Sunday, April 05, 2020

πίστη (ημέρα 24η)





Ένα απαλό,  ανοιξιάτικο αεράκι μπαίνει από το παράθυρο,  τα ασπρόρουχα στην αυλή στεγνώνουν,  η καφετιέρα αχνίζει,  ο υπολογιστής έτοιμος να συνεργαστεί μαζί μου και οι υποχρεώσεις όλες τυπωμένες σε μικρά post it μία μία τακτοποιούνται!
Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι αλήθεια,  είναι όμως αλήθεια πως αν δεν πιέζομαι από χίλιες μεριές μπορώ να αφήνω δουλειές να τρέχουν για δεκαπενθήμερα κι εγώ απλά να παρακολουθώ μια σούπερ σειρά στο Netflix,  όπως ''ο Μάντης'' που βρήκα σήμερα,  είναι 6 επεισόδια,  είμαι στο 2ο και έχει πάρα πολύ αγωνία και ενδιαφέρον.

Διαβάζω διάφορα ημερολόγια κι αυτό μου κάνει πάρα πολύ καλό,  όταν πχ διακρίνω μια ηρεμία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης ή διαχείρησης αν θέλεις αυτών των ημερών.
Αντιλαμβάνομαι πως για κάποιους ανθρώπους υπάρχουν πραγματικές δυσκολίες,  πχ όσοι έχουν μικρά παιδιά,  όσοι πηγαίνουν καθημερινά στην εργασία τους,  πολύ περισσότερο όταν αυτή η εργασία έχει να κάνει με κάποιο φαρμακείο ή νοσοκομείο.
Καταλαβαίνω και την διάθεση των ανθρώπων για προσευχή αν και δεν είναι δικιά μου τακτική,  βλέπεις αυτό,  την πίστη δλδ είτε το διαθέτεις είτε όχι.  Εγώ ανήκω στο όχι!

Δεν το κρύβω πως υπάρχουν στιγμές που αγχώνομαι πολύ,  κυρίως όταν βλέπω ανθρώπους που αναρρώνουν στα νοσοκομεία να περιγράφουν αυτό που πέρασαν στις σχετικές εκπομπές στην τηλεόραση.
Σε γενικές γραμμές όμως νιώθω ασφάλεια.  Αυτό που δεν ξέρω είναι για πόσο.
Ελπίζω και θέλω να πιστεύω πως θα τα πάμε καλά.  Κι όλα αυτά σύντομα να είναι μια κακή ανάμνηση.  Όλοι μας έχουμε τόσο ενδιαφέροντα πράγματα να μάθουμε και να κάνουμε ακόμη.

11 comments:

  1. Καλημέρα, Καλή Εβδομάδα!

    Όλα θα πάνε Καλά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα ολίγιστε

      Πήγε κι όλας 6 του Απρίλη.
      Θα πάνε καλά θέλουνε δε θέλουνε :)

      φιλιά μαζί με καλημέρες

      Delete
  2. Καλημέρα,καλή εβδομάδα.Με χειμωνιάτικο καιρό και θερμοκρασία στους 9 βαθμούς.
    Παρέα με ζεστό καφέ και μουσική.Πολλές σκέψεις στο ξεκούραστο πλέον μυαλό μου τρέχουν κάθε μέρα.
    Όλα αυτά που γράφεις και που εκφράζουν τις δικές σου σκέψεις πολλές φορές εκφράζουν και κάποιες δικές μας.
    Υπάρχει άγχος για το αύριο για το τι θα ακούσουμε ή τι θα διαβάσουμε στις ειδήσεις και γενικά η ίδια σχεδόν καθημερινότητα μας.
    Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν και μια προσευχή την κάνω.
    Μουσική επιλογή σήμερα (Δεν ξέρω εάν έχεις διάθεση να ακούσεις.Πιστεύω ότι θα σου αρέσει)
    https://www.youtube.com/watch?v=MqrFlOS669s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μάριε
      Να λοιπόν που ο εγκλεισμός ήταν σε κάποιες περιπτώσεις ευεργετικός. Λίγο το έχεις να νιώθεις αυτή την απόλυτη παύση;
      Αν αυτό δεν είναι πείραμα τότε τι; :)

      Εσείς οι άνθρωποι που κάνετε προσευχές τις κάνετε και για μας που δεν το έχουμε.
      Χμμ σχετικά με μια τελευταία μου εμπειρία, που βέβαια δεν μπορεις να ξέρεις περί τίνος πρόκειται, πάντως δεν βρίσκω ότι είναι κακές οι προσευχές αρκεί να μην υπάρχει προσηλυτισμός και αρκεί να μην πηγαίνεις για άλλο και να βρίσκεις άλλο.
      Κι αυτό το άλλο που βρίσκεις, να μην υπερβάνει το φυσιολογικό και να μην τείνει προς την υπερβολή και τον φανατισμό.
      Πχ δεν αντέχει ο οργανισμός μου κάτι εκφράσεις του τύπου ''Θέ μου σου παραδίνομαι'' κλπ κλπ

      Ωραία η μουσική σου, την ακούω :)

      Delete
  3. Παρούσα κι εγώ.
    Ωρες σιωπής και περισυλλογής
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Αννίκα μου
      Καλά είναι όσο νιώθουμε ασφαλείς :)

      τα φιλιά μου
      πώς πάει το χεράκι;

      Delete
  4. ...και η ζωή τραβάει την ανηφόρα με σημαίες και με ταμπούρλα, έγραψε ο Ρίτσος.
    Σήμερα βέβαια είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα γιατί αναγκαζόμαστε να αντικαταστήσουμε τις σημαίες και τα ταμπούρλα με άλλα ψυχοανεβαστικά.
    Παραμένει όμως η ανηφόρα στο κάδρο και η διάθεση να την ανέβουμε.
    Και θα την ανέβουμε ψαροματάκι μου και όλα θα περάσουν.
    Ναι όλα θα πάνε καλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Μαρία

      Με τις ταινίες του netflix πχ :)

      Θα τα θυμώμαστε και θα νοσταλγούμε, αχ τι ωραία που ήταν τότε στην καραντίνα κλπ κλπ

      Μη μου πεις ότι διαφωνείς;

      :-)))
      χαμόγελο πλατύ

      Delete
  5. Ω βλέπω χαμόγελο! Ναι το βλέπω! Και βγαίνει από τις τελευταίες γραμμές στο σημερινό σου ημερολόγιο. Ναι Στέλλα μου. Όλα θα πάνε καλά. Η ζωή θα νικήσει. Είναι νομοτελειακό αυτό. Το θέμα είναι πως θα διαχειριστούμε αυτή τη νίκη και ποιοι συσχετισμοί θα δημιουργηθούν μετά.
    Στέλνω χαμόγελα και χαιρετισμούς.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το χαμόγελο ισχύει πάντα Γιάννη μου, δεν σβήνει ποτέ :)

      Φιλιά πολλά

      Delete
    2. Αυτό τονίζω και εγώ λοιπόν! Πάντα να είναι στο πρόσωπό σου.

      Delete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...