Thursday, November 13, 2014

σκόνες





Όταν έχω αρκετό από ''αυτό'',  ξεχνάω ότι το πόσο το χρειάζομαι και το πόσο πρέπει να δουλέψω επενδύοντας πάνω του,  όταν πάλι το χάνω,  δουλεύω με όση δύναμη μου περισσεύει αλλά δεν μπορώ να το έχω..

Ασχέτως των υπολοίπων,  για να τακτοποιηθείς,  για να βάλεις τα πράγματα στη θέση τους ή σε μια σειρά,  θα πρέπει να έχεις ήδη εντοπίσει τα ασυμάζευτα,  ακόμη και αυτά που είναι καλά κρυμμένα κάτω από το χαλί..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...