Saturday, November 16, 2019

σιρόπι και σοκολάτα





Να,  είναι καμμιά φορά κάποια πράγματα που σου φαίνονται τόσο εύκολα να τα φτιάξεις,  και όταν αρχίσεις να καταναγίνεσαι μ'  αυτά καταλαβαίνεις πόση λεπτομέρεια χρειάζεται και πόση δουλειά για να φτάσεις εκεί που θέλεις,  όπως ακριβώς μ'  αυτές τις ζουμερές φέτες πορτοκαλιού που και με παίδεψαν,  κι ούτε το επιθυμητό αποτέλεσμα μου έδωσαν.  Ασχολήθηκα όμως,  καταπιάστηκα με τα σιρόπια και τις σοκολάτες,  μύρισε το σπίτι πορτοκάλι,  νομίζω εκεί είναι η ουσία.

9 comments:

  1. Αααααα, βλέπω χριστουγεννιάτικη φωτογραφία να δεσπόζει στο βλογ, αντί για την γατούλα!
    Ωραία!

    Στο θέμα μας τώρα.
    Τι κι αν δεν έδωσαν το επιθυμητό αποτέλεσμα;
    Πάω στοίχημα ότι είναι πολύ καλά ακόμα κι αν εσύ λες ότι δεν τα έκανες τέλεια.
    Όπως λες κι εσύ, η ουσία είναι στην προσπάθεια.
    Πάντως, μόνο που τα βλέπω έπαθα υπερέκκριση σιέλων!
    Άσε που τα έχεις φωτογραφίσει τόσο καλά που το χέρι μου όλο πάει στην οθόνη να πάρει ένα!
    Γεια στα χέρια σου Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τελικά, μια χαρά ήταν αφού δεν έχει μείνει τίποτα στο πιάτο.
      Τέλεια!!!

      Τώρα θα βλέπω κι εγώ την φωτογραφία και θα τα λαχταρώ ;)))

      ευχαριστώ αρτίστα μου
      φιλάκια

      Delete
  2. Επειδή λατρεύω τα γλυκά και αυτά που έχουν πορτοκάλι,θυμάμαι τις καριόκες του Αγαπητού τις καλές εποχές του (το 1974-80) που είχαν μέσα και πορτοκάλι.
    Πιστέυω ότι εάν κάτι γίνεται με αγάπη και μεράκι τότε είναι σίγουρα τέλειο.Νομίζω ότι αυτά τα υλικά τα έχεις πάντα σε ότι κάνεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ ανώνυμε φίλε μου!
      Οι καριόκες, τότε ήταν κι εμένα το πιο αγαπημένο μου γλυκό.

      Μ αρέσει πολύ και σκέτο το γλυκό πορτοκάλι.
      Αυτό που το βρίσκουμε σε βάζα.

      Μ' αρέσει είναι αλήθεια να φτιάχνω γλυκά. Και φτιάχνω. Ένα πρόγραμμα μόνο πρέπει να βάλω στη διατροφή μου. Αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο για μένα.
      Αν μπορούσα να το πετύχω όμως θα ήταν μια πολύ ωραία αρχή.

      Είμαι άνθρωπος που βάζω αγάπη και μεράκι σε πολλά πράγματα.
      Μακάρι να είμαστε καλά, έχουμε πολλά να κάνουμε ακόμη.

      Σ ευχαριστώ για την τόσο καλή παρέα μέσα από τα πάντα όμορφα σχόλια σου.

      Delete
  3. Με τις σοκολάτες,το κακάο και το γλυκό πορτοκάλι ξέχασα την μουσική επιλογή.
    https://www.youtube.com/watch?v=-IumprAloj4

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επειδή ψάχνω κάποιο ωραίο τραγούδι με θέμα τη σοκολάτα και δεν βρίσκω σου στέλνω ένα ζεστό χαμόγελο

      https://www.youtube.com/watch?v=OV69C4E2yLw

      Delete
    2. Ευχαριστώ πολύ.Είναι από τα αγαπημένα μου του Χατζηδάκι.
      Σου στέλνω και εγώ 2 τραγούδια.
      https://www.youtube.com/watch?v=i7F5gdFCeak
      https://www.youtube.com/watch?v=DpK9ExU1Y4o

      Delete
    3. Σήμερα όλη μέρα άκουγα Χατζηδάκη, το χαμόγελο και τα κινηματογραφικά του.
      Σ' ευχαριστώ!


      Delete
  4. Η μαμά μου είχε πάρει το "κολλάει" σε αυτό το μικρό πορτοκαλένιο πειρασμό ... δεν γράφω άλλα λοιπόν, γιατί αυτό που έχει για μένα σημασία είναι ... αχ... άστο...
    Ωραίο είναι, τι έχει ... εμένα μου αρέσει πάρα πολύ :)

    ReplyDelete

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...