Saturday, October 14, 2006

σαββατο



..το σαββατο ειναι η καλη μου μερα..

..η τυχερη κι αγαπημενη..

..οτι καιρο κι αν κανει..ηλιο..

βροχη..συννεφια..καταιγιδα..

κατ αρχην δεν εχει ξυπνητηρι..οπερ σημαινει..

..ξερετε εσεις..!!

το πρωινο ..λεει καφεδακι..κατα προτιμηση γαλλικο..με καλη παρεα..εξω σε καποιο καφε

στο κεντρο....καλο φαγητο..μπολικο κρασακι..για το μεσημερι..εφημεριδες για μετα..

εντυπα..εξωστης..city..νεες ταινιες..κριτικες..αστερακια..

βραδακι ταινια..σε αγαπημενους κινηματογραφους..τι θα ηταν η ζωη χωρις τις ταινιες!!

..ποτακι σε καποιο ατμοσφαιρικο μπαρ με καληηη μουσικη..

..αυταααααααα...να ειναι ομορφη κι η μερα μας σημερα!!

4 comments:

  1. καλή σου μέρα...
    και καλή διασκέδαση...

    καλά να περνάς...

    ReplyDelete
  2. @..ευχαριστω γιωργο..επισης σε ολους..

    ReplyDelete
  3. Kαι τώρα;
    Τέλειωσε το Σάββατο και η Κυριακή δεν θα είναι ωραία;
    Μπααα
    Θα είναι...
    Στο εύχομαι από καρδιάς.
    Καλο βράδυ.

    ReplyDelete
  4. @marko..θα ειναι...εχει ηλιο..εχει ηλιο..εχει ηλιοοοοο!!!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...