Wednesday, December 18, 2019

κλωτσιές





Αν κάποτε ένιωσα να βρίσκομαι βαθιά σε ένα πηγάδι,  με αποτέλεσμα να τα βλέπω όλα σκοτεινά και μαύρα,  εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα νιώθω σαν να κλωτσάω τον κόσμο μου,  ακριβώς όπως η αγελάδα την γεμάτη(?) καρδάρα με το γάλα.
Στην πραγματικότητα έχω μπει σε μια σφαίρα άμυνας,  μια εσωστρέφεια πέραν του δέοντος που ενώ στην αρχή έδειχνε ήρεμη και βολική, δεν βοηθάει να αγαπώ ούτε εμένα ούτε τα πράγματα γύρω μου.
Με λίγα λόγια μου λείπει μια έννοια,  ένα ''κάτι'' που να με κάνει να χαίρομαι και να μ' ευχαριστεί πολύ.  Ένα χειροπιαστό ''κάτι''.
Όσα φωτάκια κι αν βάλεις στο δέντρο σου δεν φτάνουν να φωτίσουν την ψυχή σου λένε κι είναι αλήθεια!

25 comments:

  1. Όχι κλωτσιές, με αγκαλιές για να βγει το φως προς τα έξω, με γλύκα, με στοργή!
    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα και φωτεινά! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μέσα στον κόσμο μου είμαι κυρίως εγώ Στεφανία, τον εαυτό μου κλωτσάω!

      φιλιά πολλά

      Delete
    2. Κατάβαλα ποιον κλωτσάς...
      Πιάσε ένα τραγουδάκι
      https://www.youtube.com/watch?time_continue=139&v=kOw89VRAnJU&feature=emb_logo

      ΑΦιλάκι!

      Delete
    3. ωωω σ ευχαριστώ Στεφανία μου, μαγισσούλα μου

      :-)))

      Delete
    4. https://www.youtube.com/watch?v=akjcD6d2T_M

      :)))))

      Delete
  2. Όχι Στέλλα μου, δεν θα αντιδράσουμε έτσι! Μήτε φωνές μήτε κλωτσιές καθώς λέει και η Στεφανία μας από πάνω.
    Η ζεστασιά, το φως βρίσκεται μέσα στην καρδιά σου. Στο λόγο, στη γραφή, στην έμπνευση, στις εικόνες σου. Κάνε έναν μικρό απολογισμό και δες πόσες ομορφιές μας έχεις δώσει αυτές τις μέρες. Μήτε τον εαυτό σου χρειάζεται να κλωτσάς. Όχι. Στοργή και προσοχή θέλει και εκείνος για να προχωρήσει αρμονικά.
    Να σου στείλω τις καλύτερες ευχές μου να νιώσεις όμορφα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. κάτι πρέπει να κάνω ναι Γιάννη

      Delete
  3. Φίλη μου θα σου πω το δικό μου κόλπο!!Πάω στο καθρέπτη...δίνω ένα μπατσάκι στο εαυτό μου και του λέω: -Σύνελθε κορίτσι , σκέψου πόσες δεν έχουν ούτε το πλεονέκτημα να στέκεσαι όρθια μπροστά στο καθρέπτη. Μετά χαμογελάω στο εαυτό μου, του στέλνω φιλάκια και ..μία κλωτσιά να συνεχίσει να λέει: Όλα θα πάνε καλά, χαμογέλα!Αγκαλίτσα μαμαδίστικη και ένα ολόγλυκο Αχτιδένιο φιλάκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλό αλλά δε πιάνει σε όλες τις περπτώσεις Αχτίδα

      Delete
  4. Αναζήτησε να βρεις αυτό το "κάτι". Μπορεί να βρίσκεται στα πιο απίθανα μέρη. Μπορεί δίπλα σου. Αλλά οπωσδήποτε υπάρχει. Συχνά ο δρόμος προς την ευτυχία βρίσκει ως εμπόδιο τον ίδιο μας τον εαυτό.

    ReplyDelete
  5. Είναι αλήθεια πως το ανεκπλήρωτο πάντα θα υπάρχει αλλά και πάντα θα είναι αυτό που θρέφει τα όνειρά μας, αυτό που δεν μας αφήνει να χαρούμε αλλά υπόσχεται για κάτι καλύτερο, απόλυτα αναγκαίο σαν εσωτερική ψυχική ανάγκη αλλά και γκρίζο και θλιβερό όταν καταδυναστεύει την ζωή μας.
    Εκείνο που έχει σημασία είναι να το αποδεχτούμε σαν σχέση ουσίας, μέσα μας και γύρω μας.
    Στέλλα καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν νομίζω να έχει να κάνει με το ανεκπλήρωτο

      καλό βράδυ Αννίκα

      Delete
  6. Αν δεν έχεις βρει αυτό το κάτι μήπως να εστίαζες σε ό,τι έχεις βρει και να δεις τη σημασία τους για τη ζωή σου;
    Όχι όμως κλωτσιές στον εαυτό μας. Κανάκεμα θέλει και ίσως έλθει και το ''κάτι'' να μας βρει.
    Καλές γιορτές Στέλλα μου με ηρεμία, με αγάπη και χαμόγελα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι ''κάτι'' τόσο μακριά από το περιβάλλον μου, εννοώ ένα ''κάτι'' μέσα στον κόσμο μου.
      Μη νομίζεις, δεν γίνονται όλα συνειδητά και συνήθως τα περνάμε δίνοντας τους ονόματα που δεν αναγνωρίζεται τι υπάρχει πίσω τους με την πρώτη.

      Καλά χριστούγεννα Αννα Φλο μου

      Delete
  7. Εθελοντισμός. Πρόσφερε μία με τρεις ώρες σου την εβδομάδα, σε παππούδια, σε ορφανοτροφείο, σε φιλοζωικές ... όπου νιώσεις την καρδιά σου να χτυπά... αφιλοκερδώς, ανιδιοτελώς, σε άγνωστους που έχουν ανάγκη.. έτσι παραμένεις στην γλυκιά εσωστρέφεια του χαρακτήρα σου και ταυτόχρονα ανοίγεις την ψυχή σου :)
    Δοκιμασμένη συνταγή
    Σε φιλώ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάνια, το έχω σκεφτεί πολλές φορές αλλά μένω στη σκέψη, το θεωρώ πάρα πολύ καλή κίνηση!
      Αλλά νομίζω παράλληλα χρειάζονται κι άλλα!

      φιλιά

      Delete
  8. Ένας, ίσως, άμμου κόκκος στα γρανάζια μιας καθημερινότητας που σέρνεται.
    Μια εξακοντισμένη βούληση σε όσα η ψυχή ονειρεύεται και το κορμί λαχταρά.
    Ένα βασανιστικό "ένδον σκάπτε". . .

    Εύχομαι να, ταχέως, περάσουν.

    Μια Καλημέρα και ένα ΧειροΚράτημα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όλα αυτά μαζί αλλά και το καθένα ξεχωριστά aeipote.

      χειροκράτημα που το πέρασα γεια χειροκρότημα
      πολύ ευχαρίστως :)

      καλημέρα κι από εμένα αγαπητέ.

      Delete
  9. Δεν ξέρω αν κάποιο απ'όλα βοηθήσει, αλλά ρίξε μια ματιά

    https://www.lifo.gr/articles/health-fitness_articles/128285

    Πολλά φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. melian είσαι ένας θησαυρός!
      Πολύ ωραίο αλήθεια και πιστεύω βοηθητικό :)
      Και μόνο που το σκέφτηκες..

      Σ ευχαριστώ
      πιστεύω πως θα την βρω την άκρη :)

      Delete
  10. Άβολο και εκνευριστικό αυτό το αίσθημα.
    Ίσως να βοηθήσει αν αφιερώσεις χρόνο σε κάποιον που χρειάζεται βοήθεια για κάτι ή αν σκεφθείς πως έχεις υγεία και μπορείς όποτε εσύ θελήσεις (στο μυαλό μας είναι όλα) να φέρεις τούμπα τις καταστάσεις.
    Υπάρχουν λύσεις.
    Εύχομαι να νιώσεις σύντομα καλύτερα ψαροματάκι μου.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι πολύ άβολο και πολύ εκνευριστικό, καμμιά φορά βρίσκεις το κουμπί, άλλη φορά πάλι κάνει μόνο του τον κύκλο του.
      Σίγουρα υπάρχουν λύσεις! Έτσι κι αλλιώς :)

      Είμαι ήδη καλύτερα :-)))

      φιλάκια

      Delete
  11. Καλημέρα!
    Μόλις τελείωσα με την πρωινή φροντίδα της μητρός και πριν πάει η ώρα 11:00 και αφιχθούν οι πρώτοι φιλοξενούμενοι, έρχομαι να σου ευχηθώ καλά Χριστούγεννα!🎄
    Κίσιζ Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να περάσετε υπέροχα χριστούγεννα Αρτίστα μου!!!

      φιλάκια πολλά
      :-)))

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...