Saturday, July 04, 2020

τα ψάθινα καπέλλα


«Το Ψάθινο Καπέλο», Νικόλαος Λύτρας, 1925



Μου κρατούσε το χέρι και πηγαίναμε,  περπατήσαμε μια σεβαστή απόσταση από το σπίτι,  η μαμά μου ''πού το πάς το παιδί'',  ή γιαγιά μου ''να προσέχετε'',  φτάσαμε σε ένα χωράφι,  ''βλέπεις;'' μου λέει,  ''δικό σου είναι;''  τον ρώτησα,  ''ναι,  αλλά τα καλαμπόκια ανήκουν στον ενοικιαστή'',  ''πού είναι τα καλαμπόκια παππού;'' απόρησα,  έκοψε μερικά και μου τα έδειξε καθώς ήταν γύρω τους τυλιγμένα με μεγάλα ανοιχτοπράσινα φύλλα.

Εκείνη την ημέρα φορούσαμε και οι δυό από ένα ψάθινο στρογγυλό καπέλλο,  καθένας μας στο μέγεθος του, και ήταν καλοκαίρι!




5 comments:

  1. Όμορφες αναμνήσεις στο φως του καλοκαιρινού ήλιου. Περπατώ κοντά σας Στέλλα μου στα ωραία αυτά μονοπάτια.
    Καλησπέρα Στέλλα μου.

    ReplyDelete
  2. Η μνήμη σώζει, φωτίζει, αναζωογονεί.

    Καλό ξημέρωμα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κρατώ κι εγώ το δικό μου προσωπικό αρχείο αείποτε σε τούτο δω το blog, να είσαι καλά

      καλημέρα
      φιλιά

      Delete
  3. Τι όμορφη ανάμνηση μπορεί να σου ξυπνήσει ένα ψάθινο καπέλο!!!!!!!!
    Καλά να είσαι να περνας όμορφα Στέλλα μου.. 😎

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...