Monday, October 26, 2020

Δημήτρης

 

Τη σημερινή γιορτή, που γιορτάζει ο πιο αγαπημένος μου άνθρωπος σ'αυτή τη γη,  πολύ νεότερη,   τη φανταζόμουν με  το σπίτι γεμάτο με γλυκά και λουλούδια και πολλούς επισκέπτες,  καναπέδες,  αφράτα βελούδινα μαξιλαράκια και σπιτικό λικέρ κεράσι στα ανάλογα κρυστάλλινα ποτήρια.

Βέβαια όλα αυτά μεγαλώνοντας κατάλαβα πως θέλουν μια ιδιαίτερη προετοιμασία και υποστήριξη που καθόλου δεν ήμουν διατεθημένη να κάνω.  Άλλωστε γιορτή ήταν έτσι κι αλλιώς είτε βρισκόμασταν σε κάποια εκδρομή ή ταξιδάκι,  είτε στο σπίτι με παρέα,  είτε μόνοι μας σε μια επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα που έσπαγε με τα τηλέφωνα που κουδούνιζαν,  τα ''σας εύχομαι τα χρόνια μου πολλά'' και τα ''σας στέλνω πολλά φιλιά'' στα μηνύματα των διάφορων φίλων και γνωστών που τυχαίνει να θυμηθούν την εν λόγω γιορτή.

Ωστόσο σήμερα,  είμαι εκνευρισμένη που δεν θα δοκιμάσω από τη μηλόπιτα που έχω φτιάξει,  προσωπική επιλογή ευτυχώς,  που μου δημιουργεί όμως ένταση.  Προς το παρόν μυρίζει το σπίτι ψημένα μήλα με κανέλα και ζυμάρι (αχ),  και απολαμβάνω τη μυρωδιά.

Και μια που σας είπα για τη γιορτή του Δημήτρη,  να σας πω και πως σκεφτόμουν σήμερα όλες αυτές τις συγκυρίες που συμβαίνουν στη ζωή μας και γνωρίζουμε ανθρώπους που έρχονται στη ζωή μας για ένα συγκεκριμένο σκοπό.  Κυριολεκτικά από το πουθενά.  Κι όμως,  μας δίνουν κάτι το οποίο το χρειαζόμαστε,  είτε είναι άνθρωποι της μιας ζωής είτε του λεπτού.

 



 

16 comments:

  1. Καλησπέρα.
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!!!
    Επειδή μου αρέσουν πολύ τα γλυκά και εμένα θα σου πω ότι και εγώ έχω αρχίσει να προσέχω.Γιατί με τον κορωνοιό δεν μπορώ να πάω γυμναστήριο και έχω πάρει 4 κιλά.
    Έχω ευτυχώς διάδρομο στο σπίτι και θα ξεκινήσω την Τετάρτη που θα είμαι στο σπίτι να κάνω.
    Και απο σήμερα διατροφή με σαλάτες,φρούτα, ψάρι,κοτόπουλο ψητό και κρέας μια φορά την εβδομάδα.
    Μουσική επιλογή σήμερα ένα Tango.
    https://www.youtube.com/watch?v=mCkqpDgRLic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Μάριε.
      Ο Δημήτρης κατέχει το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ζωής μου, τα τελευταία 40 χρόνια! Ευχαριστούμε για όλες τις θερμές ευχές.
      Από τον Ιούνιο, προσέχω. Το καλοκαίρι δεν μου λείπουν τα γλυκά, αντιθέτως τις μέρες που γιορτάζουμε, πολύ!
      Άσε τις βιτρίνες των ζαχαροπλαστείων ιδιαιτέρως τώρα που έχουν βγάλει τα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες και τις δίπλες, εδώ στη Θεσσαλονίκη.
      Νιώθω μια στέρηση και ξέρω ότι δεν θα κάνω παρασπονδία. Γιατί δεν μπορώ να τα διαχειριστώ τα γλυκά.
      Έχω χάσει 8 κιλά μέχρι τώρα κι εύχομαι έστω να μπορέσω να τα διατηρήσω αυτά. Με έχουν βοηθήσει σε αρκετά, εμφανισιακά αλλά νιώθω και πιο ελαφριά, με πιο καθαρό μυαλό κλπ
      Οι μουσικές σου επιλογές αρωματίζουν την μέρα μου, πολύ καλή και η σημερινή σου!

      Καλό απόγευμα σου εύχομαι

      Delete
    2. Επειδή η μητέρα ήταν απο Θεσσαλονίκη και απο παιδί θυμάμαι τα φαγητά και τα γλυκά της μπορώ να σε καταλάβω.
      Όταν πάω γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα δεν έχω ποτέ πρόβλημα.
      Οταν σταματάω για 2 -3 μήνες η ζυγαριά δείχνει την διαφορά.Το καταλαβαίνω και εγώ πριν μου "μιλήσει" η ζυγαριά.
      Σου στέλνω ένα ακόμη τραγούδι που ανακάλυψα αυτές τις μέρες.Πιστεύω να σου αρέσει.
      https://www.youtube.com/watch?v=sTlNt5HOukM
      Καλό απόγευμα!!!!

      Delete
    3. Είναι γεγονός πως όλα γύρω μας φωνάζουν καφέ, γλυκό και καλό φαγητό. Από πολλά χρόνια τσακωνόμουν με τη μητέρα μου γιατί δεν ήθελε να σεβαστεί ότι πχ κάνω δίαιτα κι έφτιαχνε όλα τα καλούδια και μας τα έφερνε κι όλας. ''Για τα παιδιά'' έλεγε!

      Δύσκολο πράγμα το να μη μπορείς να διαχειριστείς επιθυμίες για φαγητό όταν μάλιστα αυτό το θεωρείς δεδομένο, λέμε ''μα καλά δεν θα φάω;'', φαγητό με φαγητό όμως έχει διαφορά.
      Άς ελπίσουμε πως θα αντέξουμε γιατί η καλή διατροφή είναι δώρο στον εαυτό μας!
      Τώρα ακούω την μουσική σου επιλογή, ιδιαίτερη, παράξενη, δεν έχω ξανακούσει κάτι σχετικό.

      Delete
    4. Καλημέρα.
      Η μουσική μου επιλογή που σου έστειλα εχθές είναι παράξενη αλλά έχει κάτι διαφορετικό.
      Σήμερα θα σου στείλω http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live
      Δεν μιλάει κανείς.Έχει μόνο μουσικές επιλογές που σίγουρα θα σου αρέσουν.
      Θα ήθελα να μου πεις την γνώμη σου.

      Delete
    5. Καλημέρα
      σ ευχαριστώ!!!

      Delete
  2. Καλησπέρα Στέλλα μου, καλή βδομάδα και φυσικά Χρόνια Πολλά. Να χαίρεσαι το Δημήτρη σου καλή μου φίλη. Χμμμμ απαγόρευση γλυκών να υποθέσω; Τόσο όμως αυστηρά ρε παιδί μου; Μήτε ένα κομματάκι μηλόπιτας δηλαδή; Φαντάζομαι έχεις πλήρη άποψη για το τι πρέπει να κάνεις.
    Εγώ να σου στείλω τις ευχές μου με την καρδιά μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω πλήρη άποψη Γιάννη μου, σκέφτηκα να ξαναβάλω τα γλυκά στη διατροφή όταν θα έχω την επιθυμία για ένα κομμάτι και όχι για όλο το ταψάκι. Δύσκολο αλλά εφικτό!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές :)

      Delete
  3. Στέλνω και τις δικιές μου διαδικτυακές ευχές Στέλλα μου για το έτερον σου ήμισυ. 💐
    Να τον χαίρεσαι, να είναι πολύχρονος και αν αυτό είναι η επιθυμία σας να να είστε μαζί μέχρι τα βαθιά σας γεράματα αγαπημένοι και χαρούμενοι.😊
    Η μηλόπιτα σου σκόρπισε την μοσχοβολιά της μέχρι εδώ... ένα μικρό κομματάκι θα δοκιμάσω...είμαι επιρρεπείς σε ορισμένα γλυκά. Όπως το δικό σου που βλέποντας το δεν παχαίνεις καθόλου!!
    Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις.. καλο σου βράδυ..❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η μηλόπιτα είναι το αγαπημένο μου γλυκό, φτιάχνω μια σούπερ εκδοχή, πεντανόστιμης μηλόπιτας, με τα μήλα στη βάση κι ένα αφράτο ζυμαράκι από πάνω, τα μήλα καραμελώνουν. Κι άλλη μια συνταγή του γνωστού Άκη που είναι κέικ μήλου, και μ' αυτό ενθουσιάστηκαν όλοι σήμερα.
      Εγώ παραμένω γενναία :)
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα Σμαραγδένια μου
      καλό βράδυ να έχουμε
      καλή βδομάδα

      Delete
  4. Χρόνια πολλά, Φεγγαρένια! Να τον χαίρεσαι!
    Για το γλυκό τώρα τι να πω; Νομίζω πως ένα μικρό κομματάκι, τώρα που μοσχοβολάει όλο το σπίτι το δικαιούσαι :)
    Και είναι και γιορτή! Και από αύριο, δίαιτα πάλι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμ δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα melian, αν μπορούσα να πάρω μόνο ένα κομματάκι δεν θα το συζητούσα καν :)
      Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου για τις ευχές!!!

      Delete
  5. Καλή μου Στέλλα, σου στέλνω κι εγώ τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για την ονομαστική εορτή του «αγαπημένου σου ανθρώπου»!
    Είθε το ταξίδι της ζωής σας να περάσει από τα πιο όμορφα τοπία, να έχετε αμέτρητες χαρές, άπλετη αγάπη και προπάντων υγεία!
    Και μαζί να χαρείτε τη μηλόπιτα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστούμε Στράτο, τα λόγια σου είναι γλυκά όσο και μηλόπιτα, υποθέτω γιατί δεν δοκίμασα. Μακάρι αυτό για όλους μας!

      στέλω φιλιά
      καλό βράδυ
      καλή εβδομάδα

      Delete
  6. Να χαίρεσαι τον Δημήτρη σου πολλά πολλά χρόνια, γεμάτον υγεία, καλή καρδιά και αγάπη. Να βρίσκετε πάντα τρόπους να αγαπιέστε αλλιώτικα και να είστε σε όλα μαζί.
    Πολλά φιλιά Ψαροματάκι μου!

    ReplyDelete
  7. Χρόνια πολλά στον Δημήτρη σου Στέλλα μου! Τι όμορφα αρώματα αφήνει στο σπίτι η μηλόπιτα. Στην οικογένεια την λατρεύουν κι εγώ την κάνω χάρμα, αλλά δεν τη τρώω!
    Πολλά φιλιά κι ευχές για ένα γλυκό Σ-κ!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...