Friday, November 17, 2023

τί θα πάθω αν δεν στολίσω;


 

Ξαφνικά συνειδητοποίησα πως σε 5 εβδομάδες περίπου είναι χριστούγεννα και πως αν θέλω να είμαι συνεπής σ' αυτό το ραντεβού θα πρέπει να στολίσω.  Όχι πολύ νωρίς,  αλλά ούτε και πολύ αργά,  ωστόσο αγχώνομαι επειδή το ακριβοπληρωμένο,  υπέροχο δέντρο μου τα έχει φτύσει (4-5 χρόνια το έχω δεν το έχω) καθώς κάθε χρόνο βρίσκω σπασμένα όλο και πιο πολλά από τα κλαδιά του.  Και για καινούργιο δέντρο no money.  Οπότε ή το στολίζω όπως έχει,  έτσι κι αλλιώς είναι πολύ φουντωτό,  ή δεν στολίζω καθόλου και γλυτώνω και το ξεστόλισμα,  ξέρω πιό πεζή πεθαίνεις.  Κι επειδή μόλις βγήκα από την ανάγνωση ενός βιβλίου 600 σελίδων,  το κεφάλι μου παράγει ζαλισμένες σκέψεις κι αναρωτιέται.

Τελικά τί είναι τα χριστούγεννα για τον καθένα μας;

Γιατί στολίζουμε το σπίτι;

Γιατί στολίζουμε το δέντρο;

Γιατί ξοδεύουμε του κόσμου τα λεφτά για δέντρα,  φωτάκια και αστραφτερά τζίντζιλι μίντζιλι επάνω;

Τί θα πάθω αν δεν στολίσω;

Γιατί μου προκαλούν εκνευρισμό και άγχος ξαφνικά τα χριστούγεννα;

1 comment:

  1. Α, εγώ θα 'λεγα να κάνεις ακριβώς αυτό που νιώθεις! (Και) τα Χριστούγεννα, είναι κάτι διαφορετικό για τον καθένα μας, γιατί να πιεστείς να στολίσεις αν νιώθεις ότι αυτό δεν σου δίνει καμία χαρά ή είναι βαρετό και περιττό; 🎁🧡

    ReplyDelete

αφιέρωση

  Στα μηνύματα μας,  που έμειναν αδιάβαστα.. Κατά μάνα,  κατά κύρη λένε..