Thursday, March 28, 2019

αναμονή





Είναι ηδονική η αναμονή!
Στηριγμένη στο παράθυρο,  γυμνή  με τον καπνό του τσιγάρου να την τυλίγει,  τα τεχνητά φώτα από τα γύρω οικοδομήματα να λάμπουν καθώς σουρουπώνει,  χαλαρωμένη από την ένταση της ημέρας και ο πόθος της καρδιάς να σημαδεύει στο κόκκινο.

Σε λίγο,  η σιλουέτα εκείνου θα στρίψει από την γωνία,  θα ακούσει τον γνώριμο ήχο από τα ανυπόμονα βήματα του στις σκάλες,  και όταν  φτάσει η ώρα της συνάντησης,  τα χείλια της θα συναντήσουν τα χείλια του,  η γλώσσα του το δέρμα της,  το πάθος του σώματος του το σώμα της.  Σιωπηλά,  χωρίς λέξεις,  με διεγερμένους σφυγμούς,  θα εγκαταλειφθούν σε μια ανταλλαγή μεθυσμένων σπασμών και υγρών.

8 comments:

  1. !!!!!!!!!!!
    Αισθησιακό δέος! Στέλλα ; ω καλή μου φίλη! δεν είχα συνηθίσει τέτοια αισθησιακή έκφραση στο λόγο σου. Τι ερωτική υμνωδία είναι αυτή; θεωρώ ότι πρέπει να την στείλεις στην Αναστασία-Lysippe στο αγαπημένο ερωτικό δρώμενο "Ερωτική υμνωδία" εδώ: https://on-the-up-and-up.blogspot.com/2019/02/blog-post_6.html

    Στέλλα, στις τρεις πρώτες φράσεις δημιουργείς μια κινηματογραφική σκηνή που με συγκινεί, με γεμίζει συναισθήματα. Αναταράζει τις αισθήσεις. Προκαλείς μια ηδονική αναμονή γεμάτη ερωτισμό.
    Και ακολουθεί η συνέχεια!

    Με κάθε μου σεβασμό στη γραφή και στη δημιουργία σου, αυτό εδώ το κόσμημα ερωτικής έκφρασης το θεωρώ ίσως το καλύτερό σου.
    Και το λέω από βάθους καρδιάς.
    Δέξου το.

    Έχεις πολλά να δώσεις Στέλλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν θα πω τίποτα Γιάννη.
      Απλά άμα θέλεις να γράψεις κάτι βρίσκεις τρόπους να το κάνεις.
      Αυτή τη φωτογραφία την φλέρταρα πολύ καιρο και νομίζω πως θα της άξιζε και κάτι καλύτερο!

      Την καλησπέρα μου :-)

      Delete
  2. Όμορφο! Ηδονικό!
    Καλησπέρα Στέλλα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Άννα Φλο μου!!!
      Σ ευχαριστώ :-)

      Delete
  3. Υπάρχουν και αναμονές που αμείβουν!

    (Άλλο σχόλιο δεν έχει σήμερα. Σα να ακούω κιόλας μια γυναικεία φωνή από πίσω μου να μου λέει "πρόσεξε τι θα γράψεις, κακομοίρη μου!" :-) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι θα μπορούσες δλδ να πεις κακό έ;
      Ναι Διονύση, υπάρχουν θεσπέσιες αναμονές :-)))

      Delete
  4. Τί ωραίο να περιμένεις και να ...έρχεται!
    Nα έρχεται όπως το περιμένεις βέβαια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ σωστά το λες Μαρία μου.
      Το σωστό τάιμινγκ ίσως. Να το θέλουν δύο και να το θέλουν τρελλά :-)))

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...