ενθαρρυντικές. Υπάρχει μια διαφορά ουσιαστική.

    Να πω καλή βδομάδα και να κάνεις αυτό που σε κάνει να χαμογελάς.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι με σένα Γιάννη, να θυμώσω; Ποτέ!!!
      Απλώς για να ολοκληρωθεί η ανάρτηση ανέφερα 2-3 πράγματα.

      Αλλά να, είναι μερικοί άνθρωποι που τους ζητάς τη γνώμη τους για κάτι, ή δεν τους ζητάς τίποτα και αγορεύουν. Και κάπως νιώθω ότι πιάνονται από τα δικά μου τα μαλλιά, λες να φταίει που είναι ίσια και μακριά;


      Κουράστηκα Γιάννη μου και έχω μια ηλικία, δεν έχω τις ίδιες αντοχές.
      Τον θετικό άνθρωπο τον διακρίνεις, αυτόν με καλωσύνη επίσης, τον άλλον που μιλάει γιατί αυτός έχει Άποψη και λέει και λέει; Και σου συνιστα, γιατί δεν κάνεις αυτό ή γιατί δεν κάνεις το άλλο;
      Όπως είπα και στον Μάριο όμως πιστεύω ότι λίγο βάζουμε πλάτες και εμείς.
      Κάπως σαν να δείχνουμε ότι χρήζουμε βοήθειας; Μήπως;;; Δεν ξέρω

      Delete
  6. Μήπως ψάχνεις αυτό ? https://www.youtube.com/watch?v=XZGGHgYpWrY
    Μαριος

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ναι αυτο!!!

      Επίσης και αυτό το ψυχεδελικό αλλά καλό, κάποτε το άκουγα πολύ συχνά
      https://www.youtube.com/watch?v=W9eP5N5J1yc
      Από το sweet November (ταινία)
      Enya - Only time

      Delete
  7. Εάν θέλεις να το κατεβάσεις μπορείς από εδώ : http://download-soundtracks.com/movie_soundtracks/my-blueberry-nights-soundtrack/
    Μόνο που θα κανει αρκετή ωρα.

    ReplyDelete
    Replies

    1. https://www.youtube.com/watch?v=_ioc6sdgugo

      Delete
  8. Μη δίνεις σημασία στο τι λέει ο καθένας. Όλοι μας ζούμε με διαφορετικό τρόπο από τους άλλους, δεν πάει να πει ότι πρέπει να το εφαρμόσουμε αν το ακούσουμε. έχουμε τις συνήθειες μας που τις αγαπάμε και δεν θέλουμε να τις αλλάξουμε βρε αδερφέ, πως θα γίνει τώρα δηλαδή;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εννοείται Κώστα!
      Εμείς στον δικό μας τρόπο, στον δικό μας γνώριμο δρόμο.
      Το μπίρι μπίρι ενοχλεί όμως, εκτός κι αν ζητήσεις συγγνώμη και εξαφανιστείς στη μέση της συνάντησης :)

      Οι αγαπημένες μας συνήθειες, όποιες κι αν είναι αυτές, τί ωραία που το είπες!!!
      Καλό βράδυ

      Delete
  9. Εγώ γάτο δεν έχω - τα έχουμε ξαναπεί για τι σχέση μας με το γατίσιο είδος- αλλά τα λέω στο blog μου! Καλοθελητές να κάνουν υποδέξεις, υπάρχουν πάντα. Όσο είμαστε όμως καλά με τον εαυτό μας, ξέρουμε να κρατάμε τις απόψεις τους έξω από την πόρτα του μυαλού μας.
    Στέλνω φιλάκι για καλή βδομάδα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω Μαρίνα μου να μη σου φέρνουν αλλεργία και οι φωτογραφίες!!!
      Και ολόκληρους ανθρώπους κρατάμε έξω από την πόρτα μας και όχι μόνο του μυαλού μας.
      Ανταποδίδω φιλάκι διπλό
      καλό βράδυ

      Delete
  10. Να πω κάτι: Γιατί δεν πας ένα ταξιδάκι, ρε παιδί μου, να σου φύγει και το στρες που καταλαβαίνω ότι έχεις; Δε βλέπεις εμένα; Πήγα, ανανεώθηκα και να'μαι, πιο φρέσκος από ποτέ! Ε;

    ..Εντάξει, πλακίτσες. Τώρα, παρακαλώ, θέλω πληροφορίες για τη φωτογραφία. Είτε αυτή, είτε ο γάτος, είτε και τα δύο είναι για καλλλιστεία και βράβευση!

    ΥΓ. Μια σκέψη: Όλη η θεσμοθετημένη εκπαίδευση θα μπορούσε να λογιστεί σαν ένας κώδικας σκέψης και συμπεριφοράς, μια παραλλαγή του "κάνε αυτό, κάνε εκείνο", δηλαδή, αφού μας μαθαίνει ένα έτοιμο μοντέλο ζωής. Δηλαδή, πάντα υπάρχουν κάποιοι που μας λένε να κάνουμε το ένα και το άλλο.. Οι περιπτώσεις όπου αυτό γίνεται έμμεσα, όχι ευθέως, έχουν την επικινδυνότητά τους, μου φαίνεται - ή όχι;

    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Διονύση, νομίζω σε πρώτο καθαρό πλάνο, αυτό που ενοχλεί είναι ότι αυτό το ''γιατί δεν κάνεις αυτό;'', δεν ισοροπεί με ένα τύπου ''ωω τί ωραίο που το έκανες αυτό''!
      Εννοώ ότι οι φίλοι σου, οι άνθρωποι που σε γνωρίζουν χρόνια, θέλεις να σου τα λένε και τα δύο. Μόνο το ένα ακούγεται βαρύγδουπο και ενοχλεί. Κυρίως όταν πρέπει να εξηγήσεις κι όλας γιατί όχι.
      Ωωω ναι, μ αυτό που γράφεις στο υστερόγραφο σου συμφωνώ, πάντα μας δίνουν έτοιμα μοντέλα ζωής, πάντα ακολουθούμε ακόμη και στις πιο ελεύθερες στιγμές μας αν αυτές πραγματικά υπάρχουν. Από μια ματιά ναι!!!

      Αχ ταξιδάκι, ναι!!!
      Στρες, τι είναι αυτό παιδί μου το ξέρω εγώ;
      Μπααα, τόσο πολύ φαίνεται ε;
      Ανοιχτό βιβλίο..

      καλό βράδυ αγαπημένε κύριε Λι

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...