Monday, August 19, 2024

καθόλου-μπλε-καλοκαίρι


 

Ξαφνικά,  είχα την επιθυμία να ήμουν το σκυλάκι της κυρίας με τα φούξια-κόκκινα μαλλιά.  Να έχω φροντίδα και γύρω μου όμορφα πράγματα.  Να μη χωνεύω τους ξένους και να έχω κάθε δικαίωμα να γρυλίζω  άγρια όποιον πλησιάζει την ωραία αφεντικίνα μου.  Το φλυτζάνι του καφέ ήρθε με μια αδέσποτη σταγόνα στην εξωτερική πλευρά.  Δεν θα με πείραζε ακόμη κι αν ήταν χρησιμοποιημένο και άπλυτο.  Ζήτησα έξτρα ζεστό νερό,  ήρθε γρήγορα.  Είναι το μοναδικό σημείο της πόλης που νιώθω-διακοπές,  καθώς ένα αεράκι με σηκώνει από την γη-προς-τον-ουρανό.  Η αύρα της ρωμαικής αγοράς;  Μια βουτιά στην τρύπα του παρελθόντος και συγχρόνως up γεμάτη αισιοδοξία για το μέλλον;  Αυτό το καθόλου-μπλε-καλοκαίρι,  προς μεγάλη μου χαρά τελειώνει.  Αποκαμωμένα,  αλλά τελειώνει..

4 comments:

  1. Καλημέρα.
    Αυτό το καλοκαίρι ήταν και είναι ακόμα δυστυχώς πάρα πολύ ζεστό.
    Μια η ζέστη ,μία οι φωτιές έχουμε ψηθεί στην Αθήνα.
    Περιμένω και εγώ το τέλος του καλοκαιριού χωρίς διακοπές και φέτος.
    Μόνο βόλτες σε περιοχές που μπορεί να βρείς λίγη δροσιά.

    Μουσική : https://www.youtube.com/watch?v=1iSwUbqFSX8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα!
      Όχι μόνο χωρίς διακοπές αλλά και χωρίς θάλασσα. Η ζέστη μας εξάντλησε όλους. Κι ο Σεπτέμβρης ακούω θα είναι καυτός, εύχομαι να διαψευσθούν οι προβλέψεις.
      Και οι βόλτες όμως είναι εξαιρετικές στην πόλη, όπου υπάρχουν δέντρα ειδικά.
      Η μουσική σου αφιέρωση υ π έ ρ ο χ η όπως πάντα, αλλά το σημερινό λίγο παραπάνω ωραίο.

      Καλό βράδυ :)

      Delete
  2. It sounds like you’re having a unique and evocative experience! Imagining yourself as the pampered dog of someone with striking fuchsia-red hair is quite a thought. The coffee, even with its stray drop, seems to symbolize a cozy and comforting moment for you. The sense of vacation you feel at this particular spot, with its breezy, uplifting atmosphere, contrasts beautifully with the mundane aspects of daily life. It’s wonderful to hear that this summer, which seems to have been far from blue, is coming to a satisfying close.

    Invited to read my new style post: [(https://www.melodyjacob.com/2024/08/uoozee-church-outfit-review.html)

    ReplyDelete

μήνυμα

Να είχα ένα μήνυμα σου σήμερα και τίποτα άλλο στον κόσμο!!!