Friday, March 13, 2020

θα μείνω σπίτι





Στην χώρα μας είμαστε ή του ύψους ή του βάθους,  υπάρχουν αυτοί που υπακούουν στους κανόνες σε σημείο τελειομανίας και υπάρχουν και οι άλλοι που είναι ζαμάν φου.  Μέσα στην γκρίνια,  στην άγνοια και τάχα μου στην επανάσταση.  Δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια γρίπη,  δεν θέλω να κάτσω στο σπίτι,  όχι είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια γρίπη κλπ κλπ

Έχει μια ησυχία νεκρική στην γειτονιά μου,  παρ'  όλο που ο καιρός είναι υπέροχος,  σήμερα ούτε κόρνες αυτοκινήτων δεν ακούγονται,  ούτε καν το βρουμμμ των αεροπλάνων.  Μου μοιάζει με δεκαπενταύγουστο στα μέσα ενός Μάρτη που έχει μείνει στήλη άλατος με τα όσα συμβαίνουν.
Μιλάω στο τηλέφωνο με τη μαμά μου,  της το λέω και θυμάται τα χρόνια του πολέμου.  Που περνούσαν οι γερμανοί στρατιώτες και επέβαλλαν στον κόσμο να κλειστεί στα σπίτια. 

Ένας φίλος είπε βιο-πόλεμος (?),  με ερωτηματικό,  ειλικρινά δεν ξέρω αν χρειάζεται το ερωτηματικό!

Εγώ λέω πως αγάπη μου το ζούμε κι αυτό,  το ζούμε κι όπου μας πάει.  Ή που θα έχουμε να θυμόμαστε και να χαμογελάμε ελαφρώς,  ή που θα κλαίμε και θα θυμόμαστε,  ή που δεν θα υπάρχουμε οπότε θέμα θύμησης τέλος.

Πολλές φορές νιώθω ενοχές που δεν είμαι μια Πολυάννα,  να εμψυχώνω και να εμψυχώνομαι.



8 comments:

  1. Στέλλα μου, πως λες και περιγράφεις εσύ τη γειτονιά σου; Εδώ στη δική μου, καμία σχέση! Μια πολύβουη πολιτεία, χθες βράδυ, τα μαγαζιά τίγκα, καφέ, μπαρ, φαγάδικα, σουβλατζίδικα. Πάρκα κλπ. Ένα μεγάλο πάρτυ. Κατάλαβες; Αυτό που λες. Δύο διαφορετικές εικόνες παιδί μου. Του ύψους και του βάθους. Ένα μέτρο βρε παιδιά.
    Βιοπόλεμος ε; Παίζει άνετα σαν σκέψη αλλά δυστυχώς για τους "πολέμαρχους" σύνορα "εχθρών"-"φίλων" δεν ορίζονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Το ξεκινάς στον ...Γιάννη και κοπανάει τη Στέλλα ένα πράμα.
    Παράνοια.
    Πάμε με χαμόγελο και διάθεση.
    Φιλιά.

    ReplyDelete
  2. Αχ βρε Γιάννη με έκανες και γέλασα!
    Ε στη γειτονιά μου είπα, γύρω από το σπίτι μου. Αυτή την αίσθηση είχα το πρωί.

    Κρατάω το χαμόγελο και την διάθεση αλλά μέσα μου ξέρω πως νιώθω σα να ζω σκηνές από δυστοπική ταινία. Οφουυυ..

    φιλιά απστειρωμένα με detol χχχ

    ReplyDelete
  3. Δυστυχώς μένουν έξω πολλοί και πάνε για καφέ αψηφώντας τα μέτρα αλλά τέρμα από σήμερα, γιατί υπάρχει φυλάκιση πλέον. Το ότι είμαστε του βάθους και του ύψους ειναι γνωστό.Αλλά δεν βοηθάμε κανένα να πηγαίνουμε κόντρα στα μέτρα. Σκέψου αυτούς που αψηφούν να κολλήσουν και να διασπείρουν τον ιό (βιολογικός πόλεμος ή όχι αρρωσταίνει κόσμος και πεθαίνει). Θα απαιτούν από το Σύστημα Υγείας να τους περιθάλψει και να τους κάνει καλά χωρίς να σκέφτονται ότι όσο καλό σύστημα υγείας και να είχαμε (που δεν έχουμε) θα κατέρρεε με μαζικούς ασθενείς που θα χρειάζονταν εντατική. Ποιος θα τους βοηθήσει τότε;
    Παράνοια και όντως μέσα μου κι εγώ νοιώθω ότι ζούμε σκηνές δυστοπίας είναι γεγονός.
    Και νομίζω΄ότι θα δούμε και χειρότερα
    Καλή σου μέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα δούμε.
      Με τη λογική σκεπτόμενοι.
      Σωστό που πήραμε μέτρα, σίγουρα θα βρεθούμε σε πιο ευνοική κατάσταση, όμως από ότι ακούω, αν είναι σοβαροί όσοι μιλούν στα πάνελ κι αν πραγματικά γνωρίζουν, χρειάζεται η προσοχή και η απολύμανση σε επίπεδο αποστείρωσης χειρουργείου, δεν γνωρίζω αν είναι εφικτό όλο αυτό, μέχρι ενός σημείου φυσικά προστατευόμαστε αλλά για πόσο και με τί τρόπο;
      Κι αυτό το ακόμη κι αν έχετε συμπτώματα μείνετε σπίτι;
      Διαλυμένο σύστημα υγείας!
      Τί να πάει καλά;

      καλησπέρα Άννα Φλο μου

      Delete
    2. Στέλλα μου όσο σωστό και αν ήταν το ΕΣΥ, ακόμη κι αν ήταν τέλειο, σε μια πανδημία, πιστεύεις ότι θα μπορούσε να αντεπεξέλθει; Πανδημία έχουμε και προσπαθούν να μην νοσήσουμε όλοι συγχρόνως. Σκέψου, ακόμη και το 80% όσων νοσήσουν θα το περάσουν ήπια.Εκείνο το 20% όμως; Θα θέλει νοσηλεία. Πού να βρεθούν εκατομμύρια κλίνες; Και μάλιστα οι μισές στην εντατική; Γι αυτό προσπαθούν να μας περιορίσουν γιατί ο επόμενος μήνας, λένε, θα είναι αξέχαστος από ότι συμβεί.
      Υπομονή και μέσα αν μπορούμε

      Delete
    3. Μακάρι Άννα μου κάτι να σώσουμε με όλα αυτά τα μέτρα που πήραμε και μπράβο στην κυβέρνηση, είναι το μόνο που με κάνει να αισιοδοξώ.
      Ακόμη όμως και για το ήπιο κομμάτι των νοσούντων, στην καλύτερη περίπτωση φαντάζεσαι 4 άτομα μέσα σε ένα σπίτι με πυρετούς κλπ;
      Ποιός θα κοιτάξει ποιόν μου λες;

      Delete
  4. Κάτω απ’ την σκιά μιας δύσκολης περιόδου η οποιαδήποτε υποχρεωτική επαφή ή συναλλαγή είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για την υγεία. Καλή η απομόνωση αλλά από μόνη της δεν φτάνει αν δεν πράξει ο καθένας συνειδητά τα αυτονόητα. Δυστυχώς η ανευθυνότητα και η βλακεία πάνε χέρι-χέρι σ’ αυτόν τον τόπο. Ίσως –φοβάμαι-δυσκολέψουν περισσότερο τα πράγματα. Από μια μεριά έχουμε τον κορονοϊό κι απ’ την άλλη έναν ψυχολογικό πόλεμο για γερά νεύρα. Μακάρι να περάσει με τις λιγότερο δυσάρεστες επιπτώσεις.
    Καλό ξημέρωμα Στέλλα μου, μακάρι μια καλύτερη Κυριακή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωω ναι μεγάλη η βλακεία μας μα είμαστε και καλομαθημένοι!
      Θα στρώσουμε θα δεις.
      Ανάποδα θα γυρίσουμε την νοοτροπία μας όλοι.

      Καλημέρα Αννίκα μου, βροχερή

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...