Saturday, March 21, 2020

ευτυχισμένη ζωή (μέρα 9η)





Ενώ βάζω ενυδατική κρέμα στα χέρια μου που στεγνώνουν μετά από τόσα πλυσίματα σκέφτομαι πως τελικά μια ευτυχισμένη ζωή δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα ανεπαίσθητο άγγιγμα σε όσα ονειρεύτηκες και νίκες,  απίστευτα πολλές νίκες απέναντι σε ισόποσες δυσκολίες που αστράφτουν γύρω μας σα τα χαστούκια.


Σήμερα έχει γενέθλια ένα πάρα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο,  περίπου τέτοια ώρα γεννιόταν,  γύρω στις τρεις το μεσημέρι από ότι μου λέει πως του έλεγε η μητέρα του.

Εαρινή ισημερία και μέρα της ποίησης.    Πριν κάποια χρόνια,  μια τέτοια μέρα, είχαμε μαζευτεί σε ένα μπαρ στην δυτική Θεσσαλονίκη,  διάφοροι bloggers και διαβάζαμε ποιήματα μέχρι πολύ αργά την νύχτα.
Τότε ακόμη,  πιστεύαμε πως μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο,  όμως ο κόσμος μας πρόλαβε και άλλαξε εμάς.

9 comments:

  1. Να δεις που τώρα θα δοκιμαστούν οι αντοχές, οι σχέσεις και η φαντασία.
    Θα μου πεις πάντα δοκιμάζονταν. Ναι σίγουρα αλλά τώρα είναι αλλιώς! Έχουμε άπειρο χρόνο να σκεφτούμε κάθε επιλογή που κάνουμε και τις συνέπειές της. Δεν θα μείνει τίποτα ίδιο μετά απ' αυτή την περιπέτεια που περνάμε.
    Απέναντί μου ένα ζευγάρι τσακωνόταν το πρωί.
    Φώναζε ο άντρας και άκουσα που έλεγε "σου είπα δεν το έπιασα!"
    Μετά άρχισε να κλαίει το μωρό τους.
    Τραγέλαφος ψαροματάκι μου!
    Υ.Γ. Ωραία να σας φαντάζομαι όλους μαζί σ' ένα μπαρ να διαβάζετε ποίηση!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωω κι εμείς τσακωνόμαστε, χρόοονια τώρα με αποκορύφωμα τα τελευταία χρόνια μετά την συνταξιοδότηση του. Κι όλο λέω πως δεν θα του ξανα απευθύνω τον λόγο κι όλο το αθετώ, και ξέρεις γιατί Μαρία μου; Επειδή είναι ο μόνος άνθρωπος που μου έχει μείνει στον κόσμο, για να μαλώσω, να γελάσω, να φωνάξω, να θυμώσω, να αγαπάω.. και είναι ο μόνος που έχω κοντά μου τα τελευταία 40 χρόνια. Με φουλ δυσκολίες. Με φουλ αδυναμίες.
      Εγωισμό δεν είχαμε νομίζω αυτό μας έσωσε.

      Φιλάκια κορίτσι μου

      Delete
  2. Εγώ δυστυχώς λόγω του θέματος μου μέχρι τις 26 κι ίσως για 6 βδομάδες (θα δείξει) δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τίποτα. Οπότε πλένω με σκέτο νερό τα χέρια μου, αλλά όλη την ώρα. Κι έχουν ξεραθεί και δεν μπορώ μέχρι τις 26 (σίγουρα) να βάλω τίποτα να ηρεμήσουν. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και μετά τις 26 να επανέλθω σιγά σιγά στους ρυθμούς μου.
    Χρόνια πολλά στο αγαπημένο σου πρόσωπο, να το χαίρεσαι. Τι όμορφο να έχεις τόσο όμορφες αναμνήσεις από αυτή την ημέρα. Εύχομαι να φτιάξεις κι άλλες, ακόμα ωραιότερες!
    Καλό ξημέρωμα Στελλίτσα μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρίνα!
      Θα επανέλθεις, όλοι θα επανέλθουμε θέλω να πιστεύω. Όταν είχα σπάσει το πόδι μου είχα μείνει από Δεκεμβρη του 2009 ως τον Μάρτη του 2010 μέσα. Και με σπασμένο πόδι να σκεφτείς.
      Ούτε να περπατήσω έστω μέσα στο σπίτι, ούτε να μαγειρέψω, όυτε μπάνιο ακόμη κι αυτό με βοήθεια το έκανα.
      Όλα περνάνε, κι όλα αφήνουν το στίγμα τους.

      Φιλάκια

      Delete
  3. Λοιπόν Στέλλα μου ύστερα από πολλάααα....χρόνια θα λες στο αγαπημένο σου πρόσωπο.....θυμάσαι εκείνα τα γενέθλια τα καραντινάτα....Τι μέρες και κείνες!
    Χρόνια του πολλά, να είστε γεροί, δυνατοί και πάνω απ' όλα μαζί για πολλά-πολλά χρόνια.
    Φιλιά πολλά!

    υ/σ Δεν ξέρω πότε θα σου ξαναγράψω με το ένα χέρι στο γύψο (από σφουγγάρισμα, ευτυχώς έσπασα τον καρπό κι όχι το κεφάλι μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ένα απλό κέικ ζήτησε, του το έφτιαξα.
      Για τούρτα ούτε λόγος, άσε που γιορτάζουμε 3 μέσα στον Μάρτη οπότε μόνο για την κόρη μου έχω αποφασίσει ότι θα κάνω τούρτα τα τελευταία χρόνια.

      Βρε κορίτσι να προσέχεις, περαστικά σου.
      Με τον λιγότερο πόνο. Θάρρος και υπομονή όπως όλοι μας. Περαστικά με πολλά φιλάκια από καρδιάς :)))

      Delete
  4. ωχ περαστικά στην από πάνω μου! Αννίκα περαστικά :)
    Με σκάιπ να δοκιμάσετε :)
    Σε φιλώ !!! μετράς μέρες ; μη μετράς καλέ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μετράω ναι!
      Να δω σε ποιό νούμερο θα φτάσσυμε :)

      Σκάιπ πρέπει να βάλω, viber έχω, μίλησα πριν λίγο με την μανούλα μου.

      Γειά σου Μάνια μου από τον μακρινό Καναδά, πόσο μου αρέσει που μπορούμε και τα λέμε σα να είμαστε δίπλα δίπλα

      Delete
  5. Να τα εκατοστησει το αγόρι σου ..τι μόνο 40 είστε μαζί; σας ευχομαι να φτασετε τα δικά μας 60 και να ε΄λιστε μαζί μεχρι τα βαθια σας γεραματα..οσο για γλυκα και τούρτες ..ειναι η αγαπη που κανει γλυκεια την ζωή με την γλύκα της και την πίκρα της..αλλωστε αν δεν ειχε τα σκαμπανεβασματα της πως θα νιώθαμε τις διαφορες ε;
    Να ειστε καλα και να προσεχετε..καλο σου βραδυ.. 😉

    ReplyDelete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...