Sunday, March 15, 2020

αλήθεια είναι Κυριακή;;;





Ξύπνησα σε μια μέρα βροχερή,  υγρή και με χαμηλότερη θερμοκρασία από την χθεσινή που ήταν τελείως ανοιξιάτικη.
Σκέφτομαι πως θα έπρεπε να απαγορευτούν και οι βόλτες στην παραλία.  Με την βροχή,  το μόνο θετικό είναι πως μένουμε σπίτια μας είτε υπάρχει απαγορευτικό είτε όχι.
Όπως επίσης,  να απαγορευτεί η λειτουργία ακόμη κι αυτού του μικρού φορητού καφέ με τις ρόδες,  όπου γύρω του μαζεύεται άπειρος κόσμος για ένα ποτό.
Είναι δύσκολο να κλείνουν τα μαγαζιά όπου πριν λίγο καιρό έβλεπες σαν τα τσαμπιά στο αμπέλι,  συναθροίσεις νεολαίας.  Γιατί πού θα διοχετευτεί όλος αυτός ο κόσμος;  Κανονικά και πρέπει,  μέσα στα σπίτια του.  Αλλά δεν..
Προχθές το βράδυ ξεκίνησα ένα βιβλίο που το έχω εδώ και καιρό και δεν είχα καταφέρει να το διαβάσω πέρα από την 50η του σελίδα.  Είναι το ''ένας άνθρωπος που τον έλεγαν Όβ''
Λοιπόν ο Όβ,  είναι ένας άνδρας 59 χρονών  όπως κι εγώ,  τελειομανής όπως κι εγώ,  γκρινιάρης όπως κι εγώ,  στραβόξυλο όπως κι εγώ,  σκέφτεται πως ποτέ δεν φανταζόταν ότι η ζωή του θα είχε τέτοια κατάληξη όπως κι εγώ,  οι άνθρωποι τoν θεωρούν ξινό και αυτός νιώθει ότι περιστοιχίζεται από ηλίθιους ακριβώς όπως κι εγώ.
Θέλω πολύ να δω την εξέλιξη της ιστορίας,  αν και δεν έχω και πολύ διάθεση να δώσω την προσοχή μου σε ένα βιβλίο,  προτιμώ να είμαι αγκαλιά με την τηλεόραση και να μαθαίνω τα της επικαιρότητας μα κι αυτό είναι γεγονός πως δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε ζήσει παλιότερα κάτι αντίστοιχο όπως αυτή η πανδημία,  σιγά σιγά αλλάζει η νοοτροπία μας,  και πιστεύω θα αλλάξουν πολλά ακόμη κάθετα και απόλυτα.
Αν δεν κάνω λάθος βρισκόμαστε στα 228 κρούσματα τουλάχιστον μέχρι εχθές το βράδυ.


10 comments:

  1. Και Δευτέρα και αν ήταν, τι θα άλλαζε στο μέσα και εννοώ το μέσα μας! ;-)

    ΑΦιλάκια εδώ ομιχλώδη, κρύα και υγρά! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχμμ από τη σημερινή διάθεση τίποτα :)))

      ευχαριστώ για τα φιλιά

      Delete
  2. Στέλλα!
    κόψε την αγκαλιά με την τηλεόραση κορίτσι μου αμέσως! Κάνει κακό! Βλέπε μόνο την αναφορά που κάνει το Υπουργείο υγείας και μια χαρά. Αν θέλεις την υγειά σου!
    Κυριακή είναι Στέλλα μου. Εδώ είχαμε ήλιο και αέρα. Και χιλιάδες κόσμο έξω! Και εντάξει να είναι μόνοι τους, να περπατάνε άντε ζευγάρι. Αλλά έχουμε και εικόνα γηπέδου! Τι να πεις.
    Φιλιά στέλνω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα μάθουμε κάποια στιγμή Γιάννη, θα ενηλικιωθούμε αναγκαστικά και βίαια.
      τα φιλιά μου

      Delete
  3. Μου φαίνονταν-μέχρι τώρα- πως οι Κυριακές είχαν άλλο χρώμα απ' τις υπόλοιπες μέρες. Η πρώτη Κυριακή στο σπίτι με αναγκαστική "απαγόρευση εξόδου" είχε ένα άλλο αίσθημα. Λίγο μελαγχολικό, λίγο ανήσυχο, λίγο αμήχανο, πολλές αλλαγές και περισσότερα ερωτηματικά. Ούτε οι ανυπότακτοι, οι ανυπάκουοι ακόμη και οι τροβαδούροι της Ιταλίας δεν κατάφεραν να μας κάνουν να χαμογελάσουμε. Κι αυτό το βρίσκω ανησυχητικό. Σκέπτομαι πως θα ήταν ίσως μια πολύ καλή ευκαιρία για δημιουργία, αλλά δεν μπορώ να μην σκεφτώ κάποιες οικογένειες που δύσκολα τα έβγαζαν πέρα πριν, πόσο μάλλον τώρα. (θέμα εφήβων, μεροκάματου...κλπ)
    Με αυτές τις συνθήκες ΟΧΙ δεν ήταν μια συνηθισμένη Κυριακή. Η ερώτηση είναι πόσες τέτοιες Κυριακές θα περάσουμε ακόμη.
    Καλή-όσο γίνεται-εβδομάδα Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μεγάλος και εύστοχος ο προβληματισμός σου Αννίκα μου.
      Είναι πολλά που δημιουργούν την γενικότερη ανησυχία, κι άλλα τόσα που θα δούμε μπροστά μας τις επόμενες μέρες.
      Δύσκολα πολύ.
      Η απάντηση είναι πολλές!
      Το φοβάμαι, ελπίζω υγιείς αλλά μέχρι πότε;

      καλησπέρα, Δευτέρα σήμερα

      Delete
  4. Είναι ωραίο Βιβλίο. Εμένα μου άρεσε πολύ. Όπως και κάποιο άλλο του ιδιου συγγραφέα, που τώρα δε θυμάμαι τον τίτλο του, αλλά αν θέλεις το κοιτάω.
    Όσο για τα κρούσματα και τους νεκρούς, θα ανεβαίνουν κατά πως φαίνεται τουλάχιστον για 2-3 βδομάδες ακόμη, κι αυτό αν είμαστε συνετοί και δεν κάνουμε βλακείες. Στην Ιταλία σήμερα είχαν πάνω από 300 νεκρούς.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι ωραίο, σ ευχαριστώ που μου λες πως το διάβασες κι εσύ και σου άρεσε.
      Η Ιταλία δυστυχώς είναι που μας κάνει και φοβόμαστε.

      Με τη Βρετανία τί γίνεται μου λες;

      Delete
  5. Καλησπέρα,

    Την ομώνυμη ταινία, βασισμένη στο βιβλίο, την βρήκα εξαιρετική!
    Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει. Έχω και έχω διαβάσει, τα βιβλία,
    του Φρέντρικ Μπάκμαν, "Η γιαγιά μου σας χαιρετά και ζητάει συγγνώμη"
    και "Η Μπρίτ Μαρί ήταν εδώ" που τα βρήκα, κυρίως το πρώτο, εξαιρετικά!

    Καλά να είμαστε να διαβάζουμε!

    Καλό απόγευμα Στέλλα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ώστε έχει βγει και ταινία;
      Να την ψάξω, αφού όμως διαβάσω το βιβλίο :)

      Καλά να είμαστε και να κάνουμε τα όσα αγαπάμε!
      Καλό βράδυ aeipote :)

      Delete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...