Tuesday, March 26, 2019

ευχαρίστηση





Μερικές φορές,  αυτό που σε ευχαριστεί,  δεν έρχεται ως ιδέα από μόνο του.  Θέμα υποκειμενικό,  με πολλά πρόσωπα,  εξαρτάται από φάσεις,  ηλικίες και χρόνια.  Χρειάζεται να το ψάξεις βαθιά μέσα σου,  ιδιαιτέρως όταν η ζωή σου έχει δείξει το στραβό της πρόσωπο.

*Στη φίλη μου,  που στα δεκαέξι μου μου έμαθε πράγματα που με ευχαριστούσαν,  στους καφέδες που ήπιαμε φορώντας τις πυτζάμες μας,  στο φόρεμα της που μου το δάνεισε για μια σημαντική στιγμή της ζωής μου!  Στα όσα περάσαμε και βγήκαμε νικήτριες,  και στα άλλα τόσα που θα ξανανικήσουμε.

**Θα έρθει και η διάθεση για ευχαρίστηση ξανά.
Έχω ανάγκη να το πιστεύω αυτό.

17 comments:

  1. Στην υγειά της φίλης, λοιπόν!

    Θα 'ρθει, φυσάει μου, θα 'ρθει. Στο λέει ο πιο κυκλοθυμικός άνθρωπος που υπάρχει.

    ΥΓ. Η φίλη δάγκωσε το γλυκάκι; :-)

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Διονύση.
    Μπορούμε να συναγωνιστούμε στον κυκλοθυμισμό, σίγουρα θα βγω πρώτη!!!
    Ωστόσο, η ιστορία μου είναι αληθινή, και δεν την λέω για να λυπηθούμε την φίλη μου ή όποιον άλλον βρεθεί στη θέση της, αλλά για να δημιουργήσω μνήμες στο ημερολόγιο μου :)
    Είναι η ίδια η ζωή κυκλοθυμική πολλές φορές.
    Πότε φύλλα, πότε μήλα λένε κάποιοι για τις δουλειές τους αλλά ισχύει γενικότερα. Εμπειρίες θα μου πεις. Δυσκολίες που προκαλούν εγκλήματα θα σου πω.

    Χμμ είδες τί ωραίο γλυκάκι;
    Σήμερα κανείς δεν δάγκωσε χαχα
    Το ποντίκι το έφαγε :-)))

    ReplyDelete
  3. Εγώ πάντως παίρνω ευχαρίστηση αυτή τη στιγμή από το προφιτερόλ (;) και τον καφέ της εικόνας :)
    Δυστυχώς δεν είχα τέτοιες φίλες.
    Τα ζόρια πάντα περνούν. Πάντα.
    Ραντεβού λοιπόν στον επόμενο τόνο χαράς που έρχεται. Στο δρόμο είναι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα ζόρια πάντα περνούν, συμφωνώ!
      Μη νομίζεις, πάντα μέσα στα δύσκολα βρίσκουμε μια δύναμη να είμαστε αισιόδοξοι, είναι άμυνα!
      Ακόμη και η φίλη μου που είναι σε δύσκολη κατάσταση ας πούμε τα τελευταία 5 χρόνια, λέει κάποιες φορές ''μη νομίζεις πως δεν περνάμε και καλά''. Ωστόσο μάλλον έχει κι αυτή τις στιγμές της, και όποτε μιλάμε επιρεάζει κι εμένα!
      Κάτσε να δω την φωτογραφία ξανά. Είναι ένα γλυκάκι που μάλλον γνωρίζω, μοιάζει με εκλαιράκι αλλά με ρευστή κρέμα στο εσωτερικό του.
      Αχ μου τρέχουν τα σάλια, και κάπως σαν τον Κωνσταντίνου που περιέγραφε το προφιτερόλ νιώθω τώρα.
      Πωωωωωω !!!!!!!!!!

      Delete
  4. Ευλογία να έχει κανείς τέτοιους φίλους. Αυτό είναι μια απόλαυση ζωής από μόνο του!
    Κι η διάθεση πάντα έρχεται κάποια στιγμή. Αρκεί να έχουμε ξεκλείδωτη τη καρδιά μας για να μπορεί να μπει.
    Καλή σου Στέλλα μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικά και τελικά τίποτα δεν είναι δεδομένο.
      Τα δοτικά άτομα είναι αυτά που μένουν στη ζωή μας και στην καρδιά μας!

      Delete
  5. Να είναι καλά η φίλη σου και εσύ. Πιστεύω ότι πάντα έχουμε επιθυμία να περνάμε ωραία απλά δεν έχουμε την όρεξη να φτιάξουμε κλίμα ανάλογο.
    Στον επόμενο τόνο λοιπόν που η διάθεση θα δηλώσει παρούσα..
    Καλή σου μέρα Στέλλα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Παίζουν θέματα Αννα μου, κι αυτό σε ισοπεδώνει.
      Όταν είσαι στα πατώματα, με χίλιους δυό λόγους πίσω σου δεν λειτουργείς σωστά όπως και να το κάνουμε. Έχει η ζωή γυρίσματα και δεν είναι πάντα για καλό.

      Delete
  6. Να, αυτά είναι που μου λείπουν που δεν είμαι στο πατρικό μου.
    Οι καφέδες με τις φίλες μου!
    Κι οι καθημερινές μας συναντήσεις!

    Αλλά κι αυτό το εκλαιράκι...
    Ααααααααχ, αυτό το εκλαιράκι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καφέδες έχω πιεί πολλούς Αρτιστούλα μου, τα καφεδάκια μ αυτή τη γυναίκα ήταν πάντα το κάτι άλλο!

      Αχ το εκλαιράκι, χαχα!
      Άσε μη συζητάς!!!
      Πάρτυ σιελογόνων αδένων :-)))

      Delete
  7. Μεγάλη υπόθεση αυτά τα πρόσωπα στη ζωή μας. Οι συγκυρίες τα κάνουν να αποκτούν ένα πολύ μεγάλο ειδικό βάρος. Είναι ανεκτίμητη η προσφορά τους. Μέσα από μικρές όμορφες στιγμές πόσα μεγάλα πράγματα πιστοποιούνται ε ;
    Στην υγειά σας Στέλλα μου! Στις στιγμές που ζήσατε μαζί! Στα συναισθήματα που σας δένουν.
    Πόσο όμορφα είναι όλα αυτά αλήθεια.

    Καλησπέρα Στέλλα μου με πολλές ευχές.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βέβαια τώρα η φίλη μου είναι λίγο πριν το στάδιο της κατάρρευσης, ειλικρινά το λέω και δεν το πιστεύω.

      Γειά σου Γιάννη

      Delete
  8. Μακάρι να ερθει ξανά η διάθεση για ευχαρίστηση!!! Ένα γλυκό τώρα είναι αυτό που θα ήθελα περισσότερο!!!
    Σήμερα θα μιλήσει η μουσική.!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=-IumprAloj4
    https://www.youtube.com/watch?v=i7F5gdFCeak
    Αλλά τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα "γλυκό χαμόγελο". https://www.youtube.com/watch?v=jgEUArDsR1Q
    (Αυτό για να έρθει ξανά το χαμόγελο και η διάθεση).
    ΥΓ: Από την Παρασκευή προσπαθώ να κρατήσω στην ζωή την μητέρα μου,λόγω σοβαρού προβλήματος στην καρδιά.Τώρα είναι καλύτερα.Θετική σκέψη...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάριε σ ευχαριστώ
      https://www.youtube.com/watch?v=_MAvo5ztmJ4

      Delete
    2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΥ LEONARD COHEN!!!

      Delete
  9. Σίγουρα θα έρθει η διάθεση για ευχαρίστηση ξανά!
    Δε γίνεται αλλιώς!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μαρία!
      Δε γίνεται αλλιώς, όλα τραβούν τον δρόμο τους ναι.

      Φιλιά!!!

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...