Saturday, December 21, 2019

καλά χριστούγεννα





Χριστούγεννα είναι η προσωπική ανάταση του καθενός μας,  η ανίχνευση σημείων χαράς,  η επισήμανση όσων μπορούν να μας προσφέρουν την ηρεμία,  χριστούγεννα είναι το φως,  η υπερβατικότητα,  το θαύμα!

Χριστούγεννα μπορεί να είναι και η άλλη ματιά,  ο άλλος τρόπος σκέψης,  η ενσυναίσθηση,  η βοήθεια με οποιονδήποτε τρόπο,  η σταθερότητα του είμαι εδώ,  για εμένα,  για εσένα,  για όλους μας.

Χριστούγεννα κυρίως είναι το λαμπερό μυαλό και η αγάπη.

Ας είναι μαγικά για όλους μας!!!

21 comments:

  1. Σώζεται ο κόσμος με λίγα κέρματα στην φτώχεια, την ανάγκη, την απόγνωση;
    Ο κόσμος όχι, σώζεται όμως η δική μας ψυχή.
    Μακάρι ο κάθε άνθρωπος να βρει στην καρδιά του τα δικά του Χριστούγεννα, αυτά που είναι γεμάτα αγάπη, πληρότητα και ευτυχία όπως την ορίζει ο καθένας.
    Καλά Χριστούγεννα Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο κόσμος δεν σώζεται, απαλύνει όμως τη δική μας ψυχή μια κάποια συμμετοχή με όποιο τρόπο νομίζει ο καθένας Αννίκα μου.
      Έτσι, την ισορροπία ψάχνουμε όλοι κι εκείνο το φωτάκι που θα κάνει λίγο πιο λαμπερές τις μέρες μας

      καλά χριστούγγενα Αννίκα

      Delete
  2. Καλά Χριστούγεννα Στέλλα μου. Με ενσυναίσθηση, ανθρωπιά και ειρήνη για όλους. Και για σένα προσωπικά ας φέρουν οι Άγιες ημέρες αυτό το κάτι που αποζητάς. Με υγεία, χαμόγελα, αγάπη!
    Χρόνια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ενσυναίσθηση μ αρέσει πολύ σαν έννοια, την αγαπώ αυτή την λέξη και την προσπαθώ :)

      Με υγεία λοιπόν, με αγάπη
      καλά χριστούγεννα Άννα Φλο μου

      Delete
  3. Καλημέρα, λοιπόν, και Καλά Χριστούγεννα με ανάταση σωμάτων τε και ψυχών όπως ο καθένας επιθυμεί :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό, ο καθένας ότι επιθυμεί και όπως γιατί οι διαφορές είναι πολλές, το κοινό είναι ότι αποζητούμε την ισορροπία!

      καλά χριστούγεννα aeipote μας
      όμορφα να περάσουν

      Delete
  4. Προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά και να γράψω και εγώ τις ευχές μου στο φιλόξενο blog σου.
    Φέτος είναι διαφορετικά τα Χριστούγεννα για εμένα.Προσπαθώ να είμαι καλά.Προσπαθώ περισσότερο απ'οσο μπορεί να φανταστεί άνθρωπος.Οταν χάνεις την μητέρα σου ο πόνος απλά δεν περιγράφεται.

    Εύχομαι πραγματικά σε όλους καλά Χριστούγεννα,καλές γιορτές και ο καινούργιος χρόνος να φέρει λίγο καλύτερες μέρες για όλους μας αλλά και ειρήνη.
    Το Θαύμα όπως έγραψες και εσύ είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους καλύτερους αλλά και η πίστη είναι αυτά που μας δίνουν δύναμη και αντοχή.Αρκεί να πιστεύουμε.

    https://www.youtube.com/watch?v=t-9tbt2nxNE

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλά χριστούγεννα
      με αγάπη
      ας φέρουν στον καθένα μας αυτό που επιθυμεί!

      Delete
    2. https://www.youtube.com/watch?v=LGAoIIX5fNo

      από τα αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα!

      Delete
  5. Τι όμορφη, μαγική εικόνα που διάλεξες για τις ευχές σου!
    Καλά Χριστούγεννα, Φεγγαρένια, με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου.
    Τα Χριστούγεννα ήταν και θα είναι μία χαρούμενη γιορτή που κουβαλά μέσα της την ελπίδα και όσο και να την έχουν συνδέσει με τον άκρατο καταναλατωτισμό, αυτή θα κουβαλά μέσα της μια δική της μαγεία.
    Όμορφες μέρες και νύχτες σου εύχομαι, χριστουγεννιάτικα λαμπερές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα είπες όλα τόσο όμορφα και τρυφερά melian.
      Μαγικά, λαμπερά χριστούγεννα από την καρδιά μου!

      Delete
  6. Η μαγεία είναι μέσα μας Στέλλα μου και περιμένει πολύ λίγα για να εκδηλωθεί... μια όμορφη εικόνα και λίγα λόγια καρδιάς!

    ΑΦιλάκια τρυφερά, γλυκά, πασπαλισμένα με άχνη αγάπης σαν τους κουραμπιέδες, εύχομαι να είναι και τα δικά σου Χριστούγεννα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αναμφίβολα Στεφανία!

      Αχα το πιστεύεις ότι τώρα έχω ξεκινήσει να φτιάχνω κουραμπιέδες;
      Θα βάλω λοιπόν επάνω τους από τη δική σου άχνη :)

      καλά και χαρούμενα χριστούγεννα
      :)

      Delete
  7. Να ευχηθώ Στέλλα μου Καλά Χριστούγεννα. Για μένα μετράει η ανθρωπιά, η αίσθηση της καλοσύνης και του δικαίου στη ζωή μας. Αληθινές αξίες συμβίωσης και όχι υπεροχής και εξουσίας. Ας ευχηθούμε να αγωνιστούμε για αυτές καθώς από μόνες τους δεν πρόκειται να έρθουν.
    Στέλνω κάθε μου ζεστή ευχή σε σένα και στην οικογένειά σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από μόνο τίποτα Γιάννη, όλα θέλουν την προσωπική μας συμβολή και δύναμη. Ενέργεια θέλουν.

      ανταποδίδω τις θερμές ευχές
      φιλιά πολλά

      Delete
  8. Η γέννηση είναι ένα θαύμα της φύσης.
    Την αγάπη και τον σεβασμό για την ζωή τα μαθαίνουμε στην πορεία.
    Την χαρά αν την ψάξουμε θα την βρούμε..

    Καλά Χριστούγεννα!
    Σε φιλώ με αγάπη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. έτσι είναι Λενιώ, όλα γίνονται!

      καλά χριστούγεννα
      με αγάπη
      τα φιλιά μου
      :)

      Delete
  9. Χριστούγεννα είναι όλα αυτά που γράφεις ψαροματάκι μου!! Τα συμμερίζομαι και τα αναπαράγω κάθε χρόνο με μεγάλη χαρά. Αυτή είναι η ευκαιρία να ελευθερώσουμε το παιδάκι που κρύβουμε καλά μέσα μας.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, χαρά, ζεστασιά, μυρωδιές και πολλή αγάπη!!! Και προσοχή με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες παρακαλώ :) Με μέτρο έτσι;

    Υ.Γ. πόσο μου αρέσουν οι εικόνες σου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα είπες όλα Μαρία μου, με τόσο ωραίο τρόπο!

      Ναι, όσο μπορώ προσέχω :-)))
      Καμμιά φορά μόνο, αν πέσει κανένα γλυκάκι από αυτά λίγο στραβά στην πιατέλλα, το ισιώνω, ξέρεις να μη δείχνει παράταιρο ;)))
      Εντάξει αστειεύομαι, είπαμε προσέχω :-)))

      καλά χριστούγεννα Μαρία μου
      φιλάκια

      Delete
  10. Στέλλα μου σου εύχομαι να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη υγεία και ζεστασιά! Να υποδεχθείς έναν καινούργιο χρόνο με όσα δώρα θέλεις να σου φέρει από τα πιο απλά και μικρά μέχρι τα πιο μεγάλα και πολύπλοκα. Πολλά φιλιά μέσα από την καρδιά μου!

    ReplyDelete
  11. Να περάσεις πανέμορφα και χουχουλιαστά μέσα σε αγκαλιές :)

    ReplyDelete

Bonjour

  Τελικά δεν ξέρεις αν ο άλλος είναι εγωιστής ή απλά δεν μπορεί να εκφράσει συναισθήματα.  Γενικότερα,  γνωρίζουμε μόνο όσα μπορούμε να διακ...